top of page

הצל-בנים | Hatzalbanim

מסעדה הצל-בנים היא מסעדה כשרה בנמל קיסריה, וותיקה מאוד וכמובן גם מוכרת בשל היותה כזאת. היא החלה את דרכה כמסעדת דגים ופירות ים (אכלתי בה גם בתקופה הזאת, כשעוד הייתי אוכלת פירות ים), אבל לפני 4 שנים הכל השתנה, המסעדה הפכה לכשרה ושם המסעדה שונה מ״הצלבנים״ ל״הצל-בנים״.


האווירה במקום היא מאוד של אולם אירועים, גם בתאורה, גם בסידור ההושבה וגם בתפריט העיקריות. באזור המנות הראשונות הרגשתי יותר את הכיוון המסעדתי, אבל עם קריצה קלה לעולם האירועים. המנות העיקריות מאוד מתקשרות תפריטים של מסעדות דגים ובשרים מפעם, של חלבון ותוספת, ללא פירוטכניקה של מרכיבים. לכן פחות הרגשתי שאני רוצה לנסות ולחוות, אבל כן יודעת מניסיון עבר שהן עשויות טוב.


אם אני חושבת איך לסכם את החוויה, מדובר במנות טעימות, שזה חשוב, אבל מקום שמתאים יותר לאירועים ולחגיגות גדולות, ולא לערב מסעיר.


חומוס עבודת יד (35 ₪), מגיע עם גרגרי חומוס, טחינה ושתי פיתות. לא ציפיתי שאזמין מנת חומוס במסעדת שף, אבל ראיתי את המנה בתפריט והיה לי חשק עז להזמין אותה. אחלה חומוס. #yammmmm

מסעדה הצל-בנים היא מסעדה כשרה בנמל קיסריה, וותיקה מאוד וכמובן גם מוכרת בשל היותה כזאת. היא החלה את דרכה כמסעדת דגים ופירות ים (אכלתי בה גם בתקופה הזאת, כשעוד הייתי אוכלת פירות ים), אבל לפני 4 שנים הכל השתנה, המסעדה הפכה לכשרה ושם המסעדה שונה מ״הצלבנים״ ל״הצל-בנים״.  האווירה במקום היא מאוד של אולם אירועים, גם בתאורה, גם בסידור ההושבה וגם בתפריט העיקריות. באזור המנות הראשונות הרגשתי יותר את הכיוון המסעדתי, אבל עם קריצה קלה לעולם האירועים. המנות העיקריות מאוד מתקשרות תפריטים של מסעדות דגים ובשרים מפעם, של חלבון ותוספת, ללא פירוטכניקה של מרכיבים. לכן פחות הרגשתי שאני רוצה לנסות ולחוות, אבל כן יודעת מניסיון עבר שהן עשויות טוב.  אם אני חושבת איך לסכם את החוויה, מדובר במנות טעימות, שזה חשוב, אבל מקום שמתאים יותר לאירועים ולחגיגות גדולות, ולא לערב מסעיר.  חומוס עבודת יד (35 ₪), מגיע עם גרגרי חומוס, טחינה ושתי פיתות. לא ציפיתי שאזמין מנת חומוס במסעדת שף, אבל ראיתי את המנה בתפריט והיה לי חשק עז להזמין אותה. אחלה חומוס. הצלבנים. HATZALBANIM. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טאקו דגים (68 ₪), מיני טורטיה, גוואקמולי, עגבניות, קריספי סלמון ואיולי צ׳יפוטלה. מעולה בתיבול, בשילובי המרכיבים ובעשייה. המנה שתדורג הכי גבוה בארוחה הזאת, היא אמנם לא משדרת מורכבות ויצירתיות, אבל התיבול מדויק, הדג מלווה במעטפת פריכה והרטיבות בדיוק במידה. #yammmmm

טאקו דגים (68 ₪), מיני טורטיה, גוואקמולי, עגבניות, קריספי סלמון ואיולי צ׳יפוטלה. מעולה בתיבול, בשילובי המרכיבים ובעשייה. המנה שתדורג הכי גבוה בארוחה הזאת, היא אמנם לא משדרת מורכבות ויצירתיות, אבל התיבול מדויק, הדג מלווה במעטפת פריכה והרטיבות בדיוק במידה. הצלבנים. HATZALBANIM. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיגר דגים (65 ₪), עלי סיגר ממולאים בדג ים טרי, לצד טחינה ולימון כבוש. הייתי רוצה מטבל יותר עשיר. הסיגר עצמו היה טוב, אבל היה חסר לי מטבל עשיר יותר. #yammmmm

סיגר דגים (65 ₪), עלי סיגר ממולאים בדג ים טרי, לצד טחינה ולימון כבוש. הייתי רוצה מטבל יותר עשיר. הסיגר עצמו היה טוב, אבל היה חסר לי מטבל עשיר יותר. הצלבנים. HATZALBANIM. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פרחי כרובית (52 ₪), מטוגנים ומתובלים בשום, פטרוזיליה ולימון, מונחים על טחינה. בטעם האישי שלי אני פחות זורמת על השילוב של כרובית וטחינה. אבל בסה״כ גם זאת מנה טעימה. #yammmmm

פרחי כרובית (52 ₪), מטוגנים ומתובלים בשום, פטרוזיליה ולימון, מונחים על טחינה. בטעם האישי שלי אני פחות זורמת על השילוב של כרובית וטחינה. אבל בסה״כ גם זאת מנה טעימה. הצלבנים. HATZALBANIM. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

האסאדו של משה (62 ₪), אסאדו מפורק מוגש על לחוח, בליווי סלטון עלים ואיולי. אין פרופורציה בין כמות האסאדו לגודל הלחוח, ובאופן מפתיע כמות האסאדו הייתה גדולה משמעותית מגודל הלחוח, כך שכל חוויית האכילה נקטעה מאוד מהר. האסאדו עצמו היה נחמד. #yammmmm

האסאדו של משה (62 ₪), אסאדו מפורק מוגש על לחוח, בליווי סלטון עלים ואיולי. אין פרופורציה בין כמות האסאדו לגודל הלחוח, ובאופן מפתיע כמות האסאדו הייתה גדולה משמעותית מגודל הלחוח, כך שכל חוויית האכילה נקטעה מאוד מהר. האסאדו עצמו היה נחמד. הצלבנים. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרמינו (48 ₪), קרם שוקולד וקרם ברולה על קראנץ׳ שוקולד בייגלה, בציפוי קרם נוגט ובייגלה מלוח. קינוח שמאוד מזכיר קינוחי אירועים, לקחתי ביס אחד שהספיק לי. #yammmmm

קרמינו (48 ₪), קרם שוקולד וקרם ברולה על קראנץ׳ שוקולד בייגלה, בציפוי קרם נוגט ובייגלה מלוח. קינוח שמאוד מזכיר קינוחי אירועים, לקחתי ביס אחד שהספיק לי. הצלבנים. HATZALBANIM. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

לא מדובר במסעדה עם אווירה המתאימה לארוחת ערב רומנטית או קז׳ואלית. מאוד רועש, רעש של אולם אירועים, התפריט ברור, האוכל בכללותו טעים, ולכן אמליץ לכם להגיע בעיקר אם אתם מחפשים אחר מקום שיכול לתפעל שולחנות גדולים עם אוכל טעים.


מדובר ב#yammmmm


87 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page