top of page

ראנץ' האוס | Ranch House

סלט מסיסיפי (64 ₪), תערובת חסות, שרי אדום, מלפפון, בצל סגול, איולי צ׳יפוטלה ונאגטס עוף בציפוי קורנפלקס. סלט שהזמנתי גם בפעם הקודמת שהגעתי למסעדה, הוא היה מעולה בדיוק כמו שזכרתי אותו, עם חתיכות עוף קראנצ׳יות, חסות שהורגשו טריות מאוד ואיולי שאיחד את הכל בצורה טעימה מאוד. #yammmmm

ביקורת נוספת שנכתבה לפני המלחמה היא על מסעדת ראנץ' האוס האילתית, מסעדה שהגענו אליה בערב האחרון של הטיול השנתי שלנו באילת. מדובר במסעדת בשרים כשרה של רשת ישרוטל שממוקמת ממש מתחת למלון רויאל ביץ׳ (אם אתם לנים במלונות ישרוטל שימו לב שיש לכם 10% הנחה, לא לשכוח לבקש כשמקבלים את החשבון). ביקרנו במסעדה לפני כמה שנים וזכרנו אותה ממש לטובה, לכן גם הגענו עם ציפייה להנות מהחוויה בשנית, ואיזה כיף שהציפייה התממשה.  התפריט מאוד מגוון, וכולל מנות ראשונות, ספיישלים, מנות עיקריות וקינוחים. הזמנו נגיעה מכל אזור וחלקנו עם כולם בשולחן. נזכיר גם קצת על חומר הגלם, הבשרים מגיעים למסעדה מנברסקה, ״מדינת הבשר״, בעלת 180 מיליון דונם של שטחי מרעה שמספקים את הבשר הנחשב לטוב בעולם, ועוברים תהליך יישון במקרר הבשר של המסעדה.  לגבי השירות אני יכולה לומר שהוא טעון שיפור מבחינת זמינות לבקשות וזמני קבלת האוכל, ועוד דבר שמאוד הטריד אותנו הוא האקוסטיקה במקום. דולב ישב מולי ולא הצלחתי לשמוע אותו, וכך העברנו ערב שלם, בשולחן של 10 אנשים, היה מאוד מאתגר.  סלט מסיסיפי (64 ₪), תערובת חסות, שרי אדום, מלפפון, בצל סגול, איולי צ׳יפוטלה ונאגטס עוף בציפוי קורנפלקס. סלט שהזמנתי גם בפעם הקודמת שהגעתי למסעדה, הוא היה מעולה בדיוק כמו שזכרתי אותו, עם חתיכות עוף קראנצ׳יות, חסות שהורגשו טריות מאוד ואיולי שאיחד את הכל בצורה טעימה מאוד. ראנץ האוס. RANCHHOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הוט ווינגס (61 ₪), כנפיים ברוטב צ׳ילי חריף אמריקאי ביתי, עם שומשום קלוי ובצל ירוק. הרבה זמן לא הזמנתי כנפיים במסעדה, והן היו טעימות ממש וחריפות בדיוק במידה. #yammmmm

הוט ווינגס (61 ₪), כנפיים ברוטב צ׳ילי חריף אמריקאי ביתי, עם שומשום קלוי ובצל ירוק. הרבה זמן לא הזמנתי כנפיים במסעדה, והן היו טעימות ממש וחריפות בדיוק במידה. ראנץ' האוס. RANCHHOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הזמנו ספיישל אחד של בריוש אמריקאי ואסאדו (94 ₪), בריוש בשומן אווז על הגריל, איולי בצל מטוגן, אסאדו מפורק בברביקיו, עלים חרדליים, חמוצים ורוטב שיפקה. מנה טעימה מאוד, הבריוש יכל להיות טעים יותר, אבל הבשר היה מעולה. לא נגעתי בכל שאר התוספות על הצלחת, לא כל כך הסבירו את מטרת הרוטב, אבל המנה עדיין הייתה טעימה. #yammmmm

הזמנו ספיישל אחד של בריוש אמריקאי ואסאדו (94 ₪), בריוש בשומן אווז על הגריל, איולי בצל מטוגן, אסאדו מפורק בברביקיו, עלים חרדליים, חמוצים ורוטב שיפקה. מנה טעימה מאוד, הבריוש יכל להיות טעים יותר, אבל הבשר היה מעולה. לא נגעתי בכל שאר התוספות על הצלחת, לא כל כך הסבירו את מטרת הרוטב, אבל המנה עדיין הייתה טעימה. ראנץ' האוס. RANCH HOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המבורגר קלאסי (92 ₪), הגיע עם צ׳יפס תפו״א ובטטה, היה בסה״כ המבורגר טעים, ואני נחשבת לבררנית בנושא. אמנם לא המבורגר מדהים, אבל טעים. #yammmmm

המבורגר קלאסי (92 ₪), הגיע עם צ׳יפס תפו״א ובטטה, היה בסה״כ המבורגר טעים, ואני נחשבת לבררנית בנושא. אמנם לא המבורגר מדהים, אבל טעים. ראנץ' האוס. RANCH HOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו לקינוחים עם לימון יוזו (48 ₪), קינוח מרענן, קיצי, פירותי, טעים מאוד. כולל בתוכו את כל המרקמים שהיינו רוצים בביס אחד של קינוח, והוא פרווה, מי היה מאמין. טעים טעים טעים. #yammmmm

עברנו לקינוחים עם לימון יוזו (48 ₪), קינוח מרענן, קיצי, פירותי, טעים מאוד. כולל בתוכו את כל המרקמים שהיינו רוצים בביס אחד של קינוח, והוא פרווה, מי היה מאמין. טעים טעים טעים. ראנץ' האוס. RANCH HOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פאי פקאן (52 ₪), עוד קינוח שהפתיע אותנו כי בכל זאת מדובר בקינוח פרווה וכבר נכוונו בתחום בעבר. קינוח טעים מאוד שאיזן מעולה את הטעמים של הקינוח הקודם. #yammmmm

פאי פקאן (52 ₪), עוד קינוח שהפתיע אותנו כי בכל זאת מדובר בקינוח פרווה וכבר נכוונו בתחום בעבר. קינוח טעים מאוד שאיזן מעולה את הטעמים של הקינוח הקודם. ראנץ' האוס. RANCH HOUSE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הבשרים היו מעולים בכל מנה שהזמנו, הקינוחים היו כשרים וממש ממש טעימים, והחוויה הכללית הייתה מעולה. הייתי משפרת את רמת השירות אבל האוכל היה טעים והצליח להתעלות על כך.