top of page

המחתרת התאילנדית | Thai Underground

נמצאה המסעדה התאילנדית הטובה בישראל. הצהרה מאוד גדולה מצדי, אבל אני עומדת מאחוריה בלי למצמץ. אם עדיין לא הכרתם, אז תכירו את המחתרת התאילנדית. מסעדה תאילנדית בפרדס חנה, בהובלתו של השף והבעלים יואב צידון.


מדובר במסעדה משפחתית, שהחלה את דרכה לפני 7 שנים כבסטה של שתי מנות, עם פעילות דלה של יומיים בשבוע ותור בלתי נתפס של אוהבי אוכל טעים, ויש לומר חריף. 3 שנים לאחר מכן גדל התפריט, היא הועברה למיקום הנוכחי יחד עם הקמת גן ירקות בסמוך למסעדה, החלה לפעול 5 ימים בשבוע והפכה למקום עלייה לרגל של כל מי שיודע להעריך אוכל טוב.


כשמגיעים למקום סופגים מהר מאוד את האווירה הכפרית, במיוחד אם הגעתם בשעת צהריים ותפסתם מזג אוויר שמשי. אחרי שהשתלבתם, מתיישבים בשולחן ומקבלים תפריטים שכתובים היטב ומרמזים ממש בקטנה על כל החוויה שאנחנו הולכים לקבל. כמובן שהזמנו כמות של מנות גדולה הרבה יותר ממה שהיינו מסוגלים להכיל, אבל זה היה חזק מאיתנו, והיינו חייבים לנסות כמה שיותר מההיצע שהופיע למולנו. דבר נחמד ששמתי לב אליו הוא שמרבית המנות שבתפריט מקבלות גם ורסיה ללא גלוטן או גרסה טבעונית. אז אם אתם מעוניינים באחת מההתאמות הללו, הן קיימות בשפע בתפריט המופלא הזה.


התחלנו עם יאם וון סן גונג (56 ₪), סלט של אטריות שעועית עם חזה עוף טחון, כוסברה, נענע, עגבניות שרי, בצל סגול ובוטנים. שילוב של אטריות שעועית בסלט הוא מהלך שאני תמיד אתחבר ואתמכר אליו, וגם פה הוא היה נהדר. הירוקים שהתחבאו בתוך האטריות רעננו את הצלחת והחזה עוף הטחון היה יציאה של ממש בכל ביס. מגוון מרקמים שעבדו יאמ יחד. #yammmmm

מדובר במסעדה משפחתית, שהחלה את הדרך שלה לפני 7 שנים כבסטה של שתי מנות, עם פעילות דלה של יומיים בשבוע ותור בלתי נתפס של אוהבי אוכל טעים, ויש לומר חריף. 3 שנים לאחר מכן גדל התפריט, היא הועברה למיקום הנוכחי יחד עם הקמת גן ירקות בסמוך למסעדה, החלה לפעול 5 ימים בשבוע והפכה למקום עלייה לרגל של כל מי שיודע להעריך אוכל טוב.   כשמגיעים למקום משתלבים מאוד מהר באווירה הכפרית, במיוחד אם הגעתם בשעת צהריים ותפסתם מזג אוויר שמשי, מתיישבים בשולחן ומקבלים תפריטים שכתובים היטב ומרמזים ממש בקטנה על כל החוויה שאנחנו הולכים לקבל. כמובן שהזמנו כמות של מנות גדולה הרבה יותר ממה שנהיה מסוגלים להכיל, אבל זה היה חזק מאיתנו, והיינו חייבים לנסות כמה שיותר מההיצע שהופיע למולנו. דבר נחמד ששמתי לב אליו הוא שמרבית המנות שבתפריט מקבלות גם ורסיה ללא גלוטן או גרסה טבעונית. אז אם אתם מעוניינים באחת מההתאמות הללו, הן קיימות בשפע בתפריט המופלא הזה.  התחלנו עם יאם וון סן גונג (56 ₪), סלט של אטריות שעועית עם חזה עוף טחון, כוסברה, נענע, עגבניות שרי, בצל סגול ובוטנים. שילוב של אטריות שעועית בסלט הוא מהלך שאני תמיד אתחבר ואתמכר אליו, וגם פה הוא היה נהדר. הירוקים שהתחבאו בתוך האטריות רעננו את הצלחת והחזה עוף הטחון היה יציאה של ממש בכל ביס. מגוון מרקמים שעבדו יאמ יחד. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סום טאם (44 ₪), סלט פפאיה ירוקה עם עגבניה, לוביה תאילנדית, צ׳ילי ובוטנים. סלט פפאיה קלאסי, בלי יותר מדי הפתעות, וזה אומר שהוא היה טעים ועם יחסים נכונים של מרכיבי הסלט. #yammmmm

סום טאם (44 ₪), סלט פפאיה ירוקה עם עגבניה, לוביה תאילנדית, צ׳ילי ובוטנים. סלט פפאיה קלאסי, בלי יותר מדי הפתעות, וזה אומר שהוא היה טעים ועם יחסים נכונים של מרכיבי הסלט. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דמפלינגס (52 ₪), פוט סטיקרס ממולאים בארטישוק ירושלמי, קשיו, ג׳ינג׳ר וסלרי, צרובים בשמן צ׳ילי סצ׳ואן. 4 יח׳ חמימות, ממולאות בארטישוק ירושלמי, שקיבל טוויסט מפתיע בעזרת המעטפת העוקצנית של השמן צ׳ילי במנה והבצק הנהדר. יאמ. #yammmmm

דמפלינגס (52 ₪), פוט סטיקרס ממולאים בארטישוק ירושלמי, קשיו, ג׳ינג׳ר וסלרי, צרובים בשמן צ׳ילי סצ׳ואן. 4 יח׳ של חמימות על הצלחת, ממולאות בארטישוק ירושלמי, שקיבל טוויסט מפתיע בעזרת המעטפת העוקצנית של השמן צ׳ילי במנה. יאמ. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נאם טוק לברק מטוגן (68 ₪), עם סלט של נענע, כוסברה, בצל ירוק ושאלוט, עם אורז קלוי וצ׳ילי יבש. אמנם טעמתי נאם טוק בעבר עם בקר, אבל הרגשתי שזאת ללא ספק הפעם הראשונה שאני חווה את הטעמים הללו. וואו, איך אהבתי את המנה הזאת. רעננות אינסופית, שנותנת את הקונטרסט ההכרחי ללברק המטוגן, שהשתלב בתוך סלט הירוקים שבצלחת. כך התקבל לו טעם תאילנדי מדויק ומרקמים שהתאחדו לכדי ביס מושלם. #yammmmm

נאם טוק לברק מטוגן (68 ₪), עם סלט של נענע, כוסברה, בצל ירוק ושאלוט, עם אורז קלוי וצ׳ילי יבש. וואו, איך אהבתי את המנה הזאת. רעננות אינסופית, שנותנת את הקונסטרסט ההכרחי ללברק המטוגן, שהשתלב בתוך סלט הירוקים שבצלחת. כך התקבל לו טעם תאילנדי מדויק ומרקמים שהתאחדו לכדי ביס מושלם. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

גאנג לואנג (89 ₪), מנה של קארי צהוב עם דג, בתבשיל קרם קוקוס, דלעת קונפי פאק צ׳וי ושמן צ׳ילי סצואן. אפשר להגיד שוב וואו? כי זה וואו אחד גדול. איזה קארי נפלא, זה לא אמיתי לקבל את כל הטעמים הללו בצלחת אחת. קארי צהוב עשוי למופת, בתוכו נתחי דג, שגם הם היו מדויקים עם הטעמים החריפים שבתבשיל. נוסיף את האורז שמלווה את המנה ואנחנו על גג העולם. #yammmmm

גאנג לואנג (89 ₪), מנה של קארי צהוב עם דג, בתבשיל קרם קוקוס, דלעת קונפי פאק צ׳וי ושמן צ׳ילי סצואן. אפשר להגיד שוב וואו? כי זה וואו אחד גדול. איזה קארי נפלא, זה לא אמיתי לקבל את כל הטעמים הנהדרים הללו בצלחת אחת. קארי צהוב עשוי למופת, בתוכו נתחי דג שגם הם היו מדויקים עם הטעמים החריפים שבתבשיל. נוסיף את האורז שמלווה את המנה ואנחנו על גג העולם. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פאד תאי עוף (69 ₪). אטריות אורז, ביצה, כרוב, נבטים, בצל ירוק, בוטנים, כוסברה וליים. שנים לא אכלתי פאד תאי, ולא היה מקום ראוי מזה לשבור בו את השביתה. טעמים כל כך מדויקים, אטריות חלומיות, וגם עוף איכותי שהוסיף מרקם נעים ומחייב למנה. כיף. #yammmmm

פאד תאי עוף (69 ₪). אטריות אורז, ביצה, כרוב, נבטים, בצל ירוק, בוטנים, כוסברה וליים. שנים לא אכלתי פאד תאי, ולא היה מקום ראוי מזה לשבור בו את השביתה. טעמים כל כך מדויקים, אטריות חלומיות, וגם עוף איכותי שהוסיף מרקם נעים למנה. כיף. המחתרת התאילנדית. THAI UNDERGROUND. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כן גם אחרי שכתבתי את כל זה אני יכולה להגיד בלב שלם שמדובר בארוחה התאילנדית הטובה בישראל. כל רגע שעובר ועדיין לא הגעתם לבקר בה, הוא הכי מבוזבז שיש. פשוט וואו אחד גדול. עכשיו רק תקנאו שהיא כל כך קרובה לי לבית.


מדובר ב#yammmmm


2,081 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page