top of page

נדב ודניאל בדן קיסריה | NadavVeDaniel

איך יודעים שהקיץ הגיע? מלונות דן פתחו את הפופ אפ הקולינרי שלהם לקיץ, בריזורט דן קיסריה. כל שנה באותה תקופה נפתח פופ אפ טעים וכשר שעושה לנו ממש טוב בבטן. הפעם הגיעו למטבח של הפופ אפ נדב ודניאל, הזוג שכולנו הכרנו בטלוויזיה, אלו שמכינים אוכל תאילנדי טעים ובועט, וגם התראיינו אצלי בפודקאסט. איתם הגיעו גם האימפריאל בר עם קוקטיילים מעיפים שמשתלבים בארוחה והופכים את כל הסיפור למגניב אפילו יותר.


כפי שציינתי הפופ אפ כשר, אז זאת כבר בשורה משמחת בפני עצמה. אבל גם כזאת שמצריכה המון השקעה ויצירתיות לטובת יצירת הטעמים התאילנדים, מבלי להשתמש במרכיבים תאילנדים שאינם כשרים.


נדב ודניאל עשו כבר סיבוב בפופ אפ לפני שנתיים. אחריהם, בשנה שעברה, נפתח פופ אפ איטלקי, שגם בו הייתי והוא היה מעולה, ועכשיו הם חזרו, עם תפריט נגיש מאוד, אבל גם מיוחד וטעים באותה נשימה. כאשר לאורחי הריזורט קיימת האפשרות לאכול את האוכל שבתפריט גם בצהריים, ובערב המטבח נפתח גם לאורחים מבחוץ.


הם צפויים להישאר איתנו עד סוף אוקטובר, אז שימו לב שאתם מנצלים את הזמן הזה, כי אני כבר בדרך לקבוע סבב נוסף לכל הטעים הזה.


אז כן, המסעדה נפתחה, אני הגעתי, התיישבתי בשולחן הממוקם בשטח הבריכה של הריזורט, התחלתי לעיין בתפריט ולבחור לי מנות. בתפריט תוכלו למצוא מגוון של מנות, שמתאימות גם לצמחונים, גם לאוהבי החריף וגם לעוד המון רצונות שיכולים לצוץ בשולחן. אנחנו הזמנו כמעט את כל המנות, אז אפרט לכם על החוויה ועל מרבית המנות שקיימות.


דג עם זיכרונות מתאילנד (72 ₪), עם צ׳ימיצ׳ורי מנגו בוסר, כוסברה, סלרי, למון גראס, צ׳ילי אדום וקשיו קלוי. טעמים חמוצים, חריפים, מרעננים, קלילים ומדויקים להתחיל איתם את הארוחה. #yammmmm

איך יודעים שהקיץ הגיע? מלונות דן פתחו את הפופ אפ הקולינרי שלהם לקיץ במלון דן קיסריה. כל שנה באותה תקופה נפתח פופ אפ טעים וכשר שעושה לנו ממש טוב בבטן. הפעם הגיעו למטבח של הפופ אפ נדב ודניאל, הזוג שכולנו הכרנו בטלוויזיה, אלו שמכינים אוכל תאילנדי טעים ובועט, וגם התראיינו אצלי בפודקאסט. איתם הגיעו גם האימפריאל בר עם קוקטיילים מעיפים שמשתלבים בארוחה והופכים את כל הסיפור למגניב אפילו יותר.  כפי שציינתי הפופ אפ כשר, אז זאת כבר בשורה משמחת בפני עצמה. אבל גם כזאת שמצריכה המון השקעה ויצירתיות לטובת יצירת הטעמים התאילנדים, מבלי להשתמש במרכיבים תאילנדים שאינם כשרים.  נדב ודניאל עשו כבר סיבוב בפופ אפ לפני שנתיים. אחריהם, בשנה שעברה, נפתח פופ אפ איטלקי, שגם בו הייתי והוא היה מעולה, ועכשיו הם חזרו, עם תפריט נגיש מאוד, אבל גם מיוחד וטעים באותה נשימה. כאשר לאורחי המלון קיימת האפשרות לאכול את האוכל שבתפריט גם בצהריים, ובערב המטבח נפתח גם לאורחים מבחוץ.   הם צפויים להישאר איתנו עד סוף אוקטובר, אז שימו לב שאתם מנצלים את הזמן הזה, כי אני כבר בדרך לקבוע את סבב נוסף לכל הטעים הזה.   אז כן, המסעדה נפתחה, אני הגעתי, התיישבתי בשולחן הממוקם בשטח הבריכה של המלון, התחלתי לעיין בתפריט ולבחור לי מנות. בתפריט תוכלו למצוא מגוון של מנות, שמתאימות גם לצמחונים וגם לאוהבי החריף וגם לעוד המון רצונות שיכולים לצוץ בשולחן. אנחנו הזמנו כמעט את כל המנות, אז אפרט לכם על החוויה ועל מרבית המנות שקיימות.  דג עם זיכרונות מתאילנד (72 ₪), עם צ׳ימיצ׳ורי מנגו בוסר, כוסברה, סלרי, למון גראס, צ׳ילי אדום וקשיו קלוי. טעמים חמוצים, חריפים, מרעננים, קלילים ומדויקים להתחיל איתם את הארוחה. nadavvedaniel. נדב ודניאל. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט תאי (72 ₪, יאם פלה טוד), דג פריך, אטריות אורז, מלפפון, בצל סגול, כוסברה, עלים ארומטיים, צ׳ילי, קריספי שום ובוטנים. מבחינתי מדובר בשילוב מדויק של דג פריך ואטריות דקות שמשתלבות איתו מעולה. מסוג הסלטים שתמיד ידברו אלי ויעשו לי את זה, עם מגוון מרקמים שמחמיאים זה לזה. #yammmmm

סלט תאי (72 ₪, יאם פלה טוד), דג פריך, אטריות אורז, מלפפון, בצל סגול, כוסברה, עלים ארומטיים, צ׳ילי, קריספי שום ובוטנים. מבחינתי מדובר בשילוב מדויק של דג פריך ואטריות דקות שמשתלבות איתו מעולה. מסוג הסלטים שתמיד ידברו אלי ויעשו לי את זה, עם מגוון מרקמים שמחמיאים זה לזה. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פייב ספייס בשר מפורק (74 ₪, פונג פאלו), בשר מפורק מטוגן, קפיר ליים, כוסברה, גלנגל, תמרינדי, ביצה רכה, רוטב חמשת התבלינים וכוסברה, מוגש עם רוטי מלוח. מנה מיוחדת מאוד שלא פגשתי לפני כן. הבשר עם טקסטורה קשיחה שמתרככת בעזרת הביצה הרכה, הרוטי שלצידו (סוג של פנקייק תאילנדי) והרוטב שמלווה אותו בתחתית הצלחת. מנה שהצליחה להפתיע אותי מאוד. תקפידו על נגיעה בכלל המרכיבים שלה כדי להתענג עליה באמת. #yammmmm

פייב ספייס בשר מפורק (74 ₪, פונג פאלו), בשר מפורק מטוגן, קפיר ליים, כוסברה, גלנגל, תמרינדי, ביצה רכה, רוטב חמשת התבלינים וכוסברה, מוגש עם רוטי מלוח. מנה מיוחדת מאוד שלא פגשתי לפני כן. הבשר עם טקסטורה קשיחה שמתרככת בעזרת הביצה הרכה, הרוטי שלצידו (סוג של פנקייק תאילנדי) והרוטב שמלווה אותו בתחתית הצלחת. מנה שהצליחה להפתיע אותי מאוד. תקפידו על נגיעה בכלל המרכיבים שלה כדי להתענג עליה באמת. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קציצות דגים (82 ₪, טוד מאן פלה), מנה בהשראת הילדות בערבה של נדב, עם חסה, אטריות אורז, עלים ארומטיים, צ׳ילי, בוטנים וקריספי שום. מנה שדורשת הרכבה של הסועד, וזה הדבר האהוב עלי בעולם. לוקחים עלה של חסה, מעליו מניחים כמה ירוקים, צ'ילי, קציצה וכמה אטריות מלמעלה, טובלים את הכל ברוטב התאילנדי והמרענן של המנה ולוקחים ביס גדול. תענוג. #yammmmm

קציצות דגים (82 ₪, טוד מאן פלה), מנה בהשראת הילדות בערבה של נדב, עם חסה, אטריות אורז, עלים ארומטיים, צ׳ילי, בוטנים וקריספי שום. מנה שדורשת הרכבה של הסועד, וזה הדבר האהוב עלי בעולם. לוקחים עלה של חסה, מעליו מניחים כמה ירוקים, את הקציצה וכמה אטריות מלמעלה, טובלים את הכל ברוטב התאילנדי והמרענן של המנה ולוקחים ביס גדול. תענוג. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קארי אדום צפוני (88 ₪, גנג קארי פט). קארי אדום בעבודת יד, עם שעועית, באקצ׳וי, פטריות שימאג׳י, דלעת, כוסברה, בזיל תאי, קריספי שאלוט ובוטנים. מוגש עם אורז יסמין ואפשר לבחור האם לאכול את המנה עם דג פריך, פרגית, בקר או טופו. אנחנו בחרנו בבקר. קודם כל בואו נדבר על זה שנדב מכין את הקארי הטוב ביותר שראינו וטעמנו פה כבר שנים. ברמה שאני רק חושבת עליו וכבר שוקלת לנסוע ולהביא לי איזה טייק אווי כדי להירגע. לאכול את הקארי יחד עם הירקות, האורז המעולה והבקר שנמס לנו בפה היה כל כך טעים ותבשילי בדיוק כמו שאני אוהבת. #yammmmm

קארי אדום צפוני (88 ₪, גנג קארי פט). קארי אדום בעבודת יד, עם שעועית, באקצ׳וי, פטריות שימאג׳י, דלעת, כוסברה, בזיל תאי, קריספי שאלוט ובוטנים. מוגש עם אורז יסמין ואפשר לבחור האם לאכול את המנה עם דג פריך, פרגית, בקר או טופו. אנחנו בחרנו בבקר. קודם כל בואו נדבר על זה שנדב מכין את הקארי הטוב ביותר שראינו וטעמנו פה כבר שנים. ברמה שאני רק חושבת עליו וכבר שוקלת לנסוע ולהביא לי איזה טייק אווי כדי להירגע. לאכול את הקארי יחד עם הירקות, האורז המעולה והבקר שנמס לנו בפה זה היה כל כך טעים ותבשילי בדיוק כמו שאני אוהבת. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פאד סיו (92 ₪), אטריות אורז רחבות, בשר בקר מפורק, ביצה, בצל, באקצ׳וי, פטריות, כוסברה, צ׳ילי מוחמץ, קריספי שום ובוטנים. סטייל של מוקפץ עם האטריות האהובות עלי, בשר מטורף ומעטפת של מרכיבים שרק המשיכו להרים את המנה למעלה. חלום. #yammmmm

פאד סיו (92 ₪), אטריות אורז רחבות, בשר בקר מפורק, ביצה, בצל, באקצ׳וי, פטריות, כוסברה, צ׳ילי מוחמץ, קריספי שום ובוטנים. סטייל של מוקפץ עם האטריות האהובות עלי, בשר מטורף ומעטפת של מרכיבים שרק המשיכו להרים את המנה למעלה. חלום. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ברולה למון גראס (48 ₪), עם אננס טרי, סירופ ליים נענע, גלידת קוקוס ופרחי בזיליקום. קינוח חמוד ובעיקר מרענן. #yammmmm

ברולה למון גראס (48 ₪), עם אננס טרי, סירופ ליים נענע, גלידת קוקוס ופרחי בזיליקום. קינוח חמוד ובעיקר מרענן. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טפיוקה עונתית (48 ₪), עם חלב קוקוס, פניני טפיוקה, פירות העונה, קוקוס קלוי וקשיו מקורמל. אני לא לקוחה קלאסית של טפיוקה, אבל היא הייתה לי טעימה ומרעננת, ומאוד אהבתי את הדרך שבה המנה הזאת סיימה לי את הארוחה. #yammmmm

טפיוקה עונתית (48 ₪), עם חלב קוקוס, פניני טפיוקה, פירות העונה, קוקוס קלוי וקשיו מקורמל. אני לא לקוחה קלאסית של טפיוקה, אבל היא הייתה לי טעימה ומרעננת, ומאוד אהבתי את הדרך שבה המנה הזאת סיימה לי את הארוחה. נדב ודניאל. NADAVVEDANIEL. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

תעשו לעצמכם טובה ותזמינו מהר מקום למסעדה. כל רגע שבו נדב ודניאל נמצאים בדן קיסריה הוא רגע שצריך לנצל. החוויה היא כל כך טעימה ונעימה, עם אוכל מיוחד, טעמים חזקים וטובים, אירוח לבבי וחמים ואווירה קיצית של המקום שמאפשרת להעביר ערב מפנק. אין ספק שאני חוזרת בקרוב כדי להטעין את עצמי מחדש.


מדובר ב#yammmmm


669 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page