top of page

ראמה 9 | Rama 9

השף מתי נקש הבעלים והשף של גברת קוטייאו (שהתראיין לפודקאסט ממש לא מזמן), פתח בר תאילנדי מלכותי חדש בשוק הכרמל בתל אביב בשם ראמה 9. הוא לקח חלל הסמוך לגברת קוטייאו, אותו תכנן לקחת כבר לפני 4 שנים והביא בשבילו פריטים רבים מתאילנד וכך בעצם נוצר מקום נוסף שכל כולו תאילנדי.


המקום מוגדר כגסטרו בר תאילנדי שהוא יותר פיין דיינינג, כשהתפריט והמקום מספרים את הסיפור של ארמון מלך תאילנד ה-9, מלך שכולם העריצו ומעריצים עד היום (בימים אלו הבן שלו הוא המלך). הכל מלכותי, והכל סובב סביב מה שהוגש למלך אבל בגרסה של מתי.


בגזרת האלכוהול מחכים משקאות שעברו תסיסה בכל מיני טעמים, כל מיני רוקחות שהוכנו מבעוד מועד, כמו רום עם צ׳ילי או ויסקי עם פטריות שחורות. כשהאוכל צפוי להשתנות כל הזמן בהתאם לזמינות חומרי הגלם והוא ישלב גם את המטבחים התאילנדים הפשוטים וגם את מטבחי הפיין דיינינג התאילנדי עם חומרי גלם לא שגרתיים. כשכמובן הכל הכל הכל תאילנדי, מה שלא תאילנדי לא נכנס, ואפשר לסמוך על מתי בנושא הזה, במיוחד כבעלים של חממות בהן גדלים חומרי גלם תאילנדים רבים.


כרגע המקום מתוכנן להיות פעיל כפופ אפ ל-3 חודשים, אבל עם תקווה להמשיך לתקופה ממושכת יותר. שימו לב שלא ניתן להזמין מקום, אלא רק על בסיס מקום פנוי ושעות הפתיחה כרגע הן 18:00-23:00.


קרקר ארמון המלך (56 ₪), דג ים קצוץ, קרקר וונטון (במקור קרקר שרימפס), צ׳ילי תאי, ג׳ינג׳ר, שאלוט ושיפונד כפיר ליים. מגוון מרקמים, גם פרש, גם חריפות וגם קראנצ'יות נהדרת. #yammmmm

השף מתי נקש הבעלים והשף של גברת קוטייאו (שהתראיין לפודקאסט ממש לא מזמן), פתח בר תאילנדי מלכותי חדש בשוק הכרמל בתל אביב בשם ראמה 9. הוא לקח חלל הסמוך לגברת קוטייאו, אותו תכנן לקחת כבר לפני 4 שנים והביא בשבילו פריטים רבים מתאילנד וכך בעצם נוצר מקום נוסף שכל כולו תאילנדי.  המקום מוגדר כגסטרו בר תאילנדי שהוא יותר פיין דיינינג, כשהתפריט והמקום מספרים את הסיפור של ארמון מלך תאילנד ה-9, מלך שכולם העריצו ומעריצים עד היום (בימים אלו הבן שלו הוא המלך). הכל מלכותי, והכל סובב סביב מה שהוגש למלך אבל בגרסה של מתי.  בגזרת האלכוהול מחכים משקאות שעברו תסיסה בכל מיני טעמים, כל מיני רוקחות שהוכנו מבעוד מועד, כמו רום עם צ׳ילי או ויסקי עם פטריות שחורות. כשהאוכל צפוי להשתנות כל הזמן בהתאם לזמינות חומרי הגלם והוא ישלב גם את המטבחים התאילנדים הפשוטים וגם את מטבחי הפיין דיינינג התאילנדי עם חומרי גלם לא שגרתיים. כשכמובן הכל הכל הכל תאילנדי, מה שלא תאילנדי לא נכנס, ואפשר לסמוך על מתי בנושא הזה, במיוחד כבעלים של חממות בהן גדלים חומרי גלם תאילנדים רבים.  כרגע המקום מתוכנן להיות פעיל כפופ אפ ל-3 חודשים, אבל עם תקווה להמשיך לתקופה ממושכת יותר. שימו לב שלא ניתן להזמין מקום, אלא רק על בסיס מקום פנוי ושעות הפתיחה כרגע הן 18:00-23:00.  קרקר ארמון המלך (56 ₪), דג ים קצוץ, קרקר וונטון (במקור קרקר שרימפס), צ׳ילי תאי, ג׳ינג׳ר, שאלוט ושיפונד כפיר ליים. מגוון מרקמים גם פרש, גם חריפות וקראנציות נהדרת. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סום טאם פלה (52 ₪), פפאיה ירוקה, חציל וצ׳ילי תאי, עגבניות ברוטב פלה מותסס. סלט שצריך להזמין בגרסה החריפה, אני עשיתי טעות והזמנתי אותו בגרסה העדינה שלו ובהחלט הרגיש לי שחסר בו משהו ושהוא קצת חלש בטעמים. #yammmmm

סום טאם פלה (52 ₪), פפאיה ירוקה, חציל וצ׳ילי תאי, עגבניות ברוטב פלה מותסס. צריך להזמין אותו בגרסה חריפה, אני עשיתי טעות והזמנתי אותה בגרסה העדינה שלו ובהחלט הרגיש לי שחסר בו משהו ושהוא קצת חלש בטעמים. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דג נא XO (במחיר 64 ₪), ברוטב של דגים (פלה) וצ׳ילי מותסס 5 שנים ושיפונד כפיר ליים. טעמי הרוטב מעולים ומשתלבים טוב עם הרעננות של הדג. #yammmmm

דג נא XO (במחיר 64 ₪), ברוטב של דגים (פלה) וצ׳ילי מותסס 5 שנים ושיפונד כפיר ליים. טעמי הרוטב מעולים ומשתלבים במדויק עם הרעננות של הדג. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ביצים מלכותיות (48 ₪), 2 ביצים מטוגנות חצויות עם קרמל תמרינדי, מעל קריספי שאלוט, קריספי שום וכוסברה. מנה של ביצים בטעמים מתקתקים וקריספיים. אחת המנות הטובות שאכלתי לאחרונה וזה כל כך מפתיע כי מדובר בסה״כ בביצים. #yammmmm

ביצים מלכותיות (48 ₪), 2 ביצים מטוגנות חצויות עם קרמל תמרינדי מעל קריספי שאלוט קריספי שום כוסברה. מנה של ביצים בטעמים מתקתקים וקריספיים. אחת המנות הטובות שאכלתי לאחרונה וזה כל כך מפתיע כי בסה״כ מדובר בביצים. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מיאנג נאה (62 ₪) לב עגל בגלייז קרמל ופלפל שחור על עלי חרדל, צ׳ילי תאי, שום מטוגן וריבת צ׳ילי. טעם בשרי ומתקתק עם העלה שמחמיא להכל מאוד. יש לי חולשה למנות עטופות בעלים, וכאן מתקיימים יחסים מצוינים והצדקה לכל מרכיב שנעטף בתוכו. #yammmmm

מיאנג נאה (62 ₪) לב עגל בגלייז קרמל ופלפל שחור על עלי חרדל, צ׳ילי תאי, שום מטוגן וריבת צ׳ילי. טעם בשרי ומתקתק עם העלה שמחמיא להכל מאוד, יש לי חולשה למנות עטופות בעלים, וכאן זה מתקיים ביחסים מצוינים. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נאם טוק (54 ₪), סלט חריף של נתח קצבים עם שאלוט וכוסברה. באמת מדובר בסלט חריף מאוד, אבל חריף טעים, אפשר לאזן אותו עם מלפפון בכל ביס. הנתח היה טעים מאוד והתיבול היה חלומי ותאילנדי אמיתי. #yammmmm

נאם טוק (54 ₪), סלט חריף של נתח קצבים עם שאלוט וכוסברה. באמת מדובר בסלט חריף מאוד, אבל חריף טעים, אפשר לאזן אותו עם ביס של מלפפון בכל ביס. הנתח היה טעים מאוד והתיבול היה חלומי ותאילנדי אמיתי. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מסמאן מלכותי גבעולי פאק פרנג (104 ₪), קארי מסאמן שהכינו במסעדה, הכל קורה סביב הרוטב, הוא המלכותי, והוא על בסיס ציר בקר של 4 חודשים, כשהייתי היה מדובר בנתח קצבים ששולב בפנים, יחד עם גבעולי פאק פרנג. הקארי היה מתקתק, הבשר לא היה רך במגע, אבל קיבל טעמים טובים והיה לעיס בחתיכות קטנות, מומלץ לשלב אורז בתוך הקארי המעולה. #yammmmm

מסמאן מלכותי גבעולי פאק פרנג (104 ₪), קארי מסאמן שהכינו במסעדה, הכל קורה סביב הרוטב, הוא המלכותי, והוא על בסיס ציר בקר של 4 חודשים, כשהייתי היה מדובר בנתח קצבים ששולב בפנים, יחד עם גבעולי פאק פרנג. הקארי היה מתקתק, הבשר לא היה רך במגע, אבל קיבל טעמים טובים והיה לעיס בחתיכות קטנות, מומלץ לשלב אורז בתוך הקארי המעולה. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נקניקיית ברים צפונית (58 ₪), נקניקיית הדגל של צ׳אנג מאי, עם רליש פלפלים וכוסברה. מתה על נקניקיות, במיוחד בגרסאות של המטבח התאילנדי, וגם פה היא לא אכזבה והייתה טעימה ממש, כמו חטיף שקשה להפסיק לנשנש, גם המטבל היה מדויק והשאיר את הטעמים שלו על כל חלק של נקניקייה. #yammmmm

נקניקיית ברים צפונית (58 ₪), נקניקיית הדגל של צ׳אנג מאי, עם רליש פלפלים וכוסברה. מתה על נקניקיות, במיוחד בגרסאות של המטבח התאילנדי, וגם פה היא לא אכזבה והייתה טעימה ממש, כמו חטיף שקשה להפסיק לנשנש, גם המטבל היה מדויק והשאיר את הטעמים על כל חלק של נקניקייה. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סום הו פלה פו (58 ₪), שבבי דג, פומלה, ג׳ינג׳ר, בוטנים, כוסברה, כפיר ליים, ברוטב תמרהינדי וריבת צ׳ילי. השבבים הוכנו במסעדה מדג שעבר תהליך ארוך עד לצורתו המפוררת. בכללי מדובר בסלט שמאוד מאוד אהבתי וקצת התמכרתי אליו כי היה בו את כל מה שאני אוהבת לקבל בביס אחד. #yammmmm

סום הו פלה פו (58 ₪), שבבי דג, פומלה, ג׳ינג׳ר, בוטנים, כוסברה, כפיר ליים, ברוטב תמרהינדי וריבת צ׳ילי. השבבים הוכנו במסעדה מדג שעבר תהליך ארוך עד לצורתו המפוררת. בכללי מדובר בסלט שמאוד מאוד אהבתי וקצת התמכרתי אליו כי היה בו את כל מה שאני אוהבת לקבל בביס אחד. ראמה 9. RAMA 9. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

לפי דעתי מדובר במקום שהוא חובה לכל הרפתקן, שהוא גם חובב אוכל וקולינריה שמעוניין לנסות מאכלים וחומרי גלם חדשים. החוויה מעוררת חושים, מיוחדת וטעימה וככל הנראה שיעבור זמן רב עד שאוכל להשכיח מראשי את המנות שאכלתי שם.


מדובר ב#yammmmm

973 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page