top of page

נאופוליטן | NeoPolitan

פיצריית נאופוליטן היא מקום בילוי לכל דבר, ממש מסעדת פיצה חיפאית, עם ווייב שמתאים במדויק לאווירת ערב איכותית ועיצוב שמושך את העין ומרגש ביופיו. החוויה שלנו החלה בישיבה על הבר שעוטף את כל פעילות הכנת הפיצות, עשייה מהפנטת שהוסיפה מאוד לרצון העז לטעום מהתפריט, ההמלצה הטובה ביותר שאוכל להעביר לכם - שבו על הבר.


במתחם הבר נמצא גם הטאבון שהגיע מנאפולי ויוצר ע״י סטפנו פררה, דור שלישי למשפחת בוני טאבונים מפורסמת, וגם הפיציולו נמצא בתוך הבר, פותח את הבצק ותוך כדי גם משתף בכל החזון והפעילות הקולינרית של המקום, יחד עם מתן שירות ידעני ומקצועי. חוויה מדהימה בכל רמה, ותודה לאיתי.


על כל מרכיב בארוחה נעשתה חשיבה מאוד עמוקה. בצק הפיצה הוא מחמצת שהיא 100% טבעית וללא שמרים, נמצאת עם המסעדה כבר כמה שנים ומייצרת חמיצות ופרופיל טעמים מורכב. חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש בתפריט מלווים כל אחד מהם בבחירה מאוד מוסברת עם דגש על מקומיות ויצרנים מעניינים שאורן, הבעלים, אוהב. ורוטב העגבניות המונח על הפיצה הוא אמנם פשוט אבל כל כולו איכות. כשאחרי אינספור טעימות של עגבניות שונות נבחרו עגבניות איטלקיות מעולות טחונות אליהן מתווסף אך ורק מלח. ללא ספק הרוטב פיצה הכי טעים שאכלתי בחיי.


אורן עבד בחקלאות בעברו ובהתאם לכך שם לעצמו למטרה להגדיר את המקומיות דרך פיצה יחד עם יצרנים מעולים שהוא אוהב במיוחד (חקלאי הדרים, ירוקים, פטריות, פירות יער, גבנים, ייננים, שמנים ואפילו מגדלי וניל).


לצד הארוחה ישנן טעימות שמני זית, הגישה מאוד מזכירה טעימות יין. שמני הזית מגיעים ממספר יצרנים מעולים, ונותני השירות במקום עושים התאמות בין שמני הזית לבין הפיצות ובנוסף מוזגים מספר טעימות לכל אורח כדי לקדם את תרבות שמן הזית. את הטעימות מנשנשים יחד עם קצוות הפיצה הנותרים, יאמי.


גם החריף שאוכלים עם הפיצה מגיע בתצורתו הטבעית ביותר, או בדמות של פלפלים טריים חריפים שנקטשו לכדי חריף (חריף מאוד אז להיזהר) או בעזרת גרסה עדינה יותר של שמן הבנרו שמופק על ידי פלפל הבנרו ושמן זית מזן ברנע.


אכלנו כמה מנות מהתפריט, כמובן שגם פיצות נכנסו למגוון.


קונוס לאבנה (46 ₪), פיצה פריטה, לאבנה, ריבת עגבניות שרי, עלי זעתר טרי ומלח מלדון. שילוב טעמים נהדר, המתיקות של הריבה מלטפת את הקונוס כולו ויוצרת בצק מתוק וממכר. #yammmmm

לצד הארוחה ישנן טעימות שמני זית, הגישה מאוד מזכירה טעימות יין. שמני הזית מגיעים ממספר יצרנים מעולים, ונותני השירות במקום עושים התאמות בין שמני הזית לבין הפיצות ובנוסף מוזגים מספר טעימות לכל אורח כדי לקדם את תרבות שמן הזית. את הטעימות מנשנשים יחד עם קצוות הפיצה הנותרים, יאמי.   גם החריף שאוכלים עם הפיצה מגיע בתצורתו הטבעית ביותר, או בדמות של פלפלים טריים חריפים שנקטשו לכדי חריף (חריף מאוד אז להיזהר) או בעזרת גרסה עדינה יותר של שמן הבנרו שמופק על ידי פלפל הבנרו ושמן זית מזן ברנע.  אכלנו כמה מנות מהתפריט, כמובן שגם פיצות נכנסו למגוון.   קונוס לאבנה (46 ₪), פיצה פריטה, לאבנה, ריבת עגבניות שרי, עלי זעתר טרי ומלח מלדון. שילוב טעמים נהדר, המתיקות של הריבה מלטפת את הקונוס כולו ויוצרת בצק מתוק וממכר. נאופוליטן. NEOPOLITAN. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קונוס קצ׳יו א פפה (48 ₪), פיצה פריטה, קרם פקורינו מיושנת ״שירת הרועים״ וריקוטה, פלפל שחור וטוויל פקורינו. גם הוא נהדר עם מרקמים מעולים, איזון מושלם בטעמי הגבינה והפלפל והשילוב של הכל בבצק הוא פשוט מדהים. גאונות. #yammmmm

קונוס קצ׳יו א פפה (48 ₪), פיצה פריטה, קרם פקורינו מיושנת ״שירת הרועים״ וריקוטה, פלפל שחור וטוויל פקורינו. גם הוא נהדר עם מרקמים מעולים, איזון מושלם בטעמי הגבינה והפלפל והשילוב של הכל בבצק הוא פשוט מדהים. גאונות. נאופוליטן. NEOPOLITAN. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סקמורצה & פפה (68 ₪), עם רוטב עגבניות, גבינת סקמורצה של ״המחלבה הקטנה״, גרנה פדנו, בזיל, מלח מלדון, פלפל שחור, ושמן זית קורטינה ׳סינדיאנת הגליל׳. פיצה שבמראה שלה היא מאוד שובבה, במבט ראשון אנחנו בקלות יכולים לחשוב שהיא פשוטה, אבל היא מהווה שילוב טעמים סוחף ושמפוצץ את החך. הסקמורצה מיוצרת במחלבה הקטנה במיוחד עבור המקום והיא זו שעושה את כל ההבדל והופכת את הפיצה לפיצה הטעימה ביותר שאכלתי בחיי. #yammmmm

סקמורצה & פפה (68 ₪), עם רוטב עגבניות, גבינת סקמורצה של ״המחלבה הקטנה״, גרנה פדנו, בזיל, מלח מלדון, פלפל שחור, ושמן זית קורטינה ׳סינדיאנת הגליל׳. פיצה שבמראה שלה היא מאוד שובבה, במבט ראשון אנחנו בקלות יכולים לחשוב שהיא פשוטה, אבל היא מהווה שילוב טעמים סוחף ושמפוצץ את החך. הסקמורצה מיוצרת במחלבה הקטנה במיוחד עבור המקום והיא זו שעושה את כל ההבדל והופכת את הפיצה לפיצה הטעימה ביותר שאכלתי בחיי. נאופוליטן. NEOPOLITAN. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

שורשים של חורף (72 ₪), קרם שאלוט, מוצרלה טרייה, בטטה לבנה, צ׳יפס ארטישוק ירושלמי, פרחי חרדל, מלח מלדון ושמן זית קורנייקי ׳מסיק קיבוץ מגל׳. פיצה מעט כבדה אבל מפוצצת מרקמים, כולם נכונים, מאוד הרפתקניים, וטעימים מאוד, פיצה שצפויה להתחלף בקרוב בהתאם לעונתיות המרכיבים. #yammmmm

שורשים של חורף (72 ₪), קרם שאלוט, מוצרלה טרייה, בטטה לבנה, צ׳יפס ארטישוק ירושלמי, פרחי חרדל, מלח מלדון ושמן זית קורנייקי ׳מסיק קיבוץ מגל׳. פיצה מעט כבדה אבל מפוצצת מרקמים, כולם נכונים, מאוד הרפתקניים, וטעימים מאוד, פיצה שצפויה להתחלף בקרוב בהתאם לעונתיות המרכיבים. נאופוליטן. NEOPOLITAN. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ניסינו את שני הקינוחים הקיימים, טירמיסו עם הל, ויש לציין - ללא אלכוהול, שזה נהדר כי כך לא פגשנו את טעם הלוואי שמגיע בד״כ עם שילוב האלכוהול. הקינוח השני היה פנקוטה וניל מקומי עם קרמל טופי (39 ₪). עוד קינוח טעים, קליל גם הוא. #yammmmm


כל כך כיף להעביר פה ערב, בין אם רומנטי, בין אם בין חברים, ואפילו משפחה. מקום כל כך קולינרי, איכותי שמקדש את הטעים ואת הפיצה והיכולת שלה לחנך לתרבות קולינרית ישראלית.


מדובר ב#yammmmm


237 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page