top of page

תרצה | Tirza

סוף סוף ביקרתי בבר היין תרצה, והצלחתי לסמן לעצמי וי על שני דברים, האחד הוא ביקור בבר יין נוסף והרחבת הקטגוריה, קטגוריה שאני מגלה שאני ממש ממש אוהבת, והשני הוא ביקור באחד מהמקומות של השף רז רהב (שגם התראיין אצלי ממש לא מזמן). כמובן שברור לי שזאת חוויה שונה ממה שחווים במסעדת OCD, אבל כן הגעתי עם ציפייה לחוויה קולינרית שתשאיר בי חותם כלשהו.


הזמנתי מקום לשעה 17:15, קצת מוקדם אבל זה הבטיח לי מקום מוזמן כמו שאני אוהבת. התיישבנו בשולחן ל-2 ומסביבנו היו עוד 7-8 שולחנות נוספים, אווירה קלילה ומטבח פתוח שמאוד נעים לצפות במתרחש בו. ניגש אלינו איש שירות מצוין שאני אתחרט לנצח שלא שאלתי את שמו, והתחלנו להבין מה קורה במקום.


בגזרת היין (שלא תגידו שבאתי לבר יין בלי לדבר על יין), הייתה מקצועיות מהממת בנושא, עם הסבר מקיף על סוגי היינות שהוצעו לנו, והבנה של הטעמים שחיפשנו. תפריט היינות כולל 260 לייבלים מכל העולם, ללא דגש על מושגים כמו עולם חדש, עולם ישן וכל מיני הסתכלויות מהסוג הזה. יש פשוט דגש על מה שהם (קבוצת OCD להבנתי) אוהבים לשתות, וזה מה שמופיע בתפריט. מתוך כל הלייבלים יש 50 יינות שפתוחים לכוסות והם משתנים מיום ליום.


חוץ מהיין, יש כמה דברים נוספים שאני חושבת שאפשר לאהוב כשמגיעים למקום, ברגע שמזמינים לחם, הצלחת הזאת יכולה להתמלא שוב ושוב ללא הגבלה, מקבלים מים מוגזים ומים מינרליים בחינם, וכמובן שאין כמו חינם, והדבר האחרון - מבקשים לא להשאיר טיפ לנותני השירות. מהפכני ללא ספק.


זהו אני מרגישה שחפרתי מספיק על כל המסביב ושאני יכולה לעבור לדבר האמיתי עבורי, האוכל. על השולחן מחכה תפריט הכתוב בכתב יד על מחברת חמודה, שאמנם לא כולל היצע רב של מנות, אבל מגוון מאוד וכולל מחירים נוחים, שזה בכלל מרענן.


התחלנו עם צלחת של לחם מחמצת, בריוש וסחוג חמאה חומה (29 ₪). סוף סוף בר יין שמגיש פחמימה מוצלחת לפתיחה, יחד עם חמאה, שהייתה מאוד מדויקת בטעם שלה ובשילוב שלה עם הלחמים. בצלחת שקיבלנו הייתה גם במייה שהגיעה בווייב של חמוצים, אהבנו כמובן גם אותה. הבריוש היה חלום עם טיפה מתקתקות והמחמצת היה גם הוא לתפארת עבור כל ניגוב שהיה נדרש בצלחות שהגיעו לאחר מכן. #yammmmm

סוף סוף ביקרתי בבר היין תרצה, והצלחתי לסמן לעצמי וי על שני דברים, האחד הוא ביקור בבר יין נוסף והרחבת הקטגוריה, קטגוריה שאני מגלה שאני ממש ממש אוהבת, והשני הוא ביקור באחד מהמקומות של השף רז רהב. כמובן שברור לי שזאת חוויה שונה ממה שחווים במסעדת OCD, אבל כן הגעתי עם ציפייה לחוויה קולינרית שתשאיר בי חותם כלשהו.  הזמנתי מקום לשעה 17:15, קצת מוקדם אבל זה הבטיח לי מקום מוזמן בוודאות, בכל זאת חשוב שהשעה נסיעה מחדרה לא תהיה לשווא. התיישבנו בשולחן ל-2 ומסביבנו היו עוד 7-8 שולחנות נוספים. ניגש אלינו איש שירות מצוין שאני אתחרט לנצח שלא שאלתי את שמו, והתחלנו להבין מה קורה במקום.  בגזרת היין (שלא תגידו שבאתי לבר יין בלי לדבר על יין), הייתה מקצועיות מהממת בנושא, עם הסבר מקיף על סוגי היינות שהוצעו לנו, והבנה של הטעמים שחיפשנו. תפריט היינות כולל 260 לייבלים מכל העולם, ללא דגש על מושגים כמו עולם חדש, עולם ישן וכל מיני הסתכלויות מהסוג הזה. יש פשוט דגש על מה שהם אוהבים לשתות, וזה מה שמופיע בתפריט. מתוך כל הלייבלים יש 50 יינות שפתוחים לכוסות והם משתנים מיום ליום.  חוץ מהיין, יש כמה דברים נוספים שאני חושבת שאפשר לאהוב כשמגיעים למקום, ברגע שמזמינים לחם, הצלחת הזאת יכולה להתמלא שוב ושוב ללא הגבלה, מקבלים מים מוגזים ומים מינרליים בחינם, ברמה כזאת שכל אחת מאיתנו רצתה משהו אחר אז היה גם בקבוק של מים מינרליים פתוח על השולחן וגם מים מוגזים, לא התקמצנו עלינו לרגע, והדבר האחרון - מבקשים לא להשאיר טיפ לנותני השירות. מהפכני ללא ספק.  זהו אני מרגישה שחפרתי מספיק על כל המסביב ושאני יכולה לעבור לדבר האמיתי עבורי, האוכל.  התחלנו עם צלחת של לחם מחמצת, בריוש וסחוג חמאה חומה (29 ₪). סוף סוף בר יין שמגיש פחמימה מוצלחת לפתיחה, יחד עם חמאה, שהייתה מאוד מדויקת בטעם שלה ובשילוב שלה עם הלחמים. בצלחת שקיבלנו הייתה גם במייה שהגיעה בווייב של חמוצים, אהבנו כמובן גם אותה. הבריוש היה חלום עם טיפה מתקתקות והמחמצת היה גם הוא לתפארת עבור כל ניגוב שהיה נדרש בצלחות שהגיעו לאחר מכן. תרצה. TIRZA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרפצ’יו מלון (44 ₪), עם פיצוחים וגבינת שנקליש. הקרפצ׳יו עצמו היה מהמם עם טעמים מתקתקים ורכים בדיוק במידה, עם המון שמן זית מסביב, פיצוחים (אגוזים ושקדים) שהגיעו מסוכרים ונתנו מרקם וקראנצ׳יות נוספים למנה, וגבינת השנקליש שהעניקה את המליחות והאיזון להכל. המנה הטעימה ביותר שפגשנו בארוחה הזאת, ושמעו לי, זה בדיוק הזמן לבקש עוד לחם, אם נגמר לכם, ולנגב את הצלחת טוב טוב לפני שהיא מתפנה מהשולחן. #yammmmm

קרפצ’יו מלון (44 ₪), עם פיצוחים וגבינת שנקליש. הקרפצ׳יו עצמו היה מהמם עם טעמים מתקתקים ורכים בדיוק במידה, עם המון שמן זית מסביב, פיצוחים (אגוזים ושקדים) שהגיעו מסוכרים ונתנו מרקם וקראנצ׳יות נוספים למנה, וגבינת השנקליש שהעניקה את המליחות והאיזון להכל. המנה הטעימה ביותר שפגשנו בארוחה הזאת, ושמעו לי, זה בדיוק הזמן לבקש עוד לחם, אם נגמר לכם, ולנגב את הצלחת טוב טוב לפני שהיא מתפנה מהשולחן. תרצה. TIRZA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

שיפוד של מנגו בוסר (49 ₪), עם נקטרינה ומנגו חריף. המנגו הגיע שרוף, כאילו נשרף על גריל פחמים, וזה עשה לו קטע מגניב בטירוף. הוצאנו אותו מהשיפוד היישר לתוך הרוטב שבתחתית הצלחת, עירבבנו את הכל והתחלנו לאכול. מנה שכוללת טעמים מיוחדים מאוד, אבל גם חזקים שצריך להתחבר אליהם. #yammmmm

שיפוד של מנגו בוסר (49 ₪), עם נקטרינה ומנגו חריף. המנגו הגיע שרוף, כאילו נשרף על גריל פחמים, וזה עשה לו קטע מגניב בטירוף. הוצאנו אותו מהשיפוד היישר לתוך הרוטב שבתחתית הצלחת, עירבבנו את הכל והתחלנו לאכול. מנה שכוללת טעמים מיוחדים מאוד, אבל גם חזקים שצריך להתחבר אליהם. תרצה. TIRZA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרפעלך לחם אבוד (59 ₪) וקוויאר. מקבלים צלחת עם 2 קרפעלך, ממולאים בגבינה, ומעליהם קוויאר. הם מונחים על מעין רוטב יוגורט חמוץ, שעבורינו, שתי התימניות שבשולחן, הזכיר טעמים של מרק זום, ושילוב הטעמים הזה היה ללא ספק מהמם והקליל את הקרפעלך שעל הצלחת. עוד צלחת ששווה לנגב בה איזה חתיכת לחם טובה. #yammmmm

קרפעלך לחם אבוד (59 ₪) וקוויאר. מקבלים צלחת עם 2 קרפעלך, ממולאים בגבינה, ומעליהם קוויאר. הם מונחים על מעין רוטב יוגורט חמוץ, שעבורינו, שתי התימניות שבשולחן, הזכיר טעמים של מרק זום, ושילוב הטעמים הזה היה ללא ספק מהמם והקליל את הקרפעלך שעל הצלחת. עוד צלחת ששווה לנגב בה איזה חתיכת לחם טובה. תרצה. TIRZA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ברוסקטה עם שומן בקר ותמרים (31 ₪). הברוסקטה כמובן קראנצ׳ית וקשיחה ומעליה קיבלנו רכות ומתיקות שמאזנת אותה ונותנת ציר רחב של טעמים עמוקים בפה. אהבתי ממש. #yammmmm

ברוסקטה עם שומן בקר ותמרים (31 ₪). הברוסקטה כמובן קראנצ׳ית וקשיחה ומעליה קיבלנו רכות ומתיקות שמאזנת אותה ונותנת ציר רחב של טעמים עמוקים בפה. אהבתי ממש. תרצה. TIRZA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כן כמו שחשבתי, תרצה לא אכזבה אותי, חווינו ערב מענג מאוד. קיבלנו שירות מעולה, יין טוב, ומנות מיוחדות מאוד שכללו טעמים מדויקים ועמוקים, שלא פגשתי קודם לכן במקומות אחרים. ממליצה בחום להגיע ולחוות המקום.


מדובר ב#yammmmm





838 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page