top of page

סטולרו | Stolero

קבענו לחגוג יום אחרי ערב חג פסח יום הולדת לחברונת שלי, אור. רק שכחנו שצריך למצוא מקום שהאוכל בו גם כשר לפסח. מה שהוביל אותנו לחיפושי בזק של מקום שיהיה ראוי ליום הולדת עם אווירת שקיעה קלילה ונחמדה כמו שהכלה ביקשה, וכזה שגם יעמוד בדרישת הכשרות החשובה.


כך הגענו לסטולרו, מסעדה על חוף תל אביב, צמודה לבריכת גורדון, שעדכנה על קיומו של תפריט כשר לפסח. מקום קליל כמו שרצינו, עם תפריט יחסית מגוון כמו שקיווינו, וגם עם חנייה קרובה שזה בכלל בונוס רציני (אבל עם עלות יופי יופי).


התפריט היה מאוד דומה לתפריט הקבוע של המסעדה. נעשו התאמות ונעשה שימוש בתחליפים, כשכמובן אין לי בעיה עם זה כל עוד זה טעים.


הסתכלנו על התפריט ובכל זאת ניסינו לבחור מנות שלא בהכרח ידרשו קמח כמרכיב, ולנסות ללכת על בטוח. אבל דווקא המנות שהיו אמורות להיות הבחירה הבטוחה בתפריט היו בסה״כ בסדר והמנה הכשל״פית הייתה הטעימה מביניהן. בין כל המנות שהגיעו לשולחן היה לנו גם רצון עז לנשנש כמה צ׳יפסים טעימים, ומכמה צ׳יפסים בודדים זה הפך לשלוש צלחות מלאות, אבל מי סופר, היה תענוג של נשנוש.


התחלנו את הארוחה הרשמית עם טטאקי טונה וואסבי (72 ₪), מנה של טונה צרובה בטוגראשי (תערובת תבלינים יפנית) ושומשום שחור, עם קרם וואסבי, אבוקדו ותחמיץ תאילנדי. נתחי הטונה שנפרסו על הצלחת לא היו כל כך לעיסים, אני אוהבת את הטונה שלי כשהיא נמסה לי בפה. כבר דיברנו גם על עניין הוואסבי, אם אתם לא יודעים לשלב אותו במנה אז אל. הוא לא באמת עשה שום דבר טוב על הצלחת, למרות שמול הטונה הוא עוד היה המרכיב הנורמלי במנה. מזל שהאבוקדו הגיע והציל קצת את המצב. #yammmmm

קבענו לחגוג יום אחרי ערב חג פסח יום הולדת לחברונת שלי, אור. רק שכחנו שצריך למצוא מקום שהאוכל בו גם כשר לפסח. מה שהוביל אותנו לחיפושי בזק של מקום שיהיה ראוי ליום הולדת עם אווירת שקיעה קלילה ונחמדה כמו שהכלה ביקשה, וכזה שגם יעמוד בדרישת הכשרות החשובה.  כך הגענו לסטולרו, מסעדה על חוף תל אביב, צמודה לבריכת גורדון, שעדכנה על קיומו של תפריט כשר לפסח. מקום קליל כמו שרצינו, עם תפריט יחסית מגוון כמו שקיווינו, וגם עם חנייה קרובה שזה בכלל בונוס רציני (אבל עם עלות יופי יופי).  התפריט היה מאוד דומה לתפריט הקבוע של המסעדה. נעשו התאמות ונעשה שימוש בתחליפים, כשכמובן אין לי בעיה עם זה כל עוד זה טעים.  הסתכלנו על התפריט ובכל זאת ניסינו לבחור מנות שלא בהכרח ידרשו קמח כמרכיב, ולנסות ללכת על בטוח. אבל דווקא המנות שהיו אמורות להיות הבחירה הבטוחה בתפריט היו בסה״כ בסדר והמנה הכשל״פית הייתה הטעימה מביניהן. בין כל המנות שהגיעו לשולחן היה לנו גם רצון עז לנשנש כמה צ׳יפסים טעימים, ומכמה צ׳יפסים בודדים זה הפך לשלוש צלחות מלאות, אבל מי סופר, היה תענוג של נשנוש.  התחלנו את הארוחה הרשמית עם טטאקי טונה וואסבי (72 ₪), מנה של טונה צרובה בטוגראשי (תערובת תבלינים יפנית) ושומשום שחור, עם קרם וואסבי, אבוקדו ותחמיץ תאילנדי. נתחי הטונה שנפרסו על הצלחת לא היו כל כך לעיסים, אני אוהבת את הטונה שלי כשהיא נמסה לי בפה. כבר דיברנו גם על עניין הוואסבי, אם אתם לא יודעים לשלב אותו במנה אז אל. הוא לא באמת עשה שום דבר טוב על הצלחת, למרות שמול הטונה הוא עוד היה המרכיב הנורמלי במנה. מזל שהאבוקדו הגיע והציל קצת את המצב. סטולרו. STOLERO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סביצ׳ה סלמון (69 ₪), מנה של קוביות סלמון טרי, עם אבוקדו, כוסברה, פלפל חריף, בצל סגול, רוטב יוזו וחרדל יפני. מנה חמודה, מאוד מוכרת, כזאת שכבר ראינו במסעדות היפניות לפני 5-6 שנים. טעמים טובים אבל לא מנה שהצליחה לחדש לי משהו בעולם הזה. #yammmmm

סביצ׳ה סלמון (69 ₪), מנה של קוביות סלמון טרי, עם אבוקדו, כוסברה, פלפל חריף, בצל סגול, רוטב יוזו וחרדל יפני. מנה חמודה, מאוד מוכרת, כזאת שכבר ראינו במסעדות היפניות לפני 5-6 שנים. טעמים טובים אבל לא מנה שהצליחה לחדש לי משהו בעולם הזה. סטולרו. STOLERO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרפצ׳יו דג ים ואננס (69 ₪), עם כוסברה, נענע, בצל ירוק, קרם פרש, פיסטוקים קלויים, בלסמי מצומצם, שמן זית ולימון. עד כה המנה שעבדה לי הכי טוב בארוחה. היה את הפרש, היה את הקראנץ׳, את הטעם של הדג שאני אוהבת וירוקים שמוסיפים טעמים מוצלחים. כף של הכל לתוך הפה וזה ביס נחמד מאוד. #yammmmm

קרפצ׳יו דג ים ואננס (69 ₪), עם כוסברה, נענע, בצל ירוק, קרם פרש, פיסטוקים קלויים, בלסמי מצומצם, שמן זית ולימון. עד כה המנה שעבדה לי הכי טוב בארוחה. היה את הפרש, היה את הקראנץ׳, את הטעם של הדג שאני אוהבת וירוקים שמוסיפים טעמים מוצלחים. כף של הכל לתוך הפה וזה ביס נחמד מאוד. סטולרו. STOLERO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

לינגוויני ערמונים ופטריות (79 ₪), עם שמנת, פטריות פורטובלו ושימאג׳י לבן, ציר פורצ׳יני, קרם שמנת וחמאת כמהין, אורוגולה ופרמז׳ן. לינגוויני זה פסטה, ופסטה זה בצק, ובצק זה קמח, קמח מצה, ועדיין, היה לנו טעים. אני ואור ממש גנבנו אחת לשנייה ערמונים, אוריה פילחה לנו כמה פטריות, ובסה״כ קיבלנו מנה טעימה וכיפית. נכון גם קצת כבדה, כי אם נמנה שוב את כל המרכיבים נבין את הסיבה. אבל עדיין היה טעים. #yammmmm

לינגוויני ערמונים ופטריות (79 ₪), עם שמנת, פטריות פורטובלו ושימאג׳י לבן, ציר פורצ׳יני, קרם שמנת וחמאת כמהין, אורוגולה ופרמז׳ן. לינגוויני זה פסטה, ופסטה זה בצק, ובצק זה קמח, קמח מצה, ועדיין, היה לנו טעים. אני ואור ממש גנבנו אחת לשנייה ערמונים, אוריה פילחה לנו כמה פטריות, ובסה״כ קיבלנו מנה טעימה וכיפית. נכון קצת כבד כי אם נמנה שוב את כל המרכיבים נבין גם את הסיבה. אבל עדיין היה טעים. סטולרו. STOLERO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קינחנו עם שני קינוחים טעימים. קינוח של מעין עוגת שוקולד וקינוח של קרם ברולה וגלידת פיסטוק. שניהם היו ממש טעימים, פיתרון מדהים לסיים איתו ארוחה כשרה לפסח. #yammmmm


מדובר ב#yammmmm



582 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page