top of page

סלון יווני | Salon Yevani

נפתחה לאחרונה מסעדה חדשה בהרצליה בשם סלון יווני של השף גיא פרץ. מסעדה כשרה, הממוקמת בסמוך למלון דניאל, והיא כמובן כולה סביב אוכל יווני ואווירה בהתאם.


בכל ערב מגיע זמר אחר להרים את האווירה במחרוזת יוונית, יש לציין שזה קורה כבר לפני השעה 21:00 ומהרגע הזה לא תוכלו יותר לדבר אחד עם השני, אז המלצה ראשונה בביקורת הזאת תהיה לנצל כל רגע עד שזה קורה או להזמין מקום לשעה מוקדמת יותר (אנחנו הגענו ב-20:15, ולא נערכנו לעניין).


התפריט כשר על קו החלבי דגים, כל כולו מושלם לשרינג של כמה אנשים בשולחן, עם מזטים ומנות יווניות חגיגיות ומגוון רחב של אפשרויות להזמין מהן. הזמנו כמעט מכל אזור בתפריט, כי הסקרנות השתלטה עלינו וכי יש לי חברות שזורמות על כל הטירוף הזה.


אחרי ההזמנה ביקשנו מהמלצר להיות רגועים איתנו ולא להביא את הכל לשולחן בבת אחת. מה שלא קרה, ומהר מאוד מצאנו את עצמנו מוצפות בהמון מנות על השולחן, מנסות להבין מה לאכול קודם, מה חם ומה קר ומה עדיין לא טעמנו, דבר שפחות אהבנו שקרה.


אבל האמת, היה לנו ממש טעים, וטעמנו המון מנות מהתפריט, אז יש לשמחתי על מה לבסס את התחושה הזאת וכשטעים אספוג גם שולחן מפוצץ במנות שבאלי לטעום.


התחלנו עם בייגל קולורי (24 ₪), עם סקורדליה, קרם לימונים, קרם פלפלים וקונפי שום. לצידו הזמנו גם מזטים, כשקיימת אפשרות להנות מ-6 מזטים במחיר מוזל (155 ₪). אנחנו בחרנו סקורדליה, צזיקי, פלפלים מתוקים, קרם פטה בדבש, סלט ביצים ופנאזארו סלאט (גבינת סלק ודבש). כפי שאתם שמים לב הזמנו מזטים שמגיעים בכל מקרה גם עם הבייגל, סתם מחוסר תשומת לב שלנו, אבל המלצר לא ניסה לעזור כאן ולנסות להציע להזמין מזטים אחרים שלא מתקבלים עם הלחם, חבל. #yammmmm


סלט חלומי קפריסאי (78 ₪), עם חסה לאליק, פלפלים קלויים, עגבניות שרי, שקדים קלויים, ויניגרט דבש, גבינת חלומי קריספית, אגוזי מלך ובצל סגול. ירקות טריים, חלומי קריספי ושילוב נהדר של קריספיות ופרש. #yammmmm

סלט חלומי קפריסאי (78 ₪), עם חסה לאליק, פלפלים קלויים, עגבניות שרי, שקדים קלויים, ויניגרט דבש, גבינת חלומי קריספית, אגוזי מלך ובצל סגול. ירקות טריים, חלומי קריספי ושילוב נהדר של קריספיות ופרש. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דולמאדס (58 ₪), עלי גפן במלית אורז לימוני על צזיקי ולימונים כבושים. עוד לא נמצאה המסעדה שהגישה עלי גפן מדהימים או מצוינים כמו שאני אוהבת, כאן הם היו הכי קרובים לכך, ויש לציין שהם גולגלו והוכנו במקום. #yammmmm

דולמאדס (58 ₪), עלי גפן במלית אורז לימוני על צזיקי ולימונים כבושים. עוד לא נמצאה המסעדה שהגישה עלי גפן מדהימים או מצוינים כמו שאני אוהבת, כאן הם היו הכי קרובים לכך, ויש לציין שהם גולגלו והוכנו במקום. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סביצ׳ה קרם לימון (72 ₪), דג ים קצוץ על הסכין, כוסברה, בצלים, צ׳ילי ואיולי לימונים כבושים. טעמים טובים של סביצ׳ה שמתובל נכון ומקיים יחסים נכונים. לא מנה שהפתיעה אותי, אבל הייתה טעימה. #yammmmm

סביצ׳ה קרם לימון (72 ₪), דג ים קצוץ על הסכין, כוסברה, בצלים, צ׳ילי ואיולי לימונים כבושים. טעמים טובים של סביצ׳ה שמתובל נכון ומקיים יחסים נכונים. לא מנה שהפתיעה אותי, אבל הייתה טעימה. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיגר לוקוס (74 ₪), עם טחינה ואריסה פיקנטית. הייתה חסרה מליחות וכוח, הדג יכל להיות עשוי טוב יותר בפנים והמעטפת יכלה להיות קראנצ׳ית ועסיסית יותר. אבל בסה״כ מנה שהטעמים שלה טובים. #yammmmm

סיגר לוקוס (74 ₪), עם טחינה ואריסה פיקנטית. הייתה חסרה מליחות וכוח, הדג יכל להיות עשוי טוב יותר בפנים והמעטפת יכלה להיות קראנצ׳ית ועסיסית יותר. אבל בסה״כ מנה שהטעמים שלה טובים. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קפטדס (65 ₪), כרישה וזוקיני על קרם פטה. מנה פשוטה יחסית שלא הייתי מזמינה שוב, אין בה טעמים שמצדיקים מספיק את ההזמנה שלה. #yammmmm

קפטדס (65 ₪), כרישה וזוקיני על קרם פטה. מנה פשוטה יחסית שלא הייתי מזמינה שוב, אין בה טעמים שמצדיקים מספיק את ההזמנה שלה. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פטאטס טיגניאטס (44 ₪), פלחי תפו״א מטוגנים וגבינת פטה. בעצם סוג של פוטטוס עם פטה, מתובלים מעולה, ממכרים כמו שפוטטוס צריך להיות ומשתלבים מושלם עם המליחות של הפטה. #yammmmm

פטאטס טיגניאטס (44 ₪), פלחי תפו״א מטוגנים וגבינת פטה. בעצם סוג של פוטטוס עם פטה, מתובלים מעולה, ממכרים כמו שפוטטוס צריך להיות ומשתלבים מושלם עם המליחות של הפטה. ססלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מאפה האלים (78 ₪), נתח של פטה וריבת בצל במעטפת פילו פריכה, דבש ואורגנו. מנה שחייבים להזמין, עם קראנצ׳יות, מליחות הפטה שמחכה בפנים ומתיקות של הדבש. מנה וואו. #yammmmm

מאפה האלים (78 ₪), נתח של פטה וריבת בצל במעטפת פילו פריכה, דבש ואורגנו. מנה שחייבים להזמין, עם קראנצ׳יות, מליחות הפטה שמחכה בפנים ומתיקות של הדבש. מנה וואו. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

גירוס דגים (139 ₪), על פיתה יוונית, טחינה הר ברכה, בצל מטוגן וירקות בגריל. מנה מעולה, מלאה בטעמים בועטים, דג נהדר, פיתה שהצליחה להחזיק את כל הטוב הזה ותיבול מדויק. #yammmmm

גירוס דגים (139 ₪), על פיתה יוונית, טחינה הר ברכה, בצל מטוגן וירקות בגריל. מנה מעולה, מלאה בטעמים בועטים, דג נהדר, פיתה שהצליחה להחזיק את כל הטוב הזה ותיבול מדויק. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כיסוני ריקוטה ותרד (88 ₪), עם שום קונפי, תרד ושמנת. מנה נחמדה, סטייל רביולי שהיה עשוי טעים בסה״כ. #yammmmm

כיסוני ריקוטה ותרד (88 ₪), עם שום קונפי, תרד ושמנת. מנה נחמדה, סטייל רביולי שהיה עשוי טעים בסה״כ. סלון יווני. SALON YEVANI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מסעדה שמתאוד מתאימה לחגיגות ולשמח. האוכל טעים, וזה בדרך כלל יותר מאתגר מסעדות בסגנון הזה, אז שמחתי לראות שלא וויתרו על הטעים. כן הייתי מגיעה בשעה מוקדמת יותר כדי להספיק להנות קצת מהחברה בשולחן. אבל בסה"כ חוויה שיכולה להיות נחמדה כשמבינים בדיוק איך הערב צפוי להתנהל.


מדובר ב#yammmmm


320 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page