top of page

צ'יקטי | Cicchetti

אחרי חודשיים של ציפייה זה סוף סוף קרה, הגעתי למסעדה האיטלקית צ׳יקטי עם החברות החמודות שלי, אוריה וספיר, לאביו. השף של המסעדה הוא מיכאל גרטופסקי, שכבר הייתי במסעדה אחרת שלו בחיפה, וניה ביסטרו (גם היא הייתה מצוינת וגם עליה כתבתי כמובן בבלוג).

הגענו למסעדה, התיישבנו בהתחלה במרפסת המקורה, לא מומלץ אם אתם פחות מ-4 אנשים שיכולים לתפוס שולחן בגודל שראוי לאכול עליו, צפוף חניקות. אז ביקשנו לעבור והגענו לבר של המסעדה שהיה נחמד. הייתה אווירה טובה וחמימה, וגם השירות היה מעולה. אז בסה״כ אין תלונות.

התחלנו עם ראשונות, בוראטה רכה (54 ₪), עם עלי תרד, ארטישוקים וצנוברים. מנה עם טעמים מאוד ים תיכוניים. הבוראטה לא הייתה מספיק רכה, רצינו שהיא תתפזר לנו בצלחת במהירות אבל זה לא בדיוק מה שקרה. הארטישוקים היו תוספת חמוצה וטעימה והצנוברים נתנו את הקראסט והניגוד שהיה מחייב. #yammmmm

אחרי חודשיים של ציפייה זה סוף סוף קרה, הגעתי למסעדה האיטלקית צ׳יקטי עם החברות החמודות שלי, אוריה וספיר, ד״ש חם. השף של המסעדה הוא מיכאל גרטופסקי, שכבר הייתי במסעדה אחרת שלו בחיפה, ביסטרו וניה (גם היא הייתה מצוינת וגם עליה כתבתי כמובן בבלוג).  הגענו למסעדה, התיישבנו בהתחלה במרפסת המקורה, לא מומלץ, צפוף חניקות. אז ביקשנו לעבור והגענו לבר של המסעדה שהיה נחמד. הייתה אווירה טובה וחמימה, וגם השירות היה מעולה. אז בסה״כ אין תלונות.  קיבלנו תפריטים, גם כאן, כמו בפוסט הקודם שלי, אהבתי את החלוקה לקטגוריות, עשו לי את החיים קלים. בחרנו מכל קטגוריה את הכוכבים הבולטים ויצאנו לדרך.  התחלנו עם ראשונות, בוראטה רכה (54 ₪), עם עלי תרד, ארטישוקים וצנוברים. מנה עם טעמים מאוד ים תיכוניים. הבוראטה לא הייתה מספיק רכה, רצינו שהיא תתפזר לנו בצלחת במהירות אבל זה לא בדיוק מה שקרה. הארטישוקים היו תוספת חמוצה וטעימה והצנוברים נתנו את הקראסט והניגוד שהיה מחייב. CICCHETTI. ציקטי. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פולנטת תירס (52 ₪), פולנטה עשירה מתירס טרי, עם פטריות ופרמז'ן. מנה חמימה, נעימה ומאוד מנחמת. מבחינתי פולנטה זאת ממש מנה של להיות או לחדול. או שהיא ממש טובה או שהיא אסון, ופה למזלי זכיתי לטעמים הטובים של המנה. #yammmmm

פולנטת תירס (52 ₪), פולנטה עשירה מתירס טרי, עם פטריות ופרמז'ן. מנה חמימה, נעימה ומאוד מנחמת. מבחינתי פולנטה זאת ממש מנה של להיות או לחדול. או שהיא ממש טובה או שהיא אסון, ופה למזלי זכיתי לטעמים הטובים של המנה. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו לגזרת הסלטים/ירוקים עם פנצנלה עגבניות (52 ₪), מעין סלט עם לחם מהגריל, מוצרלה די בפאלו, בצל, עשבים וחומץ. מנה חמודה, לא מיוחדת ומעיפה, אבל עם טעמים טובים. חלק מהעגבניות הגיעו מעט קשות ובכללי זאת מנה שקשה להרחיב עליה, נחמד. #yammmmm

עברנו לגזרת הסלטים/ירוקים עם פנצנלה עגבניות (52 ₪), מעין סלט עם לחם מהגריל, מוצרלה די בפאלו, בצל, עשבים וחומץ. מנה חמודה, לא מיוחדת ומעיפה, אבל עם טעמים טובים. חלק מהעגבניות הגיעו מעט קשות ובכללי זאת מנה שקשה להרחיב עליה, נחמד. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלקים צלויים (49 ₪), עם עלי אנדיב וגבינת עיזים. מוודאים בכל ביס שיש לנו סלק וגבינה וזה מהמם. ממסעדה למסעדה גיליתי עד כמה השילוב הזה של סלק וגבינה הוא טעים ומיוחד. גם פה חווינו את זה וקיבלנו מנה שהיא יאמ. #yammmmm

סלקים צלויים (49 ₪), עם עלי אנדיב וגבינת עיזים. מוודאים בכל ביס שיש לנו סלק וגבינה וזה מהמם. ממסעדה למסעדה גיליתי עד כמה השילוב הזה של סלק וגבינה הוא טעים ומיוחד. גם פה חווינו את זה וקיבלנו מנה שהיא יאמ. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הגענו למנות ראשונות עם דגים, הזמנו את הקרפצ’יו דג ים סיציליאני (62 ₪), שהגיע עם טונה טרייה, מעליה הונחו פיסטוקים, צנוברים, בצל, צ'ילי ושמן זית. אין אהבות כמו האהבות שלי לטונה, מנה מעולה, הדג היה טרי מאוד, הפיסטוקים והצנוברים סיפקו לי את הקראנצ'יות שהייתי חייבת במנה וממש נהנתי מלאכול את הכל יחד על הכף. #yammmmm

הגענו למנות ראשונות עם דגים, הזמנו את הקרפצ’יו דג ים סיציליאני (62 ₪), שהגיע עם טונה טרייה, מעליה הונחו פיסטוקים, צנוברים, בצל, צ'ילי ושמן זית. אין אהבות כמו האהבות שלי לטונה, מנה מעולה, הדג היה טרי מאוד, הפיסטוקים והצנוברים סיפקו לי את הקראנצ'יות שהייתי חייבת במנה וממש נהנתי מלאכול את הכל יחד על הכף. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טרטר דג ים (62 ₪), עם אינטיאס, עלי תבלין, מסקרפונה, שקדים קלויים ושמן זית. אוהבי השמיר, זו המנה שלכם. הטעם שלו לגמרי הורגש והקפיץ את המנה לאווירה קלילה ועדינה יחד עם הטריות של הדג והנגיעות של המסקרפונה. יאמ. #yammmmm

טרטר דג ים (62 ₪), עם אינטיאס, עלי תבלין, מסקרפונה, שקדים קלויים ושמן זית. אוהבי השמיר, זו המנה שלכם. הטעם שלו לגמרי הורגש והקפיץ את המנה לאווירה קלילה ועדינה יחד עם הטריות של הדג והנגיעות של המסקרפונה. יאמ. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו למנות הפסטה עם טורטליני ריקוטה (72 ₪), פסטה בעבודת יד, ריקוטה ביתית, תרד, אפונה ועגבניות לחות. אפשר להזמין את המנה גם כמנה ראשונה בעלות של 56 ₪. בחרנו ללכת על המנה כעיקרית כדי שנוכל להנות יותר, כי זאת לגמרי הנאה שנגמרת מהר מדי. הטורטליני היה רך אבל למרות הרכות שלו והמילוי הטעים הוא קיבל טעמים עמוקים של דפי הפרמז'ן ושל האפונה שהייתה מעט קשיחה וממש לא מתחנפת, וסיפקה ניגוד כיפי למילוי של הטורטליני. ללא ספק מרגישים שהם יודעים לעבוד עם בצק, מנה מעולה. #yammmmm

עברנו למנות הפסטה עם טורטליני ריקוטה (72 ₪), פסטה בעבודת יד, ריקוטה ביתית, תרד, אפונה ועגבניות לחות. אפשר להזמין את המנה גם כמנה ראשונה בעלות של 56 ₪. בחרנו ללכת על המנה כעיקרית כדי שנוכל להנות יותר, כי זאת לגמרי הנאה שנגמרת מהר מדי. הטורטליני היה רך אבל למרות הרכות שלו והמילוי הטעים הוא קיבל טעמים עמוקים של דפי הפרמז'ן ושל האפונה שהייתה מעט קשיחה וממש לא מתחנפת, וסיפקה ניגוד כיפי למילוי של הטורטליני. ללא ספק מרגישים שהם יודעים לעבוד עם בצק, מנה מעולה. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ניוקי ורדה (68 ₪), עם אספרגוס, פסטו ביתי, עלי תרד, צנוברים, שמנת ופרמז'ן. הניוקי היה רך מאוד, והאספרגוס מעט קשה, כך שלא יכלה להיות התאמה מדויקת יותר לטעים שקיבלנו. מהמם. #yammmmm

ניוקי ורדה (68 ₪), עם אספרגוס, פסטו ביתי, עלי תרד, צנוברים, שמנת ופרמז'ן. הניוקי היה רך מאוד, והאספרגוס מעט קשה, כך שלא יכלה להיות התאמה מדויקת יותר לטעים שקיבלנו. מהמם. ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

את הארוחה קינחנו עם קינוח של פנקוטה וצנוברים (36 ₪), השם לא מרמז על הרבה, אבל המלצרית התחייבה שזה קינוח מיוחד ושווה. לשמחתי זרמנו. המנה הגיעה עם מראה מפתיע, נקי, מינימליסטי מאוד. ברגע שהכנסנו את הכף לתוך הפנקוטה צללנו לתוך טעמים עדינים ומרעננים עם טוויסט של הקרמל המתוק ומשחק מרתק של טקסטורות וקראנצ'יות שסיפקו לנו הצנוברים. יאמ גדול מאוד. #yammmmm

את הארוחה קינחנו עם קינוח של פנקוטה וצנוברים, השם לא מרמז על הרבה, אבל המלצרית התחייבה שזה קינוח מיוחד ושווה. לשמחתי זרמנו. המנה הגיעה עם מראה מפתיע, נקי, מינימליסטי מאוד. ברגע שהכנסנו את הכף לתוך הפנקוטה צללנו לתוך טעמים עדינים ומרעננים עם טוויסט של הקרמל המתוק ומשחק מרתק של טקסטורות וקראנצ'יות שסיפקו לנו הצנוברים. יאמ גדול מאוד.  ציקטי. CICCHETTI. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.