top of page

פסטורי | Pastory

אני נופשת באילת בכל שנה, ובכל פעם היה לי מקום מוזמן למסעדת פסטורי ואיכשהו זה התפספס והייתי צריכה לבטל. השנה החלטתי שלא משנה מה קורה אני מגיעה למסעדה, ועל הדרך בודקת גם מה גורם לכולם להמליץ עליה בכל כך הרבה ביטחון.


הגענו אני ודולב יחד עם שני הילדים, שממש ברגע שנכנסנו למסעדה החליטו להתעורר ולהיות חלק פעיל בארוחה. זה כמובן לא עצר אותנו, והזמנו 2 כוסות שרדונה של תבור (מחיר מרענן של 30 ₪ ויין מעולה), ושלוש מנות מהתפריט, פיצה, פסטה וריזוטו מלווה בפילה דניס.


המסעדה עצמה מרווחת, מעוצבת עם נגיעות עץ ומאוד חמימה ונוחה לישיבה.


נכון מדובר בביקורת מאוד קצרה שתיכתב כאן, אבל המסעדה הזאת חייבת להופיע ברפרטואר של הביקורות בבלוג שלי כי באמת שהיה לנו ממש ממש טעים, ולכו תדעו אולי היא עוד תתרחב אחרי החופשה הבאה שלנו.


פיצה ביאנקה (68 ₪), עם בשמל תרד, אספרגוס, ארטישוק, זיתי קלמטה, מוצרלה, פרמז׳ן ושמן כמהין. פיצה שאני אזכור כנראה לעוד המון זמן. היא הייתה מעולה ממש, עם בצק טוב ודק, ומעליו טופינג מושלם, לא פחות מזה, עם טעמים מלוחים, נגיסים, גבינתיים, וארטישוק שהוא חלום. יאמ. #yammmmm

אני נוסעת לאילת בכל שנה, ובכל פעם היה לי מקום מוזמן למסעדת פסטורי ואיכשהו זה התפספס והייתי צריכה לבטל. השנה החלטתי שלא משנה מה קורה אני מגיעה למסעדה, ועל הדרך בודקת גם מה גורם לכולם להמליץ עליה בכל כך הרבה ביטחון.  הגענו אני ודולב יחד עם שני הילדים, שממש ברגע שנכנסנו למסעדה החליטו להתעורר ולהיות חלק פעיל בארוחה. זה כמובן לא עצר אותנו והזמנו 2 כוסות שרדונה של תבור (מחיר מרענן של 30 ₪ ויין מעולה), ושלוש מנות מהתפריט, פיצה, פסטה וריזוטו מלווה בפילה דניס.  המסעדה עצמה מרווחת, מעוצבת עם בנגיעות עץ ומאוד חמימה ונוחה לישיבה.  נכון מדובר בביקורת מאוד קצרה שתיכתב כאן, אבל המסעדה הזאת חייבת להופיע ברפרטואר של הביקורות בבלוג שלי כי באמת שהיה לנו ממש ממש טעים.  פיצה ביאנקה (68 ₪), עם בשמל תרד, אספרגוס, ארטישוק, זיתי קלמטה, מוצרלה, פרמז׳ן ושמן כמהין. פיצה שאני אזכור כנראה הרבה זמן, בקטע שאני כבר חושבת על החופשה הבאה ואיך אני מזמינה מקום כדי לאכול אותה שוב. היא הייתה מעולה ממש, בצק טוב ודק ומעליו טופינג מושלם, לא פחות מזה, טעמים מלוחים, נגיסים, גבינתיים, וארטישוק שהוא חלום. יאמ. פסטורי. PASTORY. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פטוצ׳יני ורדורה (78 ₪), עם ארטישוק, אספרגוס, ברוקולי, שום, יין לבן, לימון, חמאה, עשבי תיבול, שמן כמהין וצנוברים. מנה מאוד לימונית, אז מי שלא מתחבר לטעמים לימוניים שלא יזמין אותה. הפסטה עצמה הייתה מעולה, ומבחינת הרוטב, חשוב לומר שגם כשבוחרים כיוון לימוני אפשר לתת לכל הסיפור עוד טעם שירים או יאזן את זה. אבל מנה טעימה שלא ישתמע אחרת. #yammmmm

פטוצ׳יני ורדורה (78 ₪), עם ארטישוק, אספרגוס, ברוקולי, שום, יין לבן, לימון, חמאה, עשבי תיבול, שמן כמהין וצנוברים. מנה מאוד לימונית, אז מי שלא מתחבר לטעמים לימוניים שלא יזמין אותה. הפסטה עצמה הייתה מעולה, ומבחינת הרוטב, חשוב לומר שגם כשבוחרים כיוון לימוני אפשר לתת לכל הסיפור עוד טעם שירים את זה, אולי לשלב יותר חמאה בצלחת. אבל מנה טעימה שלא ישתמע אחרת. פסטורי. PASTORY. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ריזוטו פשה (118 ₪), פילה דניס, על מצע ריזוטו ירוק, שברי אגוזים וסלסת עגבניות. לא נגעתי בכלל באגוזים ובעגבניות, מרגיש לי מיותר בצלחת. הריזוטו והדג היו כל מה שהייתי צריכה. אני הכי מכורה לריזוטו כשהוא עשוי טוב ועוד יותר מכורה לשילוב שלו עם חתיכות דג בכל ביס. במנה הזאת קיבלתי את השילוב הטעים הזה שהיה עשוי מעולה. #yammmmm

ריזוטו פשה (118 ₪), פילה דניס, על מצע ריזוטו ירוק, שברי אגוזים וסלסת עגבניות. לא נגעתי בכלל באגוזים ובעגבניות, מרגיש לי מיותר בצלחת. הריזוטו והדג היו כל מה שהייתי צריכה. אני הכי מכורה לריזוטו כשהוא עשוי טוב ועוד יותר מכורה לשילוב שלו עם חתיכות דג בכל ביס. במנה הזאת קיבלתי את השילוב הטעים הזה שהיה עשוי מעולה. פסטורי. PASTORY. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

למרות שאכלנו את המנות כבר כשהן קרות ופחות סקסיות כביכול (באחריות הבלגן עם הילדים בשולחן), עדיין הצלחנו להנות מהן מאוד ולסיים אותן, תוך כדי שאנחנו מתענגים על כל ביס ולא משאירים כלום בצלחת. ממליצה מאוד להגיע!


מדובר ב#yammmmm


400 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page