top of page

שף אסף שטרן x מלון מרקט האוס

לפני שהחלה המלחמה הוזמנתי לערב מאוד מיוחד, שיתוף פעולה שנפתח רשמית לקהל מה-2.10, בין השף אסף שטרן, שעד לא מזמן היה השף של מסעדת מסה ועבר במטבחים של השפים מאיר אדוני ומושיק רוט, לבין מלון מרקט האוס ביפו.


מדובר בפופ אפ שתוכנן להתקיים במשך שלושה חודשים, עם ארוחת טעימות כשרה, חלבי דגים, ב-2 מסלולים. מסלול אחד של 7 מנות בעלות של 380₪ לסועד ומסלול שני של 10 מנות בעלות של 485₪ לסועד. כל זה לא כולל יין שניתן היה להזמין בכוסות בודדות או בקבוקים, או מסלולי טעימה מוגדרים.


אבל המלחמה שינתה את כל התכנונים, הפופ אפ נעצר עם תחילתו, מפל אדם ז"ל, שהייתה שותפה בולטת של שטרן בפרויקט, נרצחה במסיבה ברעים, ולא היה צפי לחזרתו של הפופ אפ לפעילות.


אני כמובן השהתי את פרסום הביקורת, הייתה לי תקווה שאולי נזכה לחוות את הפופ אפ הזה בנוף הקולינריה הישראלית למרות הקושי והכאב, ושכאשר אפרסם את הביקורת תוכלו לקרוא אותה ולרצות לחוות גם אתם את החוויה המיוחדת שחווינו, אותה חוויה שמפל ואסף עמלו ועבדו עליה כל כך קשה יחד.


התקווה שלי התממשה והארוחה חוזרת לפעילות ל-2 ערבים בלבד, 14-15.2, כחלק מפעילות וולנטייז שמתרחשת במלון. למי שמעוניין להגיע תחכה ארוחת טעימות, כמו זו שאכלתי, עם 8 מנות וקינוחי ביס בעלות של 485 ש"ח (כולל שתייה קלה), והפעם יש גם אפשרות ללון במלון ולקבל חבילה זוגית של ארוחת ערב, ארוחת בוקר ולינה בעלות של 1,700 ש"ח. מכאן אני חוזרת לדבר איתכם על החוויה שהייתה, כי היא תהיה מאוד דומה לזו שמתוכננת, אז תהיו איתי.


כמו שציינתי, בתחילת הפופ אפ היו 2 מסלולים, אנחנו התנסנו במסלול של 10 מנות, ויצאנו גמורים ממש מכמות האוכל ומעולפים מכל הטעים. כך, שבארוחת 8 מנות אין לי ספק שתצאו שבעים ומרוצים.


עוד רגע אחד לפני שאני צוללת למנות, צריך להבין גם עד כמה מיוחד לאכול במלון הזה. הוא שוכן בבניין לשימור ובכל רחבי הלובי, שם מתקיימת הארוחה, נוכל להיחשף לשרידים ארכיאולוגיים של קאפלה ביזנטית מהמאה ה-8 שמתגלים מתחת לרצפת הזכוכית של הלובי, וזה ממש ממש מהמם ומקדם אווירה רומנטית ומיוחדת.


ועכשיו לדבר האמיתי, המנות שחווינו היו מאוד מוקפדות יצירתיות, טעימות. כל מרכיב קיבל הצדקה בצלחת, ובעיקר החוויה כולה גרמה לי להתחרט עמוקות על שלא זכיתי לאכול את האוכל של אסף קודם לכן. עוברת איתכם עליהן אחת אחת. היה טעים בקטע אחר.


טוויל טפיוקה ואבוקדו שרוף, מרנג סלק, קריספי שורשים ועוגיית הל וסביצ׳ה.

לפני שהחלה המלחמה הוזמנתי לערב מאוד מיוחד, שיתוף פעולה שנפתח רשמית לקהל מה-2.10, בין השף אסף שטרן, שעד לא מזמן היה השף של מסעדת מסה ועבר במטבחים של השפים מאיר אדוני ומושיק רוט, לבין מלון מרקט האוס ביפו.  מדובר בפופ אפ שתוכנן להתקיים במשך שלושה חודשים, עם ארוחת טעימות כשרה, חלבי דגים, ב-2 מסלולים. מסלול אחד של 7 מנות בעלות של 380₪ לסועד ומסלול שני של 10 מנות בעלות של 485₪ לסועד. כל זה לא כולל יין שניתן היה להזמין בכוסות בודדות או בקבוקים, או מסלולי טעימה מוגדרים.  אבל המלחמה שינתה את כל התכנונים, הפופ אפ נעצר עם תחילתו, מפל אדם ז"ל, שהייתה שותפה בולטת של שטרן בפרויקט, נרצחה במסיבה ברעים, ולא היה צפי לחזרתו של הפופ אפ לפעילות.   אני כמובן השהתי את פרסום הביקורת, הייתה לי תקווה שאולי נזכה לחוות את הפופ אפ הזה בנוף הקולינריה הישראלית למרות הקושי והכאב, ושכאשר אפרסם את הביקורת תוכלו לקרוא אותה ולרצות לחוות גם אתם את החוויה המיוחדת שחווינו, אותה חוויה שמפל ואסף עמלו ועבדו עליה כל כך קשה יחד.  התקווה שלי התממשה והארוחה חוזרת לפעילות ל-2 ערבים בלבד, 14-15.2, כחלק מפעילות וולנטייז שמתרחשת במלון. למי שמעוניין להגיע תחכה ארוחת טעימות, כמו זו שאכלתי, עם 8 מנות וקינוחי ביס בעלות של 485 ש"ח (כולל שתייה קלה), והפעם יש גם אפשרות ללון במלון ולקבל חבילה זוגית של ארוחת ערב, ארוחת בוקר ולינה בעלות של 1,700 ש"ח. מכאן אני חוזרת לדבר איתכם על החוויה שהייתה, כי היא תהיה מאוד דומה לזו שמתוכננת, אז תהיו איתי.  כמו שציינתי, בתחילת הפופ אפ היו 2 מסלולים, אנחנו התנסנו במסלול של 10 מנות, ויצאנו גמורים ממש מכמות האוכל ומעולפים מכל הטעים. כך, שבארוחת 8 מנות אין לי ספק שתצאו שבעים ומרוצים.  עוד רגע אחד לפני שאני צוללת למנות, צריך להבין גם עד כמה מיוחד לאכול במלון הזה. הוא שוכן בבניין לשימור ובכל רחבי הלובי, שם מתקיימת הארוחה, נוכל להיחשף לשרידים ארכיאולוגיים של קאפלה ביזנטית מהמאה ה-8 שמתגלים מתחת לרצפת הזכוכית של הלובי, וזה ממש ממש מהמם ומקדם אווירה רומנטית ומיוחדת.  ועכשיו לדבר האמיתי, המנות שחווינו היו מאוד מוקפדות יצירתיות, טעימות. כל מרכיב קיבל הצדקה בצלחת, ובעיקר החוויה כולה גרמה לי להתחרט עמוקות על שלא זכיתי לאכול את האוכל של אסף קודם לכן. עוברת איתכם עליהן אחת אחת. היה טעים בקטע אחר.  טוויל טפיוקה ואבוקדו שרוף, מרנג סלק, קריספי שורשים ועוגיית הל וסביצ׳ה. אסף שטרן מלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

גראטן קולורבי, קרם בצל וביצת שליו עלומה.

גראטן קולורבי, קרם בצל וביצת שליו עלומה. אסף שטרן מלון מרקט הוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קובנה, סלט סלקים אורגניים, פנקוטה גבינה כחולה, חמאת זעתר ועגבניות קונפי עם טחינה.

קובנה, סלט סלקים אורגניים, פנקוטה גבינה כחולה, חמאת זעתר ועגבניות קונפי עם טחינה. אסף שטרן מלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טרטר טונה, שימג׳י מוחמץ, סלט שורשים, צ׳ילי וקריספי בורגול.

טרטר טונה, שימג׳י מוחמץ, סלט שורשים, צ׳ילי וקריספי בורגול. אסף שטרן מלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סשימי דג ים, מיצי מלפפון ויוזו, טוויל שומשום ולאבנה ביתית.

סשימי דג ים, מיצי מלפפון ויוזו, טוויל שומשום ולאבנה ביתית. אסף ששטרן מלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.


גספאצ׳ו ירוק ובוקה עלים.

גספאצ׳ו ירוק ובוקה עלים. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

קרעפלך מוסלין, רוטב שזיפים, יוגורט עיזים וקרם גזר.

קרעפלך מוסלין, רוטב שזיפים, יוגורט עיזים וקרם גזר. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

לינגוויני חלמונים, דלעת, קרם תירס, רוטב פסטיס וקראמבל זיתי טאסוס.

לינגוויני חלמונים, דלעת, קרם תירס, רוטב פסטיס וקראמבל זיתי טאסוס. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

דג מעושן על העצם, גלדי בצל ממולאים בפריקי וקרם בטטה.

דג מעושן על העצם, גלדי בצל ממולאים בפריקי וקרם בטטה. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלט פירות וקציפת מנגו.

סלט פירות וקציפת מנגו. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

וקינוח של פחזנית פיסטוק, מילפיי עוגיית חמאה וקולי פטל לימוני וקרמו שוקולד קרמל מלוח קראמבל קקאו וטוויל שוקולד.

וקינוח של פחזנית פיסטוק, מילפיי עוגיית חמאה וקולי פטל לימוני וקרמו שוקולד קרמל מלוח קראמבל קקאו וטוויל שוקולד. אסף שטרן ומלון מרקט האוס. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

חוויה מיוחדת וטעימה מאוד של שף גדול, שהרגיש לי שממש אכפת לו מהסועדים שלו, ואמנם תחשבו שזה מובן מאליו, אבל מדובר בשף שפשוט יודע מה הטעם של אוכל טעים.


מדובר ב#yammmmm

183 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page