top of page

גברת קוטייאו | Giveret Kwaytiew

יש ויכוח מאוד גלוי לגבי זהות המסעדה התאילנדית הטובה בישראל. רבים מכם טוענים שגברת קוטייאו, של השף מתי נקש, הממוקמת בשוק הכרמל בתל אביב, היא האחת והמיוחדת.


הטענה העיקרית להצדקת הבחירה בה למקום הראשון היא שזה המקום שבו נוכל למצוא את תאילנד האותנטית והמיוחדת, ואני כשאני שומעת אותנטי אני חייבת ללכת לבדוק.


הגעתי למקום בצהריים, כמובן בשיא החום, אבל התיישבתי בצל אז המצב היה יחסית נסבל. במסעדה אין המון מקומות ישיבה, אבל התחלופה מהירה מאוד, כך שדי בקלות מצאנו מקום לרביעייה. מבחינת השירות זה די ברור שאין מאמץ מיותר להפוך אותו למיוחד, הכל נכתב על דף מצ׳וקמק וממנו עובר למטבח עם תפילה שיבינו מה כתוב בו, והתפריט הוא מצומצם אבל ברור.

יש ויכוח מאוד גלוי לגבי זהות המסעדה התאילנדית הטובה בישראל. רבים מכם טוענים שגברת קוטייאו, של השף מתי נקש, הממוקמת בשוק הכרמל בתל אביב, היא האחת והמיוחדת.   הטענה העיקרית להצדקת הבחירה בה למקום הראשון היא שזה המקום שבו נוכל למצוא את תאילנד האותנטית והמיוחדת, ואני כשאני שומעת אותנטי אני חייבת ללכת לבדוק.   הגעתי למקום בצהריים, כמובן בשיא החום, אבל התיישבתי בצל אז המצב היה יחסית נסבל. במסעדה אין המון מקומות ישיבה, אבל התחלופה מהירה מאוד, כך שדי בקלות מצאנו מקום לרביעייה. מבחינת השירות זה די ברור שאין מאמץ מיותר להפוך אותו למיוחד, הכל נכתב על דף מצ׳וקמק וממנו עובר למטבח עם תפילה שיבינו מה כתוב בו, והתפריט הוא מצומצם אבל ברור. יובי גברת קוטייאו. GIVERET KWAYTIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אם נרחיב לרגע על התפריט נוכל לשים לב שהוא כן מחולק לאזורים מוכרים, כמו ספיישלים ומנות ראשונות ולצידם יש את אזור קערות הקוטייאו, שהן בעצם סוג של ראמן תאילנדי. הייתי אומרת שעבור הקערות הללו שווה להגיע באמת למסעדה. זאת קערה ובה ציר מרק המשתנה מקוטייאו אחד לאחר, אטריות שמיוצרות בלעדית במפעל בתאילנד, ירוקים טובים ועוד מרכיבים שרק מעצימים עוד ועוד את הטעמים. זאת בעצם גולת הכותרת, כי אני לא חושבת שאפשר למצוא את הטעמים הללו במקומות אחרים. אז לא לפספס בבקשה. אני כמובן אציין בהמשך הביקורת איזה מבין הקערות הזמנתי, אבל אני אתחיל מההתחלה, גם עם שאר המנות שפגשתי.


סום טאם, סלט פפאיה (42 ₪), די סטנדרטי, ואולי טוב שכך, אבל בלי יותר מדי הפתעות. #yammmmm

אם נרחיב לרגע על התפריט נוכל לשים לב שהוא כן מחולק לאזורים מוכרים, כמו ספיישלים ומנות ראשונות ולצידם יש את אזור קערות הקוטייאו, שהן בעצם סוג של ראמן תאילנדי. הייתי אומרת שעבור הקערות הללו שווה להגיע באמת למסעדה. זאת קערה ובה ציר מרק המשתנה מקוטייאו אחד לאחר, אטריות שמיוצרות בלעדית במפעל בתאילנד, ירוקים טובים ועוד מרכיבים שרק מעצימים עוד ועוד את הטעמים. זאת בעצם גולת הכותרת, כי אני לא חושבת שאפשר למצוא את הטעמים הללו במקומות אחרים. אז לא לפספס בבקשה. אני כמובן אציין בהמשך הביקורת איזה מבין הקערות הזמנתי, אבל אני אתחיל מההתחלה, גם עם שאר המנות שפגשתי.  סום טאם, סלט פפאיה (42 ₪), די סטנדרטי, ואולי טוב שכך, אבל בלי יותר מדי הפתעות. גברת קוטייאו. GIVERET KWATIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סום טאם תירס טבעוני (42 ₪), מנה יחסית מיוחדת, מרעננת ומתקתקה, התירס פה הוא ללא ספק יציאה. #yammmmm

סום טאם תירס טבעוני (42 ₪), מנה יחסית מיוחדת, מרעננת ומתקתקה, התירס פה הוא ללא ספק יציאה גברת קוטייאו. GIVERET KWAYTIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט מנגו (44 ₪), עם אנשובי מטוגנים. לא התחברתי לאנשובי, הם אכן היו מטוגנים, אבל לא טיגון שהצדיק לי מספיק את המקום שלהם בצלחת, הטעם שלהם פחות הוסיף לי למנה. הסלט מנגו עצמו היה טעים. #yammmmm

סלט מנגו (44 ₪), עם אנשובי מטוגנים. לא התחברתי לאנשובי, הם אכן היו מטוגנים, אבל לא טיגון שהצדיק לי מספיק את המקום שלהם בצלחת. הסלט מנגו עצמו היה טעים. גברת קוטייאו. GIVERET KWAYTIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קוטייאו פט (76 ₪), עם אטריות אורז, ברווז טרי מפורק, ציר ברווז ועוף, נבטים, קאנה, ריבת צ׳ילי, שום פריך, לוקצ׳אן גאי (צ׳יקן בולס) וקרקר וונטון. הכל במנה הזאת הוא וואו. האטריות מושלמות, הציר עצמו עמוק ובשרי וטעים, הבשר מתפרק ברכות, וכל העטיפה שמסביב מגבירה את כל הטוב הזה ומספקת מרקמים נוספים עם רעננות וקשיחות שמרימים מאוד את המנה. #yammmmm

קוטייאו פט (76 ₪), עם אטריות אורז, ברווז טרי מפורק, ציר ברווז ועוף, נבטים, קאנה, ריבת צ׳ילי, שום פריך, לוקצ׳אן גאי (צ׳יקן בולס) וקרקר וונטון. הכל במנה הזאת הוא וואו. האטריות מושלמות, הציר עצמו עמוק ובשרי וטעים, הבשר מתפרק ברכות, וכל העטיפה שמסביב מגבירה את כל הטוב הזה ומספקת מרקמים נוספים שתמיד מרימים עבורי את המנה. גברת קוטייאו. GIVERET KWAYTIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כיסוני וונטון של הגברת בציר ברווז (44 ₪). כיסונים עם בצק רך ומילוי שמשתלב מדויק עם כל הרכות הזאת, המון קראנץ׳ מהפצפוצים שמסביב, חריפות בקטנה וציר ששוב גרם לנו להתמכר. #yammmmm

כיסוני וונטון של הגברת בציר ברווז (44 ₪). כיסונים עם בצק רך ומילוי שמשתלב מדויק עם כל הרכות הזאת, המון קראנץ׳ מהפצפוצים שמסביב, חריפות בקטנה וציר ששוב גרם לנו להתמכר. גברת קוטייאו. GIVERET KWAYTIEW. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אני מרגישה שאני צריכה לחזור והפעם להזמין מנות רק מקערות הקוטייאו והכיסונים כי לא מיציתי את הטעמים שפגשתי שם. אחלה עצירה בהסתובבות בשוק, ללא ספק שווה טעימה.


מדובר ב#yammmmm

812 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page