top of page

צ'נה | CENA

שבוע היום הולדת שלי התחיל ונפתח עם מסעדת צ׳נה של השף תומר אגאי. מסעדה איטלקית שנפתחה ממש לאחרונה וגרמה לי לציפייה מטורפת במיוחד אחרי שכבר אכלתי לפני כמה שנים במסעדת סנטה קתרינה של השף ונהנתי בטירוף.


הגעתי עם חברות חדרה שלי, אלה שאוהבות לעשות איתי שטויות ובלגן, זה גם מה שעשינו כמובן, המון שטויות ובלגן. למזלי גם הזמנו כמה מנות טעימות לשולחן, כל המנות שרציתי מהתפריט בעצם, אז הן חברות טובות, אין ספק.


במסעדה יש גם את אורטל, מנהלת המסעדה, שדאגה לשירות מהמם כבר מהכניסה (מחלקים שם פוקאצ׳ה, מטבלים וגבינות, הייתי נשארת שם כל הערב אם הייתי יכולה). בשלב מסוים היא כבר ממש הפכה להיות חלק מהשולחן שלנו והגבירה את השמח שהלך אצלנו, וכן בשבילה היינו חוזרות גם עוד 10 פעמים, התאהבנו.


המלצה חמה לגבי הישיבה במקום, יש את האזור הפנימי ויש סוג של אזור שהוא בחוץ. אם אתם אנשים של מיזוג וכאלו שנמנעים מסיגריות שבו בפנים. יש במקום גם בר שף, כך שאתם יכולים לשבת על הבר ולראות את ההכנה של כל המנות ואפילו של הפיצות, נראה מהמם.


התחלנו עם סלט עלים אורגני (54 ₪), עם חסות פריכות, עגבניות מגי, סלק ספירלה, קשקבל תורכי וויניגרט בזיליקום. סלט יחסית פשוט, היה טעים ונחמד אבל לא משהו שעדיין לא פגשתי או שילוב עם חסה שסיקרנו אותי. #yammmmm

שבוע היום הולדת שלי התחיל ונפתח עם מסעדת צ׳נה של השף תומר אגאי. מסעדה איטלקית שנפתחה ממש לאחרונה וגרמה לי לציפייה מטורפת במיוחד אחרי שכבר אכלתי לפני כמה שנים במסעדת סנטה קתרינה של השף ונהנתי בטירוף.  הגעתי עם חברות חדרה שלי, אלה שאוהבות לעשות איתי שטויות ובלגן, זה גם מה שעשינו כמובן, המון שטויות ובלגן. למזלי גם הזמנו כמה מנות טעימות לשולחן, כל המנות שרציתי מהתפריט בעצם, אז הן חברות טובות, אין ספק.   במסעדה יש גם את אורטל, מנהלת המסעדה, שדאגה לשירות מהמם כבר מהכניסה (מחלקים שם פוקאצ׳ה, מטבלים וגבינות, הייתי נשארת שם כל הערב אם הייתי יכולה). בשלב מסוים היא כבר ממש הפכה להיות חלק מהשולחן שלנו והגבירה את השמח שהלך אצלנו, וכן בשבילה היינו חוזרות גם עוד 10 פעמים, התאהבנו.  המלצה חמה לגבי הישיבה במקום, יש את האזור הפנימי ויש סוג של אזור שהוא בחוץ. אם אתם אנשים של מיזוג וכאלו שנמנעים מסיגריות שבו בפנים. יש במקום גם בר שף, כך שאתם יכולים לשבת על הבר ולראות את ההכנה של כל המנות ואפילו של הפיצות, נראה מהמם.  התחלנו עם סלט עלים אורגני (54 ₪), עם חסות פריכות, עגבניות מגי, סלק ספירלה, קשקבל תורכי וויניגרט בזיליקום. סלט יחסית פשוט, היה טעים ונחמד אבל לא משהו שעדיין לא פגשתי או שילוב עם חסה שסיקרנו אותי. CENA. צנה. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ספייסי טונה (72 ₪), קצוצה בסכין, שמנת חמוצה, פפרוצ׳יני ובשר חציל מעושן. מנה כיפית וטעימה, משולבת עם קרמים שמרימים לה בעדינות יפה, וביס על הכף של הטונה וכלל הרטבים מספק פרשיות שאני אוהבת, עומק וטעם מהמם בפה. #yammmmm

ספייסי טונה (72 ₪), קצוצה בסכין, שמנת חמוצה, פפרוצ׳יני ובשר חציל מעושן. מנה כיפית וטעימה, משולבת עם קרמים שמרימים לה בעדינות יפה, וביס על הכף של הטונה וכלל הרטבים מספק פרשיות שאני אוהבת, עומק וטעם מהמם בפה. CENA. צנה. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרודו של דג לבן מהים התיכון (68 ₪), עם שמן זית, חריף אדום מותסס, בצל ירוק וליים. ברור שהיה לי טעים כי מדובר בדג טרי שאני אוהבת, אבל השילוב של כל המרכיבים לא הצליח להתגבר עד הסוף על המחסור במלח גס שהייתי שמחה אם היה. #yammmmm

קרודו של דג לבן מהים התיכון (68 ₪), עם שמן זית, חריף אדום מותסס, בצל ירוק וליים. ברור שהיה לי טעים כי מדובר בדג טרי שאני אוהבת, אבל השילוב של כל המרכיבים לא הצליח להתגבר עד הסוף על המחסור במלח גס שהייתי שמחה אם היה. CENA. צנה. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פיצטה ירוקה (64 ₪), עם תרד בר, גבינת המאירי, צ׳ילי ירוק, אורגנו וחלמון ביצה. פיצה שמעיפה את העולמות, עם בצק טעים בצורה לא סבירה, וטעמים מלוחים טעימים של גבינת המאירי שהשתלבו עם כל החריף, הביצה והתרד והיו פשוט ביס מדהים בפה, באלי אותה שוב. #yammmmm

פיצטה ירוקה (64 ₪), עם תרד בר, גבינת המאירי, צ׳ילי ירוק, אורגנו וחלמון ביצה. פיצה שמעיפה את העולמות, עם בצק טעים בצורה לא סבירה, וטעמים מלוחים טעימים של גבינת המאירי שהשתלבו עם כל החריף, הביצה והתרד והיו פשוט ביס מדהים בפה, באלי אותה שוב. CENA. צנה. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פפרדלה (78 ₪), עם ראגו עגבניות שרי, יין לבן, זיתי טסוס, לאבנה. פסטה שפחות עפתי ממנה. אמנם לפעמים יש יופי בפשטות, אבל זה היה לי פשוט מדי. #yammmmm

פפרדלה (78 ₪), עם ראגו עגבניות שרי, יין לבן, זיתי טסוס, לאבנה. פסטה שפחות עפתי ממנה. אמנם לפעמים יש יופי בפשטות, אבל זה היה לי פשוט מדי. CENA. צנה. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ניוקי מהטאבון (78 ₪), ניוקי עבודת יד, ברוטב בר בלאן, תרד וגבינת המאירי מקומית. וואו איזו מנה, כמה היא טעימה ומיוחדת. תבשיל מרגש שהגיע לשולחן והיה מלא כולו בטעמי גבינה מלוחה טעימה, חמימות של הרוטב ורכות ונעימות בלתי רגילה של הניוקי. מנה שנגמרה לנו מהר מדי והייתי בכיף מזמינה אותה שוב. יאמ. #yammmmm

ניוקי מהטאבון (78 ₪), ניוקי עבודת יד, ברוטב בר בלאן, תרד וגבינת המאירי מקומית. וואו איזו מנה, כמה היא טעימה ומיוחדת. תבשיל מרגש שהגיע לשולחן והיה מלא כולו בטעמי גבינה מלוחה טעימה, חמימות של הרוטב ורכות ונעימות בלתי רגילה של הניוקי. מנה שנגמרה לנו מהר מדי והייתי בכיף מזמינה אותה שוב. יאמ. צנה. CENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

שיפוד דג ים מקומי (84 ₪), צלוי עם מלון, בצל ירוק, סלט משאוואיה חריף ויוגורט. המלון פחות עבד לי פה, הוא לא נתן טעמים שהרגישו לי מדויקים לשילוב עם הדג. אבל כל שאר המרכיבים שהיו על הצלחת היו שילוב מוצלח מאוד וגם זאת הייתה מנה שהתחסלה מאוד מהר. #yammmmm

שיפוד דג ים מקומי (84 ₪), צלוי עם מלון, בצל ירוק, סלט משאוואיה חריף ויוגורט. המלון פחות עבד לי פה, הוא לא נתן טעמים שהרגישו לי מדויקים לשילוב עם הדג. אבל כל שאר המרכיבים שהיו על הצלחת היו שילוב מוצלח מאוד וגם זאת הייתה מנה שהתחסלה מאוד מהר. צנה. CENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קינחנו עם שני קינוחים איטלקיים שתמיד כיף להתפנק עליהם כשהם עשויים למופת. סיום מהמם שהשאיר המון מתוק בפה.


מוס שוקולד מריר (49 ₪), וויסקי, קראנצ' נוגט, רוטב קרמל מלוח, גלידת טונקה ומלח ים. אין אהבה גדולה ממוס שוקולד שפיזרו עליו קצת מלח גס. #yammmmm

קינחנו עם שני קינוחים איטלקיים שתמיד כיף להתפנק עליהם כשהם עשויים למופת. סיום מהמם שהשאיר המון מתוק בפה.  מוס שוקולד מריר (49 ₪), וויסקי, קראנצ' נוגט, רוטב קרמל מלוח, גלידת טונקה ומלח ים. אין אהבה גדולה ממוס שוקולד שפיזרו עליו קצת מלח גס. צנה. CENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טרמיסו קלאסי (52 ₪). קינוח שהוא באמת קלאסי, אבל עשוי בשלמות. #yammmmm

טרמיסו קלאסי (52 ₪). קינוח שהוא באמת קלאסי, אבל עשוי בשלמות. צנה. CENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

היו לי המון ציפיות מהמסעדה הזאת, שלשמחתי הצלחתי לממש. אווירה טובה, חלל אלגנטי ויפה, ואוכל טוב על הצלחת.


מדובר ב#yammmmm



1,053 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page