top of page

קוקו תאי | Coco Thai

מהיום שבו השפים נדב ודניאל (התראיינו אצלי לא מזמן) פתחו את מסעדת קוקו תאי, קיוויתי להגיע אליה, ידעתי שיחכה לי שם ערב מיוחד. והנה סוף סוף זה קרה והזמנתי מקום לאחד הערבים שבהם היה אירוע מושקע במיוחד עם תפריט מקסיקני-תאילנדי בנוסף לתפריט התאילנדי הרגיל.


ערב מיוחד מאוד, עם די-ג’יי שדאג לאווירת חוף קלילה, עם קוקטיילים של אימפריאל, ואוכל טעים, שזה הכי חשוב. המסעדה עצמה ענקית, עם נוף מהמם לים, אז תגיעו לפני השקיעה ותהנו מכל היופי הזה באזורי הישיבה החיצוניים. אנחנו ישבנו באזור המרפסת עם הספות, אזור ללא עישון, שנתן לנו בדיוק את האווירה שרצינו, חצי מסעדה חצי ים. באזור הזה הישיבה הייתה אמנם צפופה יותר משאר האזורים, לפחות ככה זה היה נראה מהמקום שלי, אבל זה עדיין היה שווה את זה. אם אתם מגיעים עם רכב אני ממליצה להחנות בחניון גן לונדון, דקה הליכה מהמסעדה ולא יקר כל כך כמו החניונים שמסביב.


החלטנו לשלב מנות משני התפריטים, ראשונות ועיקריות, הזמנו גם קוקטיילים שהיו מעולים, סיימנו את ההזמנה והתרווחנו לנו על הספות בציפייה לכל המנות שיגיעו.


התחלנו עם 2 ראשונות,

מהתפריט התאילנדי מיאנג קאם פלה (56 ₪), 2 יח׳ של חסה אייסברג, מעליה דג פריך, אטריות אורז, בצל סגול, מלפפון, צ׳ילי ובוטנים. הדג היה עשוי מושלם, והפריכות שלו השתלבה מהמם עם הרכות של האטריות ועם כל טבילה ברוטב. #yammmmm

מהיום שבו נפתחה מסעדת קוקו תאי, התל אביבית החדשה של השפים נדב ודניאל, קיוויתי להגיע אליה, ידעתי שיחכה לי שם ערב מיוחד. והנה סוף סוף זה קרה והזמנתי מקום לאחד הערבים שבהם היה אירוע מושקע במיוחד עם תפריט מקסיקני-תאילנדי בנוסף לתפריט התאילנדי הרגיל.   ערב מיוחד מאוד, עם די-ג’יי שדאג לאווירת חוף כיפית של ערב, עם קוקטיילים של אימפריאל, ואוכל טעים, שזה הכי חשוב. המסעדה עצמה ענקית, עם נוף מהמם לים, אז תגיעו לפני השקיעה ותהנו מכל היופי הזה באזורי הישיבה החיצוניים. אנחנו ישבנו באזור המרפסת עם הספות, אזור ללא עישון, שנתן לנו בדיוק את האווירה שרצינו, חצי מסעדה חצי ים. באזור הזה הישיבה הייתה אמנם צפופה יותר משאר האזורים, לפחות ככה זה היה נראה מהמקום שלי, אבל זה עדיין היה שווה את זה.  בארוחה הזאת החלטנו לשלב מנות משני התפריטים, שניהם מפתים ועם מחירים נוחים, למרות המנות שהיו גדולות ומפנקות. עכשיו אחרי שעשינו את שלנו, התרווחנו לנו על הספות והמתנו בציפייה לכל המנות שיגיעו.   התחלנו עם 2 ראשונות,  מהתפריט התאילנדי מיאנג קאם פלה (56 ₪), 2 יח׳ של חסה אייסברג, מעליה דג פריך, אטריות אורז, בצל סגול, מלפפון, צ׳ילי ובוטנים. הדג היה עשוי מושלם, והפריכות שלו השתלבה מהמם עם הרכות של האטריות ועם כל טבילה ברוטב. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מהתפריט המקסיקני תאילנדי הזמנו צלעות תירס (42 ₪). מנה של שברי תירס שלם, מצופים בגלייז של פלפל שחור, קפיר ליים והום מייד Tajin. מנה גאונית, שאמן שתישאר בתפריט לנצח. בהתחלה נוגסים בתירס הראשון ומנסים להבין מה קורה פה, הרי זה בסה״כ תירס. אבל לא, זה ממש חטיף ונשנוש שקשה להפסיק לאכול. אני מכתירה אותו כאדממה החדש! #yammmmm

מהתפריט המקסיקני תאילנדי הזמנו צלעות תירס (42 ₪). מנה של שברי תירס שלם, מצופים בגלייז של פלפל שחור, קפיר ליים והום מייד Tajin. מנה גאונית, שאמן שתישאר בתפריט לנצח. בהתחלה נוגסים בתירס הראשון ומנסים להבין מה קורה פה, הרי זה בסה״כ תירס. אבל לא זה ממש חטיף ונשנוש שקשה להפסיק לאכול. אני מכתירה אותו כאדממה החדש! קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טאקו אל פסטור (48 ₪), 2 יח׳ של טורטייה חיטה ומעלייה ״שווארמה״ מקסיקנית, מרינדת אדובו מסורתית, אננס, בצל מוחמץ, כוסברה ואיולי צ׳יפוטלה. טאקו טעים בסה״כ אבל היה חסר עוד טעם או מימד שיעיף לנו את החך. #yammmmm

טאקו אל פסטור (48 ₪), 2 יח׳ של טורטייה חיטה ומעלייה ״שווארמה״ מקסיקנית, מרינדת אדובו מסורתית, אננס, בצל מוחמץ, כוסברה ואיולי צ׳יפוטלה. טאקו טעים בסה״כ אבל היה חסר עוד טעם או מימד שיעיף לנו את החך. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

גנג רום קוואן פלה (69 ₪), מנה של דג ים נא, עם קארי מעושן, הל שחור, שורש כורכום, כוסברה, קשיו וקריספי וונטון. מלא פרשיות, חמיצות וקראנצ׳יות. מערבבים את הכל ומקבלים כף מהממת של טעים. #yammmmm

גנג רום קוואן פלה (69 ₪), מנה של דג ים נא, עפ קארי מעושן, הל שחור, שורש כורכום, כוסברה, קשיו וקריספי וונטון. מלא פרשיות, חמיצות וקראנצ׳יות. מערבבים את הכל ומקבלים כף מהממת. יאמ. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נאמס הט קאב טאו הו (33 ליח'), מנה של דפי אורז בעבודת יד, פניני טפיוקה, טופו, פטריות ודייקון כבוש, חסה, צ'ילי, ירוקים ארומטיים ורוטב נאם ג'ים סיו. באופן כללי אני ממש אוהבת נאמס, ובדר"כ אני אוכלת אותו ממולא בעוף. הפעם אכלתי אותו ממולא בטופו וזה היה מושלם, עם קריספיות כמו שצריך, ורכות פנימים טעימה, וגם רוטב שהיה מדויק לטבילה. #yammmmm

נאמס הט קאב טאו הו (33 ליח'), מנה של דפי אורז בעבודת יד, פניני טפיוקה, טופו, פטריות ודייקון כבוש, חסה, צ'ילי, ירוקים ארומטיים ורוטב נאם ג'ים סיו. באופן כללי אני ממש אוהבת נאמס, ובדר"כ אני אוכלת אותו ממולא בעוף. הפעם אכלתי אותו ממולא בטופו וזה היה מושלם, עם קריספיות כמו שצריך, ורכות פנימים טעימה, וגם רוטב שהיה מדויק לטבילה. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טאקו מסמאן (148 ₪), צלעות בקר בבישול ארוך בטכניקה מקסיקנית, גלייז מסמאן, בצל וגמבה ירוקה חרוכים, אבוקדו, כוסברה, סלט פיקו דה גיו, בוטנים וקריספי שאלוט, מוגש עם טורטייה תירס וחיטה. הבשר הגיע שרוף וקשה, הטורטייה הרגישה יבשה וחסרת טעם וכל המסביב שליווה את המנה היה ללא תיבול או ללא כוח. מבאס כי קיווינו לקבל מנה מטורפת שכולה רכות וטעמים. #yammmmm

טאקו מסמאן (148 ₪), צלעות בקר בבישול ארוך בטכניקה מקסיקנית, גלייז מסמאן, בצל וגמבה ירוקה חרוכים, אבוקדו, כוסברה, סלט פיקו דה גיו, בוטנים וקריספי שאלוט, מוגש עם טורטייה תירס וחיטה. הבשר הגיע שרוף וקשה, הטורטייה הרגישה שטוחה, יבשה וחסרת טעם וכל המסביב שליווה את המנה היה ללא תיבול או ללא כוח. מבאס כי קיווינו לקבל מנה מטורפת שכולה רכות וטעמים. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

גנג קארי פט (88 ₪), מנה של קארי אדום מצפון תאילנד, דג פריך, דלעת, ברוקולי, פטריות יער ושימאג׳י, כוסברה וקריספי שאלוט לצד אורז יסמין. מנה טעימה ברמות עם טעמי ג’ינג’ר עמוקים, דג שהיה מדהים ודלעת שקיבלה מכל הטוב הזה טעם מיוחד. המלצה שלי, זרקו את האורז פנימה, אל תחלקו את המנה עם אף אחד ותתענגו. מנה שהיא וואו. #yammmmm

גנג קארי פט (88 ₪), מנה של קארי אדום מצפון תאילנד, דג פריך, דלעת, ברוקולי, פטריות יער ושימאג׳י, כוסברה וקריספי שאלוט לצד אורז יסמין. מנה טעימה ברמות עם טעמי ג’ינג’ר עמוקים, דג שהיה מדהים ודלעת שקיבלה מכל הטוב הזה טעם מיוחד. המלצה שלי, זרקו את האורז פנימה, אל תחלקו את המנה עם אף אחד ותתענגו. מנה שהיא וואו. קוקו תאי. COCO THAI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיימנו את הארוחה מפוצצים, ברמה שאפילו קיבת הקינוחים לא שרדה, אז וויתרנו הפעם על קינוח. הרבה זמן קיוויתי להגיע למסעדה הזאת, והאירוע הזה רמז לי שאי אפשר לחכות יותר. ככה זכיתי גם באוכל התאילנדי שהיה מדהים וענה לי על כל צורך של טעים שקיוויתי לקבל, וגם למקסיקני שתמיד סיקרן אותי, ובמיוחד את דולב, והשלים את הארוחה ביצירתיות מהממת. באלי שוב.


מדובר ב#yammmmm




714 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page