top of page

בראנץ' במנא

במרדף אחר הבראנצ׳ים השווים במדינה מצאתי את עצמי ואת צוות הבראנץ' שלי גם בבראנץ׳ פופ אפ של הבלוגרית נטע סלונים, שהתקיים במסעדת מנא הממוקמת מול נופי החוף של תל אביב.


נתחיל מזה שהמיקום הוא מציאה, ולמזלנו תפסנו גם מזג אוויר חלומי כדי לשבת בחוץ ולספוג את אווירת החוף המהממת שמתרחשת שם. הקונספט של אוכל טעים עם נוף לים קצת חדש לי, ולכן אני ממש ממליצה להגיע למקום כדי לחוות את האווירה ואת כל הטעים (גם כשאין את הפופ אפ).


אחרי שהתלהבנו מהמיקום המדויק, נמשיך גם בזה שהארוחה הייתה בנויה יחסית דומה לבראנצ׳ים אחרים שחוויתי. היו מנות בראנץ' עיקריות מגוונות ומושחטות, ואליהן התלווה מעמד חמוד עם גבינות, לחמים, ריבה ודברים טובים שניתן היה לבקש עבורם ריפיל בכל זמן נתון, אהבתי. בגזרת השתייה חולקו קוקטיילים שנכללו במחיר מנת הבראנץ', ושתייה נוספת לבחירה, קלה או חמה. שווה.


בארוחה הזאת גם הבנתי משהו מאוד חשוב באופן רשמי. בראנץ׳ זאת ארוחה שכדאי לחלוק עם המון אנשים, כדי לטעום כמה שיותר מנות מושחטות מהתפריט, וזה כמובן בדיוק מה שעשינו.


אז התחלנו את הארוחה, לשולחן הגיע מעמד מהמם לחלוקה עם סלמון מעושן, גבינת בושה שרופה בברנר, גבינת פטה צלויה עם רסק עגבניות, לאבנה עם דואה ושמן זית, גבינת שמנת, צנונית טרייה, שום קונפי עם בלסמי מצומצם, לחמים חמים, קרואסונים, חמאה וריבה. ללא ספק מגוון מהמם, עם לחמים טובים וממרחים מפנקים שהכניסו אותנו למצב מאוד מסוכן, כי יש עוד המון מנות בדרך וכבר כמעט שבעתי. לא פשוט. #yammmmm

נתחיל מזה שהמיקום הוא מציאה, ולמזלנו תפסנו גם מזג אוויר חלומי כדי לשבת בחוץ ולספוג את אווירת החוף המהממת שמתרחשת שם. הקונספט של אוכל טעים עם נוף לים קצת חדש לי, ולכן אני ממש ממליצה להגיע למקום כדי לחוות את האווירה (גם כשאין את הפופ אפ). אחרי שהתלהבנו מהמיקום המדויק, נמשיך גם בזה שהבראנץ׳ היה מאוד מבוקש, והתחיל במקור מ-2 אירועים והתרחב ל-9 בעקבות הביקוש, ולמזלי זכיתי להנות ממנו.  הארוחה הייתה בנויה יחסית דומה לבראנצ׳ים אחרים שחוויתי. היו מנות בראנץ' עיקריות מגוונות ומושחטות, ואליהן התלווה מעמד חמוד עם גבינות, לחמים, ריבה ודברים טובים שניתן היה לבקש עבורם ריפיל בכל זמן נתון, אהבתי. בגזרת השתייה חולקו קוקטיילים שנכללו במחיר מנת הבראנץ', ושתייה נוספת לבחירה, קלה או חמה. שווה.  בארוחה הזאת הבנתי משהו מאוד חשוב באופן רשמי. בראנץ׳ זאת ארוחה שכדאי לחלוק עם המון אנשים, כדי לטעום כמה שיותר מנות מושחטות מהתפריט, וזה כמובן בדיוק מה שעשינו.   התחלנו את הארוחה, לשולחן הגיע מעמד מהמם לחלוקה עם סלמון מעושן, גבינת בושה שרופה בברנר, גבינת פטה צלויה עם רסק עגבניות, לאבנה עם דואה ושמן זית, גבינת שמנת, צנונית טרייה, שום קונפי עם בלסמי מצומצם, לחמים חמים, קרואסונים, חמאה וריבה. מגוון מהמם, לחמים טובים, ממרחים מפנקים שהכניסו אותנו למצב מאוד מסוכן, כי יש עוד המון מנות בדרך וכבר כמעט שבעתי. לא פשוט. מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המשכנו עם מנה בשם Avo Good Morning מנת האבוקדו (92 ₪), עם לחם בריוש קלוי, סלט אבוקדו טרי, ביצה עלומה, עלי זעתר טרי וצ׳ילי גרוס. לפי דעתי בכל בראנץ׳ חייבת להיות מנה עם אבוקדו, ובמיוחד מנה כזאת שעשויה בדיוק כמו שצריך ועם טעמים טובים של ארוחת בוקר. צוות בראנץ׳ כבר פגש בעבר מנות אבוקדו, אבל חייבת לומר שזאת התעלתה על כולן. סלט אבוקדו טרי על בריוש קראנצ׳י וכל זה עם ביצה שנשפכת על הכל כמו שצריך. #yammmmm

המשכנו עם מנה בשם Avo Good Morning מנת האבוקדו (92 ₪), עם לחם בריוש קלוי, סלט אבוקדו טרי, ביצה עלומה, עלי זעתר טרי וצ׳ילי גרוס. לפי דעתי בכל בראנץ׳ חייבת להיות מנה עם אבוקדו, ובמיוחד מנה כזאת שעשויה בדיוק כמו שצריך ועם טעמים טובים של ארוחת בוקר. צוות בראנץ׳ כבר פגש בעבר מנות אבוקדו, אבל חייבת לומר שזאת התעלתה על כולן. סלט אבוקדו טרי על בריוש קראנצ׳י וכל זה עם ביצה שנשפכת על הכל כמו שצריך.מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מנת Everyday I’m truffling מנת הכמהין (102 ₪), עם לחם בריוש, מחית פטריות כמהין שחורות, גאודה, מקושקשת רכה מעל, פרמז׳ן וסלט ירוק. כביכול טוסט רגיל, אבל לגמרי לא, לפחות לי לא יצא לטעום טוסט כזה, ואולי כדאי שאני אתחיל לקנות איזה מחית כמהין הביתה. בתוך הטוסט מחכים טעמי הכמהין שמשתלבים מדהים עם הגאודה, שגם היא המושלמת ביותר לטוסט עבורי, המקושקשת הייתה מפתיעה עם טעמי הפרמז׳ן שמשתלבים בה, כי אין טעים יותר ממקושקשת וגבינה, ואפילו הסלט הירוק, זה שבדר״כ נמצא רק לקישוט, היה טעים ברמות ולא נשאר ממנו זכר. #yammmmm

מנת Everyday I’m truffling מנת הכמהין (102 ₪), עם לחם בריוש, מחית פטריות כמהין שחורות, גאודה, מקושקשת רכה מעל, פרמז׳ן וסלט ירוק. כביכול טוסט רגיל, אבל לגמרי לא, לפחות לי לא יצא לטעום טוסט כזה, ואולי כדאי שאני אתחיל לקנות איזה מחית כמהין הביתה. בתוך הטוסט מחכים טעמי הכמהין שמשתלבים מדהים עם הגאודה, שגם היא המושלמת ביותר לטוסט עבורי, המקושקשת גם היא מפתיעה עם טעמי הפרמז׳ן שמשתלבים בה, כי אין טעים יותר ממקושקשקת וגבינה, ואפילו הסלט הירוק, זה שבדר״כ נמצא רק לקישוט, היה טעים ברמות ולא נשאר ממנו זכר. מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מנת Born to corn מנת התירס (112 ₪), עם לביבת תירס מרובעת, ביצה עלומה, שום קונפי, פטה, לאבנה ורוטב יין אדום. מנה מאוד לא שגרתית, כזאת שאני בטוחה שאין באף בראנץ׳ אחר בעיר, אבל הטעימה ביותר שאכלנו בארוחה הזאת. לביבת תירס רכה וטעימה שכל ביס ממנה היה כיף אמיתי, במיוחד עם נגיעות הגבינה שבצלחת. לא צפוי ומענג ברמות. #yammmmm

מנת Born to corn מנת התירס (112 ₪), עם לביבת תירס מרובעת, ביצה עלומה, שום קונפי, פטה, לאבנה ורוטב יין אדום. מנה מאוד לא שגרתית, כזאת שאני בטוחה שאין באף בראנץ׳ אחר בעיר, אבל הטעימה ביותר שאכלנו בארוחה הזאת. לביבת תירס רכה וטעימה שכל ביס ממנה היה כיף אמיתי, במיוחד עם נגיעות הגבינה שבצלחת. לא צפוי ומענג ברמות. מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

בשלב הזה כבר היינו גמורות, אבל ידענו שהקינוחים צריכים להגיע, אז כמובן שהציפייה הייתה גבוהה ולא היינו מוכנות לוותר. תחילה הגיע ה-Sweet Ending מנת הפרנץ׳ טוסט (102 ₪), העשוי מלחם בריוש, עם קרם טופי מלוח, קרם מסקרפונה וניל ובננה. גם מנת פרנץ׳ טוסט היא מנת חובה בבראנץ׳ עבורי. אבל לא תמיד פגשתי אותה כשהיא עשויה כל כך טוב, וכאן היא הייתה עשויה מושלם. הכל היה מדויק, טעמי הקרמים שבצלחת, הבננות וכמובן הלחם עצמו שהיה עשוי במידה הנכונה והראויה כדי שנקבל רכות כיפית בצלחת. #yammmmm

בשלב הזה כבר היינו גמורות, אבל ידענו שהקינוחים צריכים להגיע אז כמובן שהציפייה הייתה גבוהה ולא היינו מוכנות לוותר. תחילה הגיע ה-Sweet Ending מנת הפרנץ׳ טוסט (102 ₪), העשוי מלחם בריוש, עם קרם טופי מלוח, קרם מסקרפונה וניל ובננה. גם מנת פרנץ׳ טוסט היא מנת חובה בבראנץ׳ עבורי. אבל לא תמיד פגשתי אותה כשהיא עשויה כל כך טוב, וכאן היא הייתה עשויה מושלם. הכל היה מדויק, טעמי הקרמים שבצלחת, הבננות וכמובן הלחם עצמו שהיה עשוי במידה הנכונה והראויה כדי שנקבל רכות כיפית בצלחת. מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סיימנו עם קינוח מהתפריט הרגיל של המסעדה, טארט דלעת (49 ₪), שהיה וואו גדול מאוד. הבצק של הטארט נחתך בקלילות, הקרם שמעליו רך מאוד והטעמים שלו היו מהממים ונעימים בפה, והשילוב של הכל עם הקצפת שבצלחת היה כל מה שהיינו צריכות לסיום הארוחה הזאת. יאמ. #yammmmm

סיימנו עם קינוח מהתפריט הרגיל של המסעדה, טארט דלעת (49 ₪), שהיה וואו גדול מאוד. הבצק של הטארט נחתך בקלילות, הקרם שמעליו רך מאוד והטעמים שלו היו מהממים ונעימים בפה, והשילוב של הכל עם הקצפת שבצלחת היה כל מה שהיינו צריכות לסיום הארוחה הזאת. יאמ. מנא. MENA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

המנות היו בדיוק מה שחולמים לקבל כשהולכים לבראנץ׳, היה ברור שהחשיבה מאחורי כל הטעים הזה היא מה הכי טעים לאכול ואיך אפשר להביא את זה לצלחת עם מקסימום יצירתיות, בלי התחכמויות מיותרות, רק פינוקים, וזה הורגש והיה בדיוק הטעים שחיפשנו כדי להעביר את היום עם כיף אמיתי.


מדובר ב#yammmmm


868 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page