top of page

בראנץ' בקפה אירופה

ביקרתי ממש לאחרונה בבראנץ׳ נוסף, והפעם בקפה אירופה, עליו אחראית האישה והאגדה השפית ירדן שי, שגם התראיינה אצלי ממש לא מזמן. מדובר במסעדה שכל מה שקורה בה פשוט טעים אז זה היה לי ברור שאני חייבת להגיע לבראנץ׳ כמה שיותר מהר כדי לבדוק זווית נוספת של המסעדה.


הגענו בשישי בצהריים, התיישבנו במרפסת הצופה לרחוב רוטשילד, וקיבלנו אווירה מהממת, נעימה, וקלילה. התפריטים חיכו לנו על השולחן ולאחר קריאה מקיפה הבנו שבבראנץ׳ הזה הקונספט מעט שונה. כלומר, אין עלות כוללת לארוחה ואפשרויות בחירה, אלא נדרשת הרכבה שלמה של הארוחה על ידי מנות במחירים משתנים. יש אזור של כל מיני פתיחים שמגיעים בצלחות קטנות יחסית ואזור נוסף שבו נמצאות מנות הבראנץ', שכולל מבחר גדול מאוד.


התחלנו עם כמה פתיחים כדי להתחמם ומשם המשכנו אל 3 מנות בראנץ׳.


תחילה הגיעה צלחת לחם (24 ₪), עם מחמצת, קרקר גרעינים, לחם תירס. היא הגיעה עם חמאה, והייתה אחלה פחמימה לתחילת הארוחה. #yammmmm

ביקרתי ממש לאחרונה בבראנץ׳ נוסף, והפעם בקפה אירופה, עליו אחראית האישה והאגדה השפית ירדן שי. מדובר במסעדה שכל מה שקורה בה פשוט טעים אז זה היה לי ברור שאני חייבת להגיע לבראנץ׳ כמה שיותר מהר כדי לבדוק זווית נוספת של המסעדה.  הגענו בשישי בצהריים, התיישבנו במרפסת הצופה לרחוב רוטשילד, וקיבלנו אווירה מהממת, נעימה, וקלילה. התפריטים חיכו לנו על השולחן ולאחר קריאה מקיפה הבנו שבבראנץ׳ הזה הקונספט מעט שונה. כלומר, אין עלות כוללת לארוחה ואפשרויות בחירה, אלא נדרשת הרכבה שלמה של הארוחה על ידי מנות במחירים משתנים. יש אזור של כל מיני פתיחים שמגיעים בצלחות קטנות יחסית ואזור נוסף שבו נמצאות מנות הבראנץ', שכולל מבחר גדול מאוד.   התחלנו עם כמה פתיחים כדי להתחמם ומשם המשכנו אל 3 מנות בראנץ׳.  תחילה הגיעה צלחת לחם (24 ₪), עם מחמצת, קרקר גרעינים, לחם תירס. היא הגיעה עם חמאה, והייתה אחלה פחמימה לתחילת הארוחה. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קולורבי אפוי (28 ₪), עם גאודה כמהין ושמן זית. שילוב טעמים מאוד מיוחד שעדיין לא פגשתי, אבל הייתה חסרה לי מליחות שתצטרף לקולורבי, מאחר והגאודה נתנה לי מעין טעם מעושן ופחות המלוח שאני אוהבת שמשדכים במנה מהסוג הזה. #yammmmm

קולורבי אפוי (28 ₪), עם גאודה כמהין ושמן זית. שילוב טעמים מאוד מיוחד שעדיין לא פגשתי, אבל הייתה חסרה לי מליחות שתצטרף לקולורבי, מאחר והגאודה נתנה לי מעין טעם מעושן ופחות המלוח שאני אוהבת שמשדכים במנה מהסוג הזה. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פנקוטה יוגורט (32 ₪), קונפי עגבנייה וגרנולה. כוס שמאוד מזכירה קינוח אבל ברגע שמכניסים את הכף מקבלים טעם אחר לגמרי ממה שמצפים. פחות התחברתי לטעמים, היה לי כל הזמן ויכוח פנימי בין הפוטנציאל של הפתיח הזה להיות בטעמי קינוח לבין היותו מנה מלוחה מרעננת. #yammmmm

פנקוטה יוגורט (32 ₪), קונפי עגבנייה וגרנולה. כוס שמאוד מזכירה קינוח אבל ברגע שמכניסים את הכף מקבלים טעם אחר לגמרי ממה שמצפים. פחות התחברתי לטעמים, היה לי כל הזמן ויכוח פנימי בין הפוטנציאל של הפתיח הזה להיות בטעמי קינוח לבין היותו מנה מלוחה מרעננת. קפה אירופה CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ארטישוק וזיתים (24 ₪). צלחת פשוטה אמנם אבל מה צריך יותר מזה, במיוחד עבור מכורה שרופה לארטישוק כמוני. #yammmmm

ארטישוק וזיתים (24 ₪). צלחת פשוטה אמנם אבל מה צריך יותר מזה, במיוחד עבור מכורה שרופה לארטישוק כמוני. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

באזור מנות הבראנץ׳ לקחנו את הביצה עלומה ופטריות יער (71 ₪) ביין לבן על לחם תירס והולנדייז. זו המנה המושחתת שמדמיינים כשמגיעים לבראנץ׳, שהכל בה נוזל ונראה מגרה מאוד. מנת בראנץ׳ קלאסית. #yammmmm

באזור מנות הבראנץ׳ לקחנו את הביצה עלומה ופטריות יער (71 ₪) ביין לבן על לחם תירס והולנדייז. זו המנה המושחתת שמדמיינים כשמגיעים לבראנץ׳, שהכל בה נוזל ונראה מגרה מאוד. מנת בראנץ׳ קלאסית. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דלעת (58 ₪) בתפוזים, שמן זית וגבינת סטילטון. הטעמים פחות עבדו לי במנה הזאת, וגם המרקמים השונים. מה שכן, בחרתי לאכול את המנה ללא הגבינה שאמורה להצטרף אליה, מעניין מה קורה כשהיא מצטרפת לתמונה. #yammmmm

דלעת (58 ₪) בתפוזים, שמן זית וגבינת סטילטון. הטעמים פחות עבדו לי במנה הזאת, וגם המרקמים השונים. מה שכן, בחרתי לאכול את המנה ללא הגבינה שאמורה להצטרף אליה, מעניין מה קורה כשהיא מצטרפת לתמונה. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טוסט מחמצת (48 ₪), עם גאודה, צ׳דר וביצה. עוד מנה שהשחיתות בה היא בולטת במיוחד. טוסט שמפוצץ בגבינות שהן חלום, כשהוא מטוגן ומלא בטעם. אהבתי. #yammmmm

טוסט מחמצת (48 ₪), עם גאודה, צ׳דר וביצה. עוד מנה שהשחיתות בה היא בולטת במיוחד. טוסט שמפוצץ בגבינות שהן חלום, כשהוא מטוגן ומלא בטעם. אהבתי. קפה אירופה. CAFE EUROPA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

הייתה אווירה שאני אוהבת ושמחה לקבל בזמן בראנץ', במיוחד בשישי בצהריים. אבל כנראה ששום דבר לא יתעלה על ארוחת הערב של קפה אירופה. קצת לא פייר להשוות אבל זה חזק ממני כי הכל פשוט טעים בתפריט הערב החלומי שלהם. עכשיו גם יש ארוחת צהריים אז בכלל יש לי למה לצפות.


מדובר ב#yammmmm


1,600 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page