top of page

לוטה | LOTTE

ממש לפני חודשיים פתחו מחדש את מלון גלי כנרת בטבריה, עם עיצוב חדש, חדרים חדשים ויוקרה חדשה לגמרי. עכשיו מה הקטע, הם לא עשו סתם פתיחה ושדרוג וזה, אלא הם גם פתחו מסעדה כשרה של אסף גרניט, לוטה, כמסעדת המלון. שמענו את זה ונדלקנו. ישר סגרתי לנו לילה, שדחינו בערך 3 פעמים, אבל בסוף זה הסתדר ונסענו.


מגיעים למלון, עיצוב מהמם, קצת שופוני עם מסכים של אפל בלובי, אבל בסה"כ באמת בטוב טעם. מחכים לקבל את החדר ובינתיים מזמינים את כל מה שהיה נראה מספיק מפתה מהתפריט של הלובי, שגם הוא משויך למטבח המסעדה, אבל כולל אוכל יותר קליל ופשוט. אכלנו, נרגענו וחזרנו לדלפק הקבלה.


נכנסו לחדר, בחצר ג'קוזי, תצפית קו ראשון לכנרת, פותחים שרדונה טוב, קצת נשנושים ומתכוננים לערב. ציפיות גבוהות ורעב אמיתי. מגיעה השעה, הולכים למסעדה, מעוצבת מהמם, מתיישבים על הבר שף, שכבר בעבר ציינתי את הערכתי אליו, ומתחילים להזמין ביחד עם הברמן/טבח מנות מהתפריט.


התחלנו עם מאפה פרנבון (32 ₪), שהגיע עם צלוחית דואה ושמן זית. מעין מאפה פרנה נחמד, לא מעיף וגם לא מוריד, סבבה כזה להתחלה. מה גם שעשו לנו איתו קטע של הגדלת מכירה וחיכו שכמעט נסיים אותו ורק אז הביאו לנו ממרח סקורדליה, ככה על חשבון הבית, כדי שנזמין עוד לחם. אנחנו כמובן נפלנו בטריק, כי אהבנו את הסקורדליה. יפורט בהמשך. #yammmmm

התחלנו עם מאפה פרנבון (32 ₪), שהגיע עם צלוחית דואה ושמן זית. מעין מאפה פרנה נחמד, לא מעיף וגם לא מוריד, סבבה כזה להתחלה. מה גם שעשו לנו איתו קטע של הגדלת מכירה וחיכו שכמעט נסיים אותו ורק אז הביאו לנו ממרח סקורדליה, ככה על חשבון הבית, כדי שנזמין עוד לחם. אנחנו כמובן נפלנו בטריק, כי אהבנו את הסקורדליה. יפורט בהמשך. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המשכנו למנת החציל (58 ₪), שהגיע עטוף ברכז רימונים, טחינה גולמית ודואה. מנה שלא הרגשתי שהייתה לה הצדקה אמיתית בארוחה, המון טחינה גולמית, שוחה בשמן, ומרקמים שפחות התחברתי אליהם. #yammmmm

המשכנו למנת החציל (58 ₪), שהגיע עטוף ברכז רימונים, טחינה גולמית ודואה. מנה שלא הרגשתי שהייתה לה הצדקה אמיתית בארוחה, המון טחינה גולמית, שוחה בשמן, ומרקמים שפחות התחברתי אליהם. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מנת מוסר בלאדי כבוש (63 ₪), מנה של נתחי מוסר נא עם תות מוחמץ, סלרי וגספצ'ו תותים. הדג היה עסיסי וטרי, בשילוב מפתיע של תותים וסלרי שהשתלבו מעולה ויצרו יחד מנה מיוחדת מאוד. לוקחים את הסלטון שמוסתר מאחורי הדג, יחד עם הרוטב והדג בביס אחד ועפים באוויר. #yammmmm

מנת מוסר בלאדי כבוש (63 ₪), מנה של נתחי מוסר נא עם תות מוחמץ, סלרי וגספצ'ו תותים. הדג היה עסיסי וטרי, בשילוב מפתיע של תותים וסלרי שהשתלבו מעולה ויצרו יחד מנה מיוחדת מאוד. לוקחים את הסלטון שמוסתר מאחורי הדג, יחד עם הרוטב והדג בביס אחד ועפים באוויר. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיגר תוניסאי (63 ₪), סיגר ממולא דג פלמידה. לפי דעתי יסכימו איתי רבים שאין פה הרבה מקום לטעויות. מטוגן זה טעים, דגים זה טעים, מטבלים זה טעים, אז מה יצא - טעים. אבל אם רגע נדבר ברצינות, היה פה שידוך מעולה של מטבלים מדויקים למנה, ששדרג מאוד את הסיגר הכביכול פשוט שהוגש לנו. #yammmmm

סיגר תוניסאי (63 ₪), סיגר ממולא דג פלמידה. לפי דעתי יסכימו איתי רבים שאין פה הרבה מקום לטעויות. מטוגן זה טעים, דגים זה טעים, מטבלים זה טעים, אז מה יצא - טעים. אבל אם רגע נדבר ברצינות, היה פה שידוך מעולה של מטבלים מדויקים למנה, ששדרג מאוד את הסיגר הכביכול פשוט שהוגש לנו. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קאדה טברייני/ירושלמי (56 ₪), מאפה כורדי, עם בצל מקורמל, מנגולד, טחינה ורסק. מאפה חמוד אבל לא מלהיב. הזמנו אותו רק כי חיפשנו לשלב משהו טעים עם הסקורדליה, מיותר. #yammmmm

קאדה טברייני/ירושלמי (56 ₪), מאפה כורדי, עם בצל מקורמל, מנגולד, טחינה ורסק. מאפה חמוד אבל לא מלהיב. הזמנו אותו רק כי חיפשנו לשלב משהו טעים עם הסקורדליה, מיותר. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו לעיקריות, וכאן אני קצת אשמה כי במסעדת מחניודה לא אהבתי את המנת דג עם הארטישוק שהגיעה בטעמים מתוקים, ובכל זאת החלטתי להזמין פה את המנת קלסונס ארטישוק ירושלמי (68 ₪), מנה של רביולי ארטישוק שהגיעה באותם טעמים. במנה היה לנו ציר ארטישוק ירושלמי, ארטישוק קונפי, קרם הפתעות ועלים. אמנם היה מעניין כי קיבלנו סגנונות עשייה מגוונים לארטישוק, ואני כמובן חולת ארטישוק, אבל הרוטב שליווה את כל המנה היה מתוק ואני פחות אהבתי את הכיוון. #yammmmm

עברנו לעיקריות, וכאן אני קצת אשמה כי במחניודה לא אהבתי את המנת דג עם הארטישוק שהגיעה בטעמים מתוקים, ובכל זאת החלטתי להזמין פה את המנת קלסונס ארטישוק ירושלמי (68 ₪), מנה של רביולי ארטישוק שהגיעה באותם טעמים. המנה היה לנו ציר ארטישוק ירושלמי, ארטישוק קונפי, קרם הפתעות ועלים. אמנם היה מעניין כי היה הרבה סגנונות עשייה לארטישוק, ואני כמובן חולת ארטישוק, אבל הרוטב שליווה את כל המנה היה מתוק ואני פחות אהבתי את הכיוון. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

העיקרית השנייה הייתה שיפוד לוקוס פחמים (134 ₪), אחו בלנקו ערק וארטישוק מוחמץ. נתח של לוקוס על הגריל שהיה מאוד עסיסי, שהגיע עם טעמים פרשים של ערק. שידוך מהמם לדג שגם היה עשוי מעולה. #yammmmm

העיקרית השנייה הייתה שיפוד לוקוס פחמים (134 ₪), אחו בלנקו ערק וארטישוק מוחמץ. נתח של לוקוס על הגריל שהיה מאוד עסיסי, שהגיע עם טעמים פרשים של ערק. שידוך מהמם לדג שגם היה עשוי מעולה. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיימנו עם קינוח ברולה שוקולד וזעתר (62 ₪), קרמבל תבלינים, פאדג' שוקולד וקרם נוגט. קינוח חמוד, וזהו. לא עפנו. #yammmmm

סיימנו עם קינוח ברולה שוקולד וזעתר (62 ₪), קרמבל תבלינים, פאדג' שוקולד וקרם נוגט. קינוח חמוד, וזהו. לא עפנו. לוטה. LOTTE. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת של מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מדובר ב#yammmmm


1,033 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page