top of page

פרא (רוז) | Pereh

המשכנו את שבוע היומולדת בחופש של שלושה ימים במושב אודם שברמת הגולן. כמובן שגם שם חיפשנו אוכל איכותי וכל הדרכים הובילו אל מסעדת רוז שבמלון פרא, של השף רועי דורי.


מסעדה חדשה יחסית שהיא במהות שלה צרפתית, אבל צרפתייה מהפכנית שמקפידה על שימוש בחומרי גלם מקומיים הנמצאים בחוות הפרוסות ברחבי רמת הגולן ועל מקוריות יוצאת דופן תוך שימוש בטכניקות צרפתיות ומרכיבים שהם חלום ארץ ישראלי.


התפריט בנוי ממנות ראשונות, מנות מהטאבון ומנות עיקריות. בשלב הזה נפתחו לי הצ׳אקרות, בדיוק במילה טאבון. מתבצעת במסעדה הכנה מרתקת של ירקות שונים בטאבון ושידוך שלהם לרטבים ומרכיבים מיוחדים. דבר שממש הקפיץ את כל הארוחה וריתק אותנו בטעמים חדשים.


מבחינת ישיבה במסעדה אני ממליצה על כל אחד מהאזורים. אפשר לשבת בפנים עם אווירה קלילה ואלגנטית, אפשר לשבת על הבר מול הברמנים ולצפות לאורך הארוחה בהכנת מנות הטאבון ואפשר לשבת בחוץ כשמסביב עצים ואוויר הרים צלול כיין. אבל קחו בחשבון שבחוץ אתם הופכים להיות מטרה קלה עבור ציפורים/עטלפים/חייזרים שיחרבנו עליכם (קרה רק לנו, אבל בכל זאת). אמנם זה הביא לנו מזל טוב לכל הארוחה אבל לא בטוחה שכולכם בעד אמונות תפלות וזה. אז בעקבות האירוע הטראומתי, שלמזלי פגש רק את המפית שלי, עברנו לשבת על הבר, והיה מושלם.


באתי בווייב של ״האלכוהול ואני מעלים את רמת החברות לשבוע״ והזמנתי קוקטייל שהוא בעצם שדרוג למוחיטו, פרא סוואר (54 ₪). גם הוא היה מעולה, עם חריפות וחמיצות בדיוק במידה, וזהו בואו נתחיל לדבר כבר על האוכל.


התחלנו עם ביסון קליל של אבטיח בוואקום, עם שמן זית עשבי תיבול וסומאק, לאבנה עיזים, צנוברים וזעתר. ביס שמרענן לנו את הפה רגע לפני כל הבלגן שחיכה לנו. #yammmmm

המשכנו את שבוע היומולדת בחופש של שלושה ימים במושב אודם שברמת הגולן. כמובן שגם שם חיפשנו אוכל איכותי וכל הדרכים הובילו אל מסעדת רוז שבמלון פרא, של השף רועי דורי.  מסעדה חדשה יחסית שהיא במהות שלה צרפתית, אבל צרפתייה מהפכנית שמקפידה על שימוש בחומרי גלם מקומיים הנמצאים בחוות הפרוסות ברחבי רמת הגולן ועל מקוריות יוצאת דופן תוך שימוש בטכניקות צרפתיות ומרכיבים שהם חלום ארץ ישראלי.  התפריט בנוי ממנות ראשונות, מנות מהטאבון ומנות עיקריות. בשלב הזה נפתחו לי הצ׳אקרות, בדיוק במילה טאבון. מתבצעת במסעדה הכנה מרתקת של ירקות שונים בטאבון ושידוך שלהם לרטבים ומרכיבים מיוחדים. דבר שממש הקפיץ את כל הארוחה וריתק אותנו בטעמים חדשים.  מבחינת ישיבה במסעדה אני ממליצה על כל אחד מהאזורים. אפשר לשבת בפנים עם אווירה קלילה ואלגנטית, אפשר לשבת על הבר מול הברמנים ולצפות לאורך הארוחה בהכנת מנות הטאבון ואפשר לשבת בחוץ כשמסביב עצים ואוויר הרים צלול כיין. אבל קחו בחשבון שבחוץ אתם הופכים להיות מטרה קלה עבור ציפורים/עטלפים/חייזרים שיחרבנו עליכם (קרה רק לנו, אבל בכל זאת). אמנם זה הביא לנו מזל טוב לכל הארוחה אבל לא בטוחה שכולכם בעד אמונות תפלות וזה. אז בעקבות האירוע הטראומתי, שלמזלי פגש רק את המפית שלי, עברנו לשבת על הבר, והיה מושלם.  באתי בווייב של ״האלכוהול ואני מעלים את רמת החברות לשבוע״ והזמנתי קוקטייל שהוא בעצם שדרוג למוחיטו, פרא סוואר (54 ₪). גם הוא היה מעולה, עם חריפות וחמיצות בדיוק במידה, וזהו בואו נתחיל לדבר כבר על האוכל.  התחלנו עם ביסון קליל של אבטיח בוואקום, עם שמן זית עשבי תיבול וסומאק, לאבנה עיזים, צנוברים וזעתר. ביס שמרענן לנו את הפה רגע לפני כל הבלגן שחיכה לנו. רוז. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טרטר דג (72 ₪), עם סלסת אפונת שלג ומלפפונים, יוגורט, אפונת הפרפר וקראמבל טאסוס. מערבבים את כל המרכיבים יחד ומקבלים סלט מרענן, עם טעמים מעקצצים וקלילים. #yammmmm

טרטר דג (72 ₪), עם סלסת אפונת שלג ומלפפונים, יוגורט, אפונת הפרפר וקראמבל טאסוס. מערבבים את כל המרכיבים יחד ומקבלים סלט מרענן, עם טעמים מעקצצים וקלילים. רוז. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

בשלב הזה הגיע לשולחן ביסון נוסף של קממבר עיזים, ענבים בטאבון, אגוזי לוז ושמן זית. שילוב המרקמים היה מדויק, הגבינה האיכותית שהגיעה מחווה ברמת הגולן, הענבים שנתנו רכות פירותית והאגוזים שהוסיפו קראנץ׳ לכל הכיף הזה. #yammmmm

בשלב הזה הגיע לשולחן ביסון נוסף של קממבר עיזים, ענבים בטאבון, אגוזי לוז ושמן זית. שילוב המרקמים היה מדויק, הגבינה האיכותית שהגיעה מחווה ברמת הגולן, הענבים שנתנו רכות פירותית והאגוזים שהוסיפו קראנץ׳ לכל הכיף הזה. רוז. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מכאן התחלנו עם סשן קליל של מנות מהטאבון.


סלק (58 ₪), עם לאבנה דובדבנים, פקורינו וחמאה חומה. הסלק יצא מהטאבון עם שכבת פחם יפיפייה, בכל ביס הוספנו אליו גם את הלאבנה וזאת הייתה מנה מאוד מיוחדת בטעמים שלה. הייתי שמחה לעוד קצת מלח מעל הכל, אבל היא הייתה מקורית (מילה שאחזור עליה הרבה בביקורת הזאת) וטעימה (גם זאת). #yammmmm

מכאן התחלנו עם סשן קליל של מנות מהטאבון.  סלק (58 ₪), עם לאבנה דובדבנים, פקורינו וחמאה חומה. הסלק יצא מהטאבון עם שכבת פחם יפיפייה, בכל ביס הוספנו אליו גם את הלאבנה וזאת הייתה מנה מאוד מיוחדת בטעמים שלה. הייתי שמחה לעוד קצת מלח מעל הכל, אבל היא הייתה מקורית (מילה שאחזור עליה הרבה בביקורת הזאת) וטעימה (גם זאת). רוז. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סטייק כרוב (62 ₪), עם גלייז חמאה וקפה, פקורינו וטוויל גזר. הטוויל מגיע קריספי עד שהוא נהפך לרך מהחום הישיר של הכרוב, הכרוב כמובן רך ושרוף והפקורינו הייתה שידוך גאוני. #yammmmm

סטייק כרוב (62 ₪), עם גלייז חמאה וקפה, פקורינו וטוויל גזר. הטוויל מגיע קריספי עד שהוא נהפך לרך מהחום הישיר של הכרוב, הכרוב כמובן רך ושרוף והפקורינו הייתה שידוך גאוני. רוז. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כרישה צעירה בטאבון (68 ₪), עם קרם אפונה, חמאת לימון, קראמבל טאסוס, וחלמון כבוש מגורד. וואו איזו מנה, איך אני אסביר אותה במילים כדי שתבינו אפילו קצת כמה היא חקוקה לי עדיין בתוך הפה. הבצל הגיע רך ושרוף כמו שאני אוהבת, אליו בכל ביס התווספו הקרם אפונה שהיה חמים ומדויק ומאוד טעים והקראמבל שהוסיף טעמים מעט מלוחים וקראנצ׳יים לכל הטירוף הזה. וואו. #yammmmm

כרישה צעירה בטאבון (68 ₪), עם קרם אפונה, חמאת לימון, קראמבל טאסוס, וחלמון כבוש מגורד. וואו איזו מנה, איך אני אסביר אותה במילים כדי שתבינו אפילו קצת כמה היא חקוקה לי עדיין בתוך הפה. הבצל הגיע רך ושרוף כמו שאני אוהבת, אליו בכל ביס התווספו הקרם אפונה שהיה חמים ומדויק ומאוד טעים והקראמבל שהוסיף טעמים מעט מלוחים וקראנצ׳יים לכל הטירוף הזה. וואו. רוז. פרא. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פילה פורל (118 ₪), עם קציפת תירס, תירס בייבי צלוי, פיסטוקים ועלים. מנה מיוחדת מאוד עם תירס, שהוא מרכיב שלא יצא לי לראות לאחרונה על הצלחת, שהגיע גם בכל מיני וריאציות שכולן היו לי טעימות. הפורל מהדן היה טעים ושימח אותי השימוש בו ולא בסלמון המאוס. מנה חכמה ויצירתית שאני אומרת עליה תודה. #yammmmm

פילה פורל (118 ₪), עם קציפת תירס, תירס בייבי צלוי, פיסטוקים ועלים. מנה מיוחדת מאוד עם תירס, שהוא מרכיב שלא יצא לי לראות לאחרונה על הצלחת, שהגיע גם בכל מיני וריאציות שכולן היו לי טעימות. הפורל מהדן היה טעים ושימח אותי השימוש בו ולא בסלמון המאוס. מנה חכמה ויצירתית שאני אומרת עליה תודה. רוז. PEREH. פרא. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ניוקי עבודת יד (102 ₪), עם עגבניות שרופות, קציפת עגבניות, יין לבן, שום, חמאה וזעתר מהגינה. ניוקי במידת עשייה שאני אוהבת, כמו ענן, כרית, צמר גפן, מה שתרצו, רך, מאוד. עם טעמים ים תיכוניים של עגבניות וזעתר. כיף. #yammmmm

ניוקי עבודת יד (102 ₪), עם עגבניות שרופות, קציפת עגבניות, יין לבן, שום, חמאה וזעתר מהגינה. ניוקי במידת עשייה שאני אוהבת, כמו ענן, כרית, צמר גפן, מה שתרצו, רך, מאוד. עם טעמים ים תיכוניים של עגבניות וזעתר. כיף. רוז. פרא. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קינחנו עם קרם ברולה (46 ₪), של ארטישוק ירושלמי, עם טימין, שוקולד לבן ואגוזי לוז. כביכול קינוח צרפתי קלאסי, בכל זאת מסעדה צרפתית במהות שלה, אבל שוב נעשה שימוש במרכיבים מקומיים שהיו לי טעימים ונעימים בפה. #yammmmm

קינחנו עם קרם ברולה (46 ₪), של ארטישוק ירושלמי, עם טימין, שוקולד לבן ואגוזי לוז. כביכול קינוח צרפתי קלאסי, בכל זאת מסעדה צרפתית במהות שלה, אבל שוב נעשה שימוש במרכיבים מקומיים שהיו לי טעימים ונעימים בפה. רוז. פרא. PEREH. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

חיכיתי להגיע למסעדה הזאת כבר תקופה והיה מהמם. מרכיבים מקומיים, מנות יצירתיות, מסעדה נעימה וכיפית ושף שלגמרי יודע מה הוא עושה. בא לי שוב.


מדובר ב#yammmmm


1,352 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page