top of page

סולו | SOLO

משנה לשנה אילת מתפתחת קולינרית יותר ויותר, והפעם נדבר על מסעדה כשרה חדשה ואסיאתית עם תפריט שבנה שף מאוד מוכשר. המסעדה המדוברת היא מסעדת סולו, הממוקמת במלון פליי, ואת התפריט בנה שף הסושי טומי סושי, שגם בנה את תפריט הסושי במסעדת סלאס התל אביבית.


נתחיל מזה שאני כבר תקופה ארוכה מחכה לאכול את הסושי של טומי אז מאוד התרגשתי להגיע. המסעדה עצמה גם מאוד יפה ומעוצבת, עם מעט מקומות ישיבה ועם שירות אדיב מאוד, ולהעביר שם ערב היה מאוד נעים עבורי.

אילת משנה לשנה מתפתחת קולינרית יותר ויותר, והפעם נדבר על מסעדה כשרה חדשה בווייב אסיאתי עם תפריט שבנה שף מאוד מוכשר. המסעדה המדוברת היא מסעדת סולו, הממוקמת במלון פליי, ואת התפריט שלה בנה שף הסושי טומי סושי, שגם בנה את תפריט הסושי במסעדת סלאס התל אביבית.  נתחיל מזה שאני כבר תקופה ארוכה מחכה לאכול את הסושי של טומי אז מאוד התרגשתי להגיע. המסעדה עצמה גם מאוד יפה ומעוצבת, עם מעט מקומות ישיבה ועם שירות אדיב מאוד, ולהעביר שם ערב היה מאוד נעים עבורי. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

זו מסעדת סושי לחלוטין, ובכל מה שקשור לסושי יש לי העדפות מאוד ברורות, אני תמיד אעדיף סושי אותנטי שלא כולל תוספות מערביות, נקרא לזה פיוז'ן. בתפריט של מסעדת סולו פחות נמצא את הכיוון האותנטי, כן בחרו לשלב מרכיבים שהם לא בהכרח יפניים, כמו שקדים, גמבה, ארטישוק, כרישה וכו'. כן כיוון שאני פחות מחוברת אליו, אבל אם זה מבוצע טעים אני זורמת.


לאורך הארוחה ניסיתי גם כמה מהקוקטיילים במסעדה, ואני לא אחת שמנסה בכזאת קלות קוקטייל שהוא לא מוחיטו (התמכרות לא מוסברת). הם היו מעולים ממש, אז ממליצה להסתכל על תפריט הקוקטיילים ולנסות, הכי אהבתי את הסולו אפרול.


בלאק בירד (36 ₪), 2 יח׳ של טונה טרייה, רוטב צ׳ילי, איולי יוזו, בצל סגול, צ׳ילי מותסס ומיקרו כוסברה על מצע בצק שחור קריספי. בדר"כ בטונה טרייה יש המון טעם, אבל מרגיש לי שכל התוספות שהוסיפו לה כחלק מיצירת הטרטר קצת הורידו לה את הרעננות ואת הטעם הקליל שלה, וגם הקריספיות של הבצק לא הצליחה לשדרג את המנה והתקבלה תחושה של טעם שטוח מאוד. #yammmmm

זו מסעדת סושי לחלוטין, ובכל מה שקשור לסושי יש לי העדפות מאוד ברורות, אני תמיד אעדיף סושי אותנטי שלא כולל תוספות מערביות, נקרא לז פיוז'ן, בתוכו. בתפריט של מסעדת סולו פחות נמצא את הכיוון האותנטי, כן בחרו לשלב מרכיבים שהם לא בהכרח יפניים, כמו שקדים, גמבה, ארטישוק, כרישה וכו. כן כיוון שאני פחות מחוברת אליו, אבל אם זה מבוצע טעים אני זורמת.  לאורך הארוחה ניסיתי גם כמה מהקוקטיילים במסעדה, ואני לא אחת שמנסה בכזאת קלות קוקטייל שהוא לא מוחיטו (התמכרות לא מוסברת), אבל הם היו מעולים ממש, אז ממליצה להסתכל על תפריט הקוקטיילים ולנסות, הכי אהבתי את הסולו אפרול.  בלאק בירד (36 ₪), 2 יח׳ של טונה טרייה, רוטב צ׳ילי, איולי יוזו, בצל סגול, צ׳ילי מותסס ומיקרו כוסברה על מצע בצק שחור קריספי. בדר"כ בטונה טרייה יש המון טעם, אבל מרגיש לי שכל התוספות שהוסיפו לה כחלק מיצירת הטרטר קצת הורידו לה את הרעננות ואת הטעם הקליל שלה, וגם הקריספיות של הבצק לא הצליחה לשדרג את המנה והיה חסר לי המון טעם, התקבלה תחושה של טעם שטוח מאוד. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

האנוי מוסר טמפורה (33 ₪), 2 יח׳ של איולי קושו, אייסברג, סלנובה, בצל, צ׳ילי מותסס, שקדים קלויים, שאלוט מוחמצים וחמוצים יפניים. מנת פתיחה מעולה ממש, המון קריספיות, נגיסות, רעננות של החסות, וקראנצ׳יות של השקדים, אהבתי מאוד. #yammmmm

האנוי מוסר טמפורה (33 ₪), 2 יח׳ של איולי קושו, אייסברג, סלנובה, בצל, צ׳ילי מותסס, שקדים קלויים, שאלוט מוחמצים וחמוצים יפניים. מנת פתיחה מעולה ממש, המון קריספיות, נגיסות, רעננות של החסות, וקראנצ׳יות של השקדים, אהבתי מאוד. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

פיש אנד צ׳יפס יפני (58 ₪), דג לבן בטמפורה, רוקט, אבוקדו, טופינג של טונה טרייה, איולי קושו, טריאקי יוזו, בצל ירוק, פוריקאקה דאשי. הדג עצמו היה מעט יבש, אבל בסה״כ הטעמים היו טובים. #yammmmm

פיש אנד צ׳יפס יפני (58 ₪), דג לבן בטמפורה, רוקט, אבוקדו, טופינג של טונה טרייה, איולי קושו, טריאקי יוזו, בצל ירוק, פוריקאקה דאשי. הדג עצמו היה מעט יבש, אבל בסה״כ הטעמים היו טובים. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

רד וורלד (58 ₪), שימג׳י טמפורה, אבוקדו, קמפיו, עם טופינג של סלמון, דג לבן, טונה, איולי יוזו, טריאקי, פוריקאקה יוזו, קרם ארטישוק וקרם גזר. רול מעולה, מלא בעסיסיות ומלווה ברטבים שהוסיפו המון טעם בצלחת. #yammmmm

רד וורלד (58 ₪), שימג׳י טמפורה, אבוקדו, קמפיו, עם טופינג של סלמון, דג לבן, טונה, איולי יוזו, טריאקי, פוריקאקה יוזו, קרם ארטישוק וקרם גזר. רול מעולה ממש, מלא בעסיסיות ומלווה ברטבים שהוסיפו המון טעם בצלחת. סלו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלמון קוק (60 ₪), עם סלמון, אבוקדו, מלפפון, טופינג של סלמון צרוב, קרים צ׳יז וטריאקי. סלמון אפוי ומתקתק, עם טעם מורגש של טריאקי, טעים. #yammmmm

סלמון קוק (60 ₪), עם סלמון, אבוקדו, מלפפון, טופינג של סלמון צרוב, קרים צ׳יז וטריאקי. סלמון אפוי ומתקתק, עם טעם מורגש של טריאקי, טעים. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

ניגירי טונה דיי דיי (43 ₪), עם טונה טרייה, רוטב דיי דיי וטריאקי. שילוב פשוט של רעננות כיפית והמון טעים. #yammmmm

ניגירי טונה דיי דיי (43 ₪), עם טונה טרייה, רוטב דיי דיי וטריאקי. שילוב פשוט של טעמים, רעננות כיפית והמון טעים. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

סלמון ניקיי (59 ₪), סלמון, אבוקדו וטופינג של סלמון, איולי יוזו, טריאקי ושקדים. הסלמון הרגיש לי טרי מאוד, אני אישית הורדתי את הטופינג של השקדים, לא הוסיף לי לטעם, אלא ההפך, מהרגע שהורדתי אותם שידרגתי את הטעם משמעותית. #yammmmm

סלמון ניקיי (59 ₪), סלמון, אבוקדו וטופינג של סלמון, איולי יוזו, טריאקי ושקדים. הסלמון הרגיש לי טרי מאוד, אני אישית הורדתי את הטופינג של השקדים, לא הוסיף לי לטעם, אלא ההפך, מהרגע שהורדתי אותם שידרגתי את הטעם משמעותית. סולו. SOLO. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

מאוד נהנתי להעביר ערב במסעדה, אווירה יוקרתית ונעימה ותפריט רחב ומגוון שכל אחד שאוהב סושי יוכל למצוא את עצמו בו. אפשר לעשות עוד מקצה שיפורים קטן בחלק מהמנות, אבל עד אז תגיעו כשאתם יודעים פחות או יותר מה להזמין (בשביל זה אני פה).


מדובר ב#yammmmm


289 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page