top of page

אולה קאלה | Ola Kala

היום לראשונה אני כותבת ביקורת שהלוואי שלא הייתי צריכה לכתוב, כזאת שהיא לא כל כך מפרגנת ובאמת שזה משהו שאני לא אוהבת לעשות, אבל אני חייבת להיות כנה ולספר איך באמת עברה עלי החוויה במסעדה.


אז אחרי הקדמה דרמטית אני אספר שבמוצ״ש האחרון הגעתי למסעדה הכשרה אולה קאלה בקיסריה, שם פגשנו סוף סוף את גל וקורל, החברים שלנו מעיר המלאכים, שהגיעו לוויקיישן בארץ והעניקו לנו ערב שלם של השלמת פערים ומענה לגעגועים הרבים.


גם הפעם קרה לנו בלאגנצ'יק בדרך. משום מה חשבנו שהמסעדה נמצאת בנמל קיסריה, אז אני ודולב התלהבנו ואפילו לא שמנו ווייז ועפנו על זה שהקדמנו, חשבנו ששיחקנו אותה. אבל אז הבנו מהר מאוד שטעינו ושהמסעדה נמצאת בכלל באזור התעשייה בקיסריה. אז מצאנו את עצמנו מאחרים למפגש המרגש, וזה בעצם סיפור קלאסי שלי, אז אני לא באמת מופתעת, אבל יאללה יצאנו לדרך והפעם עם ווייז.


הגענו למסעדה, התחבקנו חזק, התיישבנו בשולחן נחמד לרביעייה מול המטבח הפתוח של המסעדה והתחלנו להציף את המלצרית במנות שהיה בא לנו לנסות.


התחלנו עם אזור המאזות בתפריט (סלטים של התחלה), עם פיתות יווניות צלויות על הגריל (18 ₪), משוחות בשמן זית. פיתות נחמדות, אבל מלאות בשמן ולא בצורה מחמיאה. לא היה מזיק פיזור של מלח גס וגם קצת קראנצ׳יות. מה גם שחייבו אותנו עליהן פעמיים למרות שביקשנו שיביאו גם את הפיתות שמגיעות ביחד עם המאזות, לא יפה. #yammmmm


סקורדליה (28 ₪), ממרח שקדים ושום, שמן זית ושקדים קלויים בטאבון. מבאס אותי מאוד שמכינים סקורדליה שהיא לא מספיק טעימה לי, כי כשמכינים אותה כמו שהיא אמורה להיות, לא מסובך מדי, היא יכולה להיות הדבר הטעים ביותר בשולחן. #yammmmm

היום לראשונה אני כותבת ביקורת שהלוואי שלא הייתי צריכה לכתוב, כזאת שהיא לא כל כך מפרגנת ובאמת שזה משהו שאני לא אוהבת לעשות, אבל אני חייבת להיות כנה ולספר איך באמת עברה עלי החוויה במסעדה.  אז אחרי הקדמה דרמטית אני אספר שבמוצ״ש האחרון הגעתי למסעדה הכשרה אולה קאלה בקיסריה, שם פגשנו סוף סוף את גל וקורל, החברים שלנו מעיר המלאכים, שהגיעו לוויקיישן בארץ והעניקו לנו ערב שלם של השלמת פערים ומענה לגעגועים הרבים.  גם הפעם קרה לנו בלאגנצ'יק בדרך. משום מה חשבנו שהמסעדה נמצאת בנמל קיסריה, אז אני ודולב התלהבנו ואפילו לא שמנו ווייז ועפנו על זה שהקדמנו, חשבנו ששיחקנו אותה. אבל אז הבנו מהר מאוד שטעינו ושהמסעדה נמצאת בכלל באזור התעשייה בקיסריה. אז מצאנו את עצמנו מאחרים למפגש המרגש, וזה בעצם סיפור קלאסי שלי, אז אני לא באמת מופתעת, אבל יאללה יצאנו לדרך והפעם עם ווייז.  הגענו למסעדה, התחבקנו חזק, התיישבנו בשולחן נחמד לרביעייה מול המטבח הפתוח של המסעדה והתחלנו להציף את המלצרית במנות שהיה בא לנו לנסות.  התחלנו עם אזור המאזות בתפריט (סלטים של התחלה), עם פיתות יווניות צלויות על הגריל (18 ₪), משוחות בשמן זית. פיתות נחמדות, אבל מלאות בשמן ולא בצורה מחמיאה. לא היה מזיק פיזור של מלח גס וגם קצת קראנצ׳יות. מה גם שחייבו אותנו עליהן פעמיים למרות שביקשנו שיביאו גם את הפיתות שמגיעות ביחד עם המאזות, לא יפה. #yammmmm  סקורדליה (28 ₪), ממרח שקדים ושום, שמן זית ושקדים קלויים בטאבון. מבאס אותי מאוד שמכינים סקורדליה שהיא לא מספיק טעימה לי, כי כשמכינים אותה כמו שהיא אמורה להיות, לא מסובך מדי, היא יכולה להיות הדבר הטעים ביותר בשולחן. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

חומוס (32 ₪) שהמסעדה מכינה עם פלפל כבוש קצוץ ולימון. טעמים נחמדים אבל טעמתי מנות חומוס טעימות יותר בחיי. #yammmmm


סלט תורכי (28 ₪), של חצילים ועגבניות, שום וקצת חריף. סלט שהזכיר לי קצת את המטבוחה של חמותי (אל דאגה, ברור שהמטבוחה שלך הכי טעימה). אז זה סלט שיחסית זרם לי עם הפיתה. #yammmmm

חומוס (32 ₪) שהמסעדה מכינה עם פלפל כבוש קצוץ ולימון. טעמים נחמדים אבל טעמתי מנות חומוס טעימות יותר בחיי. #yammmmm  סלט תורכי (28 ₪), של חצילים ועגבניות, שום וקצת חריף. סלט שהזכיר לי קצת את המטבוחה של חמותי (אל דאגה, ברור שהמטבוחה שלך הכי טעימה). אז זה סלט שיחסית זרם לי עם הפיתה. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו למנות ראשונות עם קרפצ’יו דג ים (68 ₪), עם סלרי, שקדים וסלסת עגבניות. המנה היחידה שבאמת התענגתי עליה בארוחה. סוג של סשימי מטובל בשמן זית ומלח גס, פשוט וטעים. #yammmmm

עברנו למנות ראשונות עם קרפצ’יו דג ים (68 ₪), עם סלרי, שקדים וסלסת עגבניות. המנה היחידה שבאמת התענגתי עליה בארוחה. סוג של סשימי מטובל בשמן זית ומלח גס, פשוט וטעים. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיגר דג (59 ₪), שקוצצים בסכין, עם פטרוזיליה, כוסברה, פלפל חריף וגרידת לימון. אני חולה על סיגר דג, אבל לא הרגשתי את הדג, גם לא הייתי מנחשת שהוא קיים אם לא היו אומרים לי. אז כן, צריך להגדיל את כמות המילוי בסיגר, והטחינה שהגיעה כמטבל לא התאימה לפי דעתי לכל האירוע. #yammmmm

סיגר דג (59 ₪), שקוצצים בסכין, עם פטרוזיליה, כוסברה, פלפל חריף וגרידת לימון. אני חולה על סיגר דג, אבל לא הרגשתי את הדג, גם לא הייתי מנחשת שהוא קיים אם לא היו אומרים לי. אז כן, צריך להגדיל את כמות המילוי בסיגר, והטחינה שהגיעה כמטבל לא התאימה לפי דעתי לכל האירוע. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דולמה (42 ₪), עלי בצל (במקור עלי גפן) ממולאים באורז עם שום ושמיר על רוטב עגבניות חמצמץ, שמן זית ופטה טבעונית. ממולאים נחמדים, לא משהו שאפשר להרחיב עליו פסקה שלמה. #yammmmm

דולמה (42 ₪), עלי בצל (במקור עלי גפן) ממולאים באורז עם שום ושמיר על רוטב עגבניות חמצמץ, שמן זית ופטה טבעונית. ממולאים נחמדים, לא משהו שאפשר להרחיב עליו פסקה שלמה. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פילאס מנגולד (63 ₪) וגבינות טבעוניות, עם חצילים על האש, סלסת עגבניות וטחינה. מאפה דל, עם מעט מאוד מילוי, שמגיע עם מטבלים שלא בדיוק הסתדרו עם מה שקרה בצלחת. מנה שרצינו לטרוף כשקראנו אותה בתפריט ובפועל היא הגיעה כשהיא פחות קולעת לציפיות הגבוהות שהיו ממנה. #yammmmm

פילאס מנגולד (63 ₪) וגבינות טבעוניות, עם חצילים על האש, סלסת עגבניות וטחינה. מאפה דל, עם מעט מאוד מילוי, שמגיע עם מטבלים שלא בדיוק הסתדרו עם מה שקרה בצלחת. מנה שרצינו לטרוף כשקראנו אותה בתפריט ובפועל היא הגיעה כשהיא פחות קולעת לציפיות הגבוהות שהיו ממנה. אולה קאלה. OLA KALA.

סופלקי דג ים (78 ₪), מוגש על פיתה עם עגבניות ובצל מהגריל, סלט חצילים על האש ואיולי שום שמיר, עם בצל, סומק ופטרוזיליה. שיפוד נחמד של חתיכות דג שהשילוב שלו עם הפיתה, האיולי והבצל סומק היה באמת הגיוני בפה, אבל עדיין היה חסר לי משהו שיקפיץ את הכל לרמת עניין גבוהה יותר. #yammmmm

סופלקי דג ים (78 ₪), מוגש על פיתה עם עגבניות ובצל מהגריל, סלט חצילים על האש ואיולי שום שמיר, עם בצל, סומק ופטרוזיליה. שיפוד נחמד של חתיכות דג שהשילוב שלו עם הפיתה, האיולי והבצל סומק היה באמת הגיוני בפה, אבל עדיין היה חסר לי משהו שיקפיץ את הכל לרמת עניין גבוהה יותר. אולה קאלה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מלבי קר (42 ₪), קינוח שהגיע מימי מאוד ועם טעמי קוקוס וטחינה שפחות זרם לנו לסיים איתם את הארוחה. #yammmmm

מלבי קר (42 ₪), קינוח שהגיע מימי מאוד ועם טעמי קוקוס וטחינה שפחות זרם לנו לסיים איתם את הארוחה. אולה קלאה. OLA KALA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מדובר ב#yammmmm


1,090 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page