top of page

ריפבליק | Republic

המשכתי בחיפוש אחר מקומות מסקרנים באזור השרון, והגעתי לריפבליק, בראסרי בהוד השרון, שבראשו השף יובל דולב. מקום מעוצב מאוד, בעיצוב קלאסי ומוקפד, המציע מגוון אזורי ישיבה, כאלה שגם עבור שולחן גדול כמו שלנו אפשרו להרגיש אינטימיות במסעדה כזאת גדולה. התאורה חשוכה יחסית, מוסיפה גם היא לתחושת האינטימיות, והשירות אדיב מאוד.


כן חיכינו זמן יחסית ממושך עד ללקיחת ההזמנה, והמנות יצאו יחסית מהר מדי לשולחן, ולא בהדרגה. אבל כשיש אווירה טובה, ואוכל טעים, הכל מתגמד. שימו לב שבימי חמישי מהשעה 21:00 יש גם מוסיקה בווליום גבוה, לא בדיוק ווייב מסיבתי, אבל יותר מתקרב לשם.


לגבי התפריט, הוא מגוון מאוד, עם המון אופציות בחירה להעדפות השונות שיכולות לצוץ בשולחן. זה כמובן התאים לנו בול כקבוצה גדולה של בנות, וכבר אחרי התבוננות קלה, הרכבנו לנו ארוחה ויצאנו לדרך.


בייגל ירושלמי (28 ₪), עם מטבל שמן זית וקרם עגבניות. בייגל רך מאוד, והפחמימה הנכונה לפתוח איתה את הארוחה ולנגב אחרי זה גם בשאר המנות שהגיעו לשולחן. לצידו מטבל שתמיד יעבוד לנו מעולה, רק עוד קצת מלח גס והוא בול. #yammmmm

אמנם חיכינו זמן יחסית ממושך עד ללקיחת ההזמנה, והמנות יצאו יחסית מהר מדי לשולחן, ולא בהדרגה. אבל כשיש אווירה טובה, ואוכל טעים, הכל מתגמד.   לגבי התפריט, הוא מגוון מאוד, עם המון אופציות בחירה להעדפות השונות שיכולות לצוץ בשולחן. זה כמובן התאים לנו בול כקבוצה גדולה של בנות, וכבר אחרי התבוננות קלה הרכבנו לנו ארוחה ויצאנו לדרך.   בייגל ירושלמי (28 ₪), עם מטבל שמן זית וקרם עגבניות. בייגל רך מאוד, והפחמימה הנכונה לפתוח איתה את הארוחה ולנגב בשאר המנות שהגיעו לשולחן. לצידו מטבל שתמיד יעבוד לנו מעולה, רק עוד קצת מלח גס והוא בול. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

שווארמה דג (68 ₪), טחינה, סלסה חריפה, עשבי תיבול וצנוברים. כבר טעמתי בחיי מנות של שווארמה דג, בדרך כלל מדובר במנה יחסית כבדה. אבל השילוב הנהדר של העשבי תיבול במנה הקפיצו את כל הצלחת לפרשיות נפלאה, עם דג צרוב שהיה עשוי מעולה וקראנצ׳יות מתבקשת שהגיעה מהצנוברים, שתמיד יהיו רצויים עבורי בכל מנה. #yammmmm

שווארמה דג (68 ₪), טחינה, סלסה חריפה, עשבי תיבול וצנוברים. כבר טעמתי בחיי מנות של שווארמה דג, בדרך כלל מדובר במנה יחסית כבדה. אבל השילוב הנהדר של העשבי תיבול במנה הקפיצו את כל הצלחת לפרשיות נפלאה, עם דג צרוב שהיה עשוי מעולה וקראנצ׳יות מתבקשת שהגיעה מהצנוברים, שתמיד יהיו רצויים עבורי בכל מנה. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט סלקים צלויים וגבינה כחולה (66 ₪), עם אנדיב, בצל צלוי, קרם פרש, בלסמי מיושן ואגוזי לוז. סלקים וגבינה כחולה זה שילוב מנצח. אבל חשוב לקיים אותו בצורה מדויקת, כדי שהטעמים ישתלבו זה בזה עם המון טעים. זה לגמרי הצליח בריפבליק, עם המתוק של הסלק, העומק של הגבינה והאגוזים הקראנצ׳יים. כיף. #yammmmm

סלט סלקים צלויים וגבינה כחולה (66 ₪), עם אנדיב, בצל צלוי, קרם פרש, בלסמי מיושן ואגוזי לוז. סלקים וגבינה כחולה זה שילוב מנצח. אבל חשוב לקיים אותו בצורה מדויקת, כדי שהטעמים ישתלבו זה בזה עם המון טעים. זה לגמרי הצליח בריפבליק, עם המתוק של הסלק, העומק של הגבינה והאגוזים הקראנצ׳יים. כיף. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אספרגוס בגריל (59 ₪), עם קרם פולנטה ופרמז׳ן. כל מרכיב בצלחת היה עשוי טוב, ובאופן כללי מדובר במנה עם טעמים טובים. #yammmmm

אספרגוס בגריל (59 ₪), עם קרם פולנטה ופרמז׳ן. כל מרכיב בצלחת היה עשוי טוב, ובאופן כללי מדובר במנה עם טעמים טובים. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ארטישוקים צרובים (48 ₪), עם קרפצ׳יו סלק, אורגנו, בלסמי, פיסטוקים וגבינת פטה. לא חושבת שיצא לי לטעום לפני כן שילוב של ארטישוק וסלק. אבל זה עבד ביניהם וגם בין שאר המרכיבים שבצלחת. #yammmmm

ארטישוקים צרובים (48 ₪), עם קרפצ׳יו סלק, אורגנו, בלסמי, פיסטוקים וגבינת פטה. לא חושבת שיצא לי לטעום לפני כן שילוב של ארטישוק וסלק. אבל זה עבד ביניהם וגם בין שאר המרכיבים שבצלחת. ריפלבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טורטליני גבינות (78 ₪), במילוי מסקרפונה, פטה, ריקוטה, פרמז׳ן ובטטה. ברוטב חמאת מרווה וזעפרן וקשיו קלוי. הבצק של הטורטליני היה מעט עבה, המידת עשייה הייתה אל דנטה, שאהבתי, אבל צריך להתחבר, המילוי היה נימוח כמצופה והחמאת מרווה כרוטב הייתה בדיוק מה שאעדיף באופן אישי במנה כזאת, טעים. #yammmmm

טורטליני גבינות (78 ₪), במילוי מסקרפונה, פטה, ריקוטה, פרמז׳ן ובטטה. ברוטב חמאת מרווה וזעפרן וקשיו קלוי. הבצק של הטורטליני היה מעט עבה, והמידת עשייה הייתה אל דנטה, שאהבתי, אבל צריך להתחבר, המילוי היה נימוח כמצופה וחמאת מרווה כרוטב הייתה ההעדפה האישית שלי למנת טורטליני, טעים. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עוגת גבינה (44 ₪), עם שוקולד לבן, קרמבל, גלידת מסקרפונה, רוטב אוכמניות וטוויל וניל. קינוח מרענן, טעמים פירותיים, מלא רכות ומשלב מגוון מרקמים שזה כל הטוב שאני מחפשת בקינוח. #yammmmm

עוגת גבינה (44 ₪), עם שוקולד לבן, קרמבל, גלידת מסקרפונה, רוטב אוכמניות וטוויל וניל. קינוח מרענן, טעמים פירותיים, מלא רכות ומשלב מגוון מרקמים שזה בדיוק כל מה שאני אעדיף בקינוח. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טארט יוזו ולימון (44 ₪), אוזן פיל תוצרת בית וקולי פטל. קינוח טעים עם שילוב של טעמים לימוניים, חמיצות ומתיקות, שכבר הבנתי שעובדים לי מעולה בפה. #yammmmm

טארט יוזו ולימון (44 ₪), אוזן פיל תוצרת בית וקולי פטל. קינוח טעים עם שילוב של טעמים לימוניים, חמיצות ומתיקות, שכבר הבנתי שעובדים לי מעולה בפה, ומרקם טוב של הטארט. ריפבליק. REPUBLIC. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אני יודעת שהרבה אנשים מחפשים מקומות שאפשר לקבל בהם קצת אווירה חגיגית או שמחה, אז לפי דעתי המסעדה מתאימה מאוד לחגיגות קבוצתיות סטייל ימי הולדת, אבל כמובן שלא רק. חלל מרווח מאוד, ועם זאת אינטימי, והכי חשוב האוכל טעים, אז כל התנאים מובילים לערב שכולו הנאה.


מדובר ב#yammmmm



1,399 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page