top of page

בראנץ' בטאיזו

הארוחה מתקיימת בכל יום שישי, מהשעה 11:00 ועד השעה 14:30, בעלות של 158 ₪ לסועד, וכוללת פחמימה של לחמניות מאודות, 2 פתיחים ועיקרית אחת לבחירה. המבחר יחסית נחמד ואפשר גם לעשות התאמות בהתאם למגבלות מסוימות שקיימות בשולחן. כפי ששמתם לב, אם תרצו להזמין גם קינוח, הוא יהיה בתוספת תשלום וגם הקפה.

אז יצאנו לדרך במבחן הבראנץ', הגענו למסעדה, התיישבנו בשולחן בחלל הפנימי, הזמנו את כל מה שהיה נראה לנו טעים ויצאנו לדרך.

לשולחן הגיעו תחילה לחמניות מאודות מתובלנות כל אחת בטעם שונה, מעליהן הונחה פרוסה נדיבה של עוגה טעימה, שכנראה התפקיד המקורי שלה הוא קינוח של סוף הארוחה, אבל אני לא רואה מצב שבו היא נשארת על השולחן כל כך הרבה זמן. לצד כל זה 2 מטבלים, האחד עם קארי שפחות אהבנו והשני עם ריבה שהיה מעולה בכל טבילה של העוגה ולהפתעתי גם בנגיעה של הלחמנייה. #yammmmm

והפעם בפינת הבראנץ׳ הגענו לבראנץ׳ של מסעדת טאיזו, של השף יובל בן נריה. בראנץ׳ שברור לכולם שהוא שונה מאוד מכל שאר הבראנצ׳ים שקיימים בתל אביב וכנראה גם מחוצה לה. אבל מעבר לזה שהבנו שמחכה לנו משהו מיוחד, רצינו לראות גם עד כמה הוא טעים.  הארוחה מתקיימת בכל יום שישי מהשעה 11:00 ועד 14:30, בעלות של 158 ₪ לסועד, וכוללת פחמימה של לחמניות מאודות, 2 פתיחים ועיקרית אחת לבחירה. המבחר יחסית נחמד ואפשר גם לעשות התאמות בהתאם למגבלות מסוימות שקיימות בשולחן. כפי ששמתם לב, אם תרצו להזמין גם קינוח, הוא יהיה בתוספת תשלום וגם הקפה.  הגענו למסעדה, התיישבנו בשולחן בחלל הפנימי, הזמנו את כל מה שהיה נראה לנו טעים ויצאנו לדרך.  לשולחן הגיעו תחילה לחמניות מאודות מתובלנות כל אחת בטעם שונה, מעליהן הונחה פרוסה נדיבה של עוגה טעימה, שכנראה התפקיד המקורי שלה הוא קינוח של סוף הארוחה, אבל אני לא רואה מצב שבו היא נשארת על השולחן כל כך הרבה זמן. לצד כל זה 2 מטבלים, האחד עם קארי שפחות אהבנו והשני עם ריבה שהיה מעולה עם בכל טבילה של העוגה ולהפתעתי גם בנגיעה של הלחמנייה. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

בשיא הזלילה של הפחמימות שקיבלנו, החלו להגיע גם הפתיחים. כמובן שחלקנו אותם, אז בעצם היו לנו 4 פתיחים על השולחן.

ארנצ׳יני הודי עם חסות פריכות, תבלינים הודים וצ׳אטני עגבניות וחצילים. מנה טעימה מאוד, של 2 יח׳ ארנצ׳יני. לוקחים את החסה שעליה כבר מסודרים כל המרכיבים ונותנים ביס מכובד, עד גדול מאוד, כדי להנות מכל הטעים. ים של קראנצ׳יות, חריפות כיפית ומרקמים רכים מסביב. #yammmmm

בשיא הזלילה של סלסלת הפחמימות שקיבלנו, החלו להגיע גם הפתיחים. כמובן שחלקנו אותם, אז בעצם היו לנו 4 פתיחים על השולחן.  ארנצ׳יני הודי עם חסות פריכות, תבלינים הודים וצ׳אטני עגבניות וחצילים. מנה טעימה מאוד, של 2 יח׳ ארנצ׳יני. לוקחים את החסה שעליה כבר מסודרים כל המרכיבים ונותנים ביס מכובד, עד גדול מאוד, כדי להנות מכל הטעים. ים של קראנצ׳יות, חריפות כיפית ומרקמים רכים מסביב. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טרטר סלק עם קרם גזר יוזו, חזרת וזרעי צ'יה. מנה כל כך טובה, מלאה ברעננות וטעמים מתוקים חמוצים שקשה להפסיק לאכול. #yammmmm

טרטר סלק עם קרם גזר יוזו, חזרת וזרעי צ'יה. מנה כל כך טובה, מלאה ברעננות וטעמים מתוקים חמוצים שקשה להפסיק לאכול. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט דפי שעועית, עם בזיל סגול, הולי בזיל, קשיו מקורמלים, צנוניות, טופו מטוגן וטחינה סינית. סלט גאוני, טעים מאוד, עם טעמים אסיאתים מיוחדים, ורכות של האטריות שמשתלבת מהמם עם הקשיחות של המרכיבים מסביב וכמובן עם הקשיו שהוסיף המון טעים למרקמים שקיבלנו בכל ביס. #yammmmm

סלט דפי שעועית, עם בזיל סגול, הולי בזיל, קשיו מקורמלים, צנוניות, טופו מטוגן וטחינה סינית. סלט גאוני טעים מאוד, עם טעמים אסיאתים מיוחדים, ורכות של האטריות יחד עם כל הקשיחות של המרכיבים שמסביב וכמובן הקשיו שהוסיף המון טעים למרקמים שקיבלנו בכל ביס. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

את הפתיח הרביעי היה לנו יותר קשה לבחור, אז המלצרית שלנו המליצה על מנה צמחונית טעימה של מעין כיסונים רכים מאוד, מלאים בירק, שהונחו על רוטב חריף וטעים. לפני כל ביס חשוב לטבול ביסודיות ברוטב ורק אז להתחיל להתענג. יאמ. #yammmmm

את הפתיח הרביעי היה לנו יותר קשה לבחור, אז המלצרית שלנו המליצה על מנה צמחונית טעימה של מעין כיסונים רכים מאוד, מלאים בירק, שהונחו על רוטב חריף וטעים. לפני כל ביס חשוב לטבול עמוקות ברוטב ורק אז להתחיל להתענג. יאמ. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

עברנו נפלא את הפתיחים, ועכשיו תורן של העיקריות.

התחלנו עם שקשוקה טיקה מסאללה, עם עגבניות, חילבה, חמאה מזוקקת, עלי קארי, ביצים ושמנת חמוצה. שקשוקה חמודה מאוד שהורגש בה הטעם של עלי הקארי, שהיה מיוחד בשילוב השמנת החמוצה, אבל עדיין הרגיש שחסר עוד משהו בטעם. #yammmmm

עברנו נפלא את הפתיחים, ועכשיו תורן של העיקריות.  התחלנו עם שקשוקה טיקה מסאללה, עם עגבניות, חילבה, חמאה מזוקקת, עלי קארי, ביצים ושמנת חמוצה. שקשוקה חמודה מאוד שהורגש בה הטעם של עלי הקארי, שהיה מיוחד בשילוב השמנת החמוצה אבל עדיין הרגיש שחסר עוד משהו בטעם. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המנה השנייה הייתה קארי טופו מסאמן עם תפוח אדמה וכרובית, ואורז בצד. חשוב לערבב את האורז בתוך הקארי כדי להנות מטעם תבשילי טעים. מנה טעימה, אבל כללה טעמים חזקים מאוד שצריך להתחבר אליהם ולאהוב. #yammmmm

המנה השנייה הייתה קארי טופו מסאמן עם תפוח אדמה וכרובית ואורז בצד. חשוב לערבב את האורז בתוך הקארי כדי להנות מטעם תבשילי טעים. מנה טעימה, אבל כללה טעמים חזקים מאוד שצריך להתחבר אליהם ולאהוב. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

כמו שאנחנו אוהבות, המשכנו גם לשלב הקינוחים, כי הסקרנות חיסלה אותנו יחד עם האהבה למתוק. אכלנו את שני הקינוחים שבתפריט וחייבת לומר שזה אזור שפחות עבד לנו בארוחה, אז אולי כדאי להישאר עם הארוחה ומה שכלול בה ולא להרחיב לאזור הקינוחים.

התחלנו עם פרנץ׳ טוסט מסקרפונה (45 ₪), עם שוקולד לבן, ריבת תותים וכפיר ליים. היו גם פירות יער אבל ממש ממש מעט, וחבל. הטעמים היו בסדר אבל הפרנץ׳ טוסט עצמו הגיע שרוף מדי מלמעלה והיה קשה מאוד לחתוך אותו, אז זה קצת הקשה על האכילה וגם על ההנאה. #yammmmm

כמו שאנחנו אוהבות, המשכנו גם לשלב הקינוחים, כי הסקרנות חיסלה אותנו וגם האהבה למתוק. אכלנו את שני הקינוחים שבתפריט וחייבת לומר שזה אזור שפחות עבד לנו בארוחה אז אולי כדאי להישאר עם הארוחה ומה שכלול בה ולא להרחיב לאזור הקינוחים.  התחלנו עם פרנץ׳ טוסט מסקרפונה (45 ₪), עם שוקולד לבן, ריבת תותים וכפיר ליים. היו גם פירות יער אבל ממש ממש מעט וחבל. הטעמים היו בסדר אבל הפרנץ׳ טוסט עצמו הגיע שרוף מלמעלה והיה קשה מאוד לחתוך אותו, אז זה קצת הקשה על האכילה וגם על ההנאה. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סנט הונורה מיסו (38 ₪), עם קרמל, גנאש שוקולד חלב ומיסו. קינוח שנראה ונשמע כמו הברקה רצינית, אבל לצערי היה ממש לא טעים ופגע מעט בזיכרון של כל מה שעינג אותנו עד כה בארוחה הזאת. הבצק של הפחזנייה היה קשה, המילוי היה חסר טעם מוגדר ובגדול זה פשוט לא עבד. #yammmmm

סנט הונורה מיסו (38 ₪), עם קרמל, גנאש שוקולד חלב ומיסו. קינוח שנראה ונשמע כמו הברקה רצינית, אבל לצערי היה ממש לא טעים ופגע מעט בזיכרון של כל מה שעינג אותנו עד כה בארוחה הזאת. הבצק של הפחזנייה היה קשה, המילוי היה חסר טעם מוגדר ובאמת שחבל. טאיזו. TAIZU. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

חייבת לומר שהיו לי המון ציפיות מהבראנץ׳ הזה. הן התממשו בעיקר בגזרת הפתיחים, התקרבו ליעד באזור העיקריות ואכזבו בקינוחים.