top of page

ארוחת טעימות אצל השף רנן בלומנרייך

אני מוצאת את עצמי מבקרת בעוד ועוד ארוחות מיוחדות, רובן קשורות למטבח היפני, ואני חייבת להגיד שאני כל פעם מופתעת מחדש מהרמה הגבוהה, במיוחד אחרי תקופה ארוכה שהרמתי ידיים וקצת וויתרתי על לאכול מנות מהמטבח הזה בארץ.


הארוחה האחרונה שחוויתי הייתה ארוחה מיוחדת מאוד של השף רנן בלומנרייך. הוא פתח לא מזמן את הסטודיו החדש והמרגש שלו בדרום תל אביב (המון חנייה), והחל לפתוח ארוחות פתוחות שכל אחד יכול לבחור להגיע אליהן, אם נשאר מקום (המקומות נחטפים ממש ממש מהר).


ארוחה יפנית בעלות של 550₪ לסועד, מוגשת עבור 20 סועדים היושבים סביב שולחן אחד גדול, וכוללת 10 מנות וקינוח, כאשר כל המנות מוגשות למרכז השולחן כמנות חלוקה. בכל פעם שנפתחת כזאת ארוחה התפריט נקבע סופית רק ביום הארוחה בהתאם לחומרי הגלם הזמינים, אבל הבסיס של הארוחה בנוי ממנות של דגים נאים, דגים מבושלים, בשר, סושי, ירקות ועוד. מבחינת שתייה עמדו לרשותנו לאורך כל הערב סאקה חופשי ומים, אבל כל אחד יכול להביא גם שתייה מהבית.


חייבת לשתף שלפני ההגעה לארוחה לא חשבתי שאתחבר לקונספט החלוקה, אני מאוד רכושנית לאוכל שלי. אפילו דיברתי על זה עם רנן, כי לא חשבתי שיהיה לי נעים לחלוק אוכל עם אנשים שאני לא מכירה. אבל הוא הסביר לי שהמחשבה מאחורי הקונספט היא הרצון ליצור אינטראקציה בשולחן, ושהוא בעצמו חווה בעבר ארוחה בסגנון וזה היה עבורו מאוד מיוחד והוא הרגיש שאת התחושות הללו בדיוק הוא רוצה להעביר בארוחות שלו.

ארוחה יפנית בעלות של 550₪ לסועד, מוגשת עבור 20 סועדים היושבים סביב שולחן אחד גדול, וכוללת 10 מנות וקינוח, כאשר כל המנות מוגשות למרכז השולחן כמנות חלוקה. בכל פעם שנפתחת כזאת ארוחה התפריט נקבע סופית רק ביום הארוחה בהתאם לחומרי הגלם הזמינים, אבל הבסיס של הארוחה בנוי ממנות של דגים נאים, דגים מבושלים, בשר, סושי, ירקות ועוד. מבחינת שתייה עמדו לרשותנו לאורך כל הערב סאקה חופשי ומים, אבל כל אחד יכול להביא גם שתייה מהבית.  חייבת לשתף שלפני ההגעה לארוחה לא חשבתי שאתחבר לקונספט החלוקה, אני מאוד רכושנית לאוכל שלי. אפילו דיברתי על זה עם רנן, כי לא חשבתי שיהיה לי נעים לחלוק אוכל עם אנשים שאני לא מכירה. אבל הוא הסביר לי שהמחשבה מאחורי הקונספט היא הרצון ליצור אינטראקציה בשולחן, ושהוא בעצמו חווה בעבר ארוחה בסגנון וזה היה עבורו מאוד מיוחד והוא הרגיש שאת התחושות הללו בדיוק הוא רוצה להעביר בארוחות שלו. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אני יכולה להגיד שבסוף החוויה הבנתי מאוד את הגישה והמחשבה מאחורי הקונספט הזה, זאת באמת הייתה חוויה מיוחדת. כמות האוכל הייתה מוגזמת לכל הדעות (בקטע טוב, כי אני תמיד בעד אוכל והרבה ממנו), התפוצצנו לגמרי בסוף הארוחה והיה ממש חווייתי להעביר ערב כזה טעים ומרתק עם אנשים מקסימים שכל כך אוהבים אוכל ותרבות בדיוק כמונו.


המנות היו מאוד איכותיות וטעימות, המקצועיות נשפכה מכל עבר, התענוג התעצב בכל ביס ופשוט התמוגגנו. אם אני אנסה כן לפרט על המנות ואת התחושה שלי כלפיהן, אז הדגים היו טריים ושודכו לטעמים מיוחדים, החציל היה עטוף במיסו חלומי וקיבל את התואר ״החציל הטעים ביותר שאכלתי בחיי״, הסושי רולס היו באמת מושלמים, בדיוק כמו שאני אוהבת, גם בטעמים, גם באיכותו של האורז, גם בגודל וגם בגלגול, ואפילו את הג׳ינג׳ר רנן כבש עצמאית וגם הוא היה מושלם.


הדגים המבושלים היו עסיסיים, גם בסיגר וגם במנה האחרונה, הבשר היה לתפארת עם פטריות מתובלות קריספיות וטעימות, והקינוח פרווה שקיבלתי היה כזה שרנן הכין במיוחד, ללא אלתורים, וזה נתן לי להרגיש חשובה ולא מטרד של סוף הארוחה, והוא גם היה נפלא וממש ריגשה אותי ההשקעה וההגשה.


אחרי כל הטירוף שכתבתי לכם, אני כמובן אצרף לכם את רצף הארוחה, פשוט נהדר.


קרפצ׳יו ילוטייל, סלסת עירית ורוטב פונזו.

אני יכולה להגיד שבסוף החוויה הבנתי מאוד את הגישה והמחשבה מאחורי הקונספט הזה, זאת באמת הייתה חוויה מיוחדת. כמות האוכל הייתה מוגזמת לכל הדעות (בקטע טוב, כי אני תמיד בעד אוכל והרבה ממנו), התפוצצנו לגמרי בסוף הארוחה והיה ממש חווייתי להעביר ערב כזה טעים ומרתק עם אנשים מקסימים שכל כך אוהבים אוכל ותרבות בדיוק כמונו.   המנות היו מאוד איכותיות וטעימות, המקצועיות נשפכה מכל עבר, התענוג התעצב בכל ביס ופשוט התמוגגנו. אם אני אנסה כן לפרט על המנות ואת התחושה שלי כלפיהן, אז הדגים היו טריים ושודכו לטעמים מיוחדים, החציל היה עטוף במיסו חלומי וקיבל את התואר ״החציל הטעים ביותר שאכלתי בחיי״, הסושי רולס היו באמת מושלמים, בדיוק כמו שאני אוהבת, גם בטעמים, גם באיכותו של האורז, גם בגודל וגם בגלגול, ואפילו את הג׳ינג׳ר רנן כבש עצמאית וגם הוא היה מושלם.  הדג המבושל היה עסיסי, גם בסיגר וגם במנה האחרונה, הבשר היה לתפארת עם פטריות מתובלות קריספיות טעימות, והקינוח פרווה שקיבלתי היה כזה שרנן הכין במיוחד, ללא אלתורים, וזה נתן לי להרגיש חשובה ולא מטרד של סוף הארוחה, והוא גם היה נפלא וממש ריגשה אותי ההשקעה וההגשה.  אחרי כל הטירוף שכתבתי לכם, אני כמובן אצרף לכם את רצף הארוחה, פשוט נהדר.  קרפצ׳יו ילוטייל, סלסת עירית ורוטב פונזו. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סשימי פארידה מקומית של חכות, מלח שיסו, יוזו קושו ורוטב יוזו ושום.

סשימי פארידה מקומית של חכות, מלח שיסו, יוזו קושו ורוטב יוזו ושום. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סשימי סלמון חצי צרוב, רוטב וואסבי וחלפניו.

סשימי סלמון חצי צרוב, רוטב וואסבי וחלפניו. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט עוף חלוט, וויניגרט ג׳ינג׳ר ושומשום.

סלט עוף חלוט, וויניגרט ג׳ינג׳ר ושומשום. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיגר דגים ושיטאקה, מיונז חלפניו וסלסת עגבניות פונזו פיקנטית.

סיגר דגים ושיטאקה, מיונז חלפניו וסלסת עגבניות פונזו פיקנטית. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

חציל במיסו.

חציל במיסו. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מגוון של רולים וניגירי מעולים.


בר ים סאקמושי ורוטב מיסו יוזו.

בר ים סאקמושי ורוטב מיסו יוזו. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סינטה מיושנת 7 שבועות, רוטב צ׳ילי מותסס ואגסים, פטריות עם צ׳יפס שום בשמן שומשום וצ׳ילי.


ג׳לי פרחי סאקורה, תותים ואוכמניות יחד עם תה ירוק יפני.

ג׳לי פרחי סאקורה, תותים ואוכמניות יחד עם תה ירוק יפני. רנן בלומנרייך. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

בקיצור, אני ממליצה לכם לשכוח מכל מה שהכרתם, ארוחה אצל רנן היא הדבר שאתם הכי חייבים כדי לממש כל חשק שיש לכם באוכל. כל כך טעים, ומעבר לכך מדובר בערב בלתי נשכח.


מדובר ב#yammmmm

384 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page