top of page

לילה בתל אביב | Tel Aviv

סוף סוף דולב חזר מהמילואים, וזאת הייתה הזדמנות נהדרת לצאת למיני חופשה קולינרית בתל אביב, לילה אחד אבל גדוש באוכל טוב.


התחלנו את החופשונת במלון 65 של רשת מלונות הבוטיק אטלס, מלון בוטיק הממוקם ממש באמצע רוטשילד, שהתאים לנו בול לתוכנית הקולינרית שלנו. הכל קרוב קרוב קרוב. חשוב גם שתכירו שעד סוף מרץ יש להם מבצע של מילואימניקים ב-30% הנחה, שווה ממש.

סוף סוף דולב חזר מהמילואים, וזאת הייתה הזדמנות נהדרת לצאת למיני חופשה קולינרית בתל אביב, לילה אחד אבל גדוש באוכל טוב.   התחלנו את החופשונת במלון 65 של רשת מלונות הבוטיק אטלס, מלון בוטיק הממוקם ממש באמצע רוטשילד, שהתאים לנו בול לתוכנית הקולינרית שלנו. הכל קרוב קרוב קרוב. חשוב גם שתכירו שעד סוף מרץ יש להם מבצע של מילואימניקים ב-30% הנחה, שווה ממש. תל איבב. TEL AVIV. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

משם יצאנו להליכה של 13 דק׳ לשוק הכרמל, שם התפנקנו בכריך דייגים בדוכן הכרמל 40 של השף אלעד אמיתי, כריך עם פילה לברק בתבלינים, נצלה על הפלנצ׳ה ועובר ללחם, עם חסה, עגבניות, ירוקים ורוטב לימוני. טעים מאוד, קצת חריף, לחמניה מעולה, דג במידת עשייה מדויקת, ותוספות שמרעננות את הכל. יאמ.

משם יצאנו להליכה של 13 דק׳ לשוק הכרמל, שם התפנקנו בכריך דייגים בדוכן הכרמל 40 של השף אלעד אמיתי, כריך עם פילה לברק בתבלינים, נצלה על הפלנצ׳ה ועובר ללחם, עם חסה, עגבניות, ירוקים ורוטב לימוני. טעים מאוד, קצת חריף, לחמניה מעולה, דג במידת עשייה מדויקת, ותוספות שמרעננות את הכל. יאמ. תל אביב. TEL AVIV. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

משם נחתנו במפגש רמב״ם, השווארמה של מסעדת הבסטה, מדובר בשווארמה בתוך פיתה שהיא ענן, רטבים במידה הנכונה עם טחינה, עמבה וחריף כמו שאני אוהבת ובשר עגל עם כבש פגזי.

משם נחתנו במפגש רמב״ם, השווארמה של מסעדת הבסטה, מדובר בשווארמה בתוך פיתה שהיא ענן, רטבים במידה הנכונה עם טחינה, עמבה וחריף כמו שאני אוהבת ובשר עגל עם כבש פגזי. תל אביב. TEL AVIV. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

(רגע לפני שאמשיך הלאה, אם אתם מחפשים עוד המלצות לשוק הכרמל, אני יכולה לנדב בכיף את גברת קוטייאו ואת הפיתה של פנדה פיתה, שתי תחנות שחייבות ביקור).


סיימנו את הסיבוב הזה גמורים, לכן חזרנו לחדר במלון כדי לצבור כוחות לערב ועל הדרך גם להתלהב מהנוף העירוני והמהמם שחיכה לנו בחדר.


את הערב התחלנו עם 3 דק׳ הליכה למסעדת רוטשילד 48 בראסרי, בהובלת השף אוהד סולומון. אכתוב עליה ביקורת בפוסט נפרד, אבל אסכם ואגיד שהיה נפלא ואני ממליצה בחום ללכת ולחוות ארוחה שכולה טוב. אפילו אצרף כמה תמונות לאלו שלא יכולים לחכות.


גם הפעם סיימנו את הארוחה מרוסקים, אבל חלילה שנחזור למלון, בחרנו ללכת 6 דק׳ למדרחוב הממכר של נחלת בנימין, לבר קוקטיילים של אקא, שם תוכלו גם לאכול אם תרצו מתפריט שבנה השף איתי קושמרו, מומלץ בחום. תפריט הקוקטיילים הוא גדול מהצפוי, 16 קוקטיילים לבחירה. כל אחד בחר קוקטייל מהתפריט ושניהם היו מעולים ממש.


חזרנו למלון, ישנו טוב מהרגיל, וקמנו ישר לארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת של מלון 65. חיכו לנו ירקות טריים, מלא סוגי גבינות, ריבות, לחמים רכים ומעולים, מנות חמות נהדרות, ביצים לבחירה, פרנץ׳ טוסט שהוא יאמי, קרואסונים וקפה כמובן.


החופשה הסתיימה בארוחת צהריים בבאן מי 13, של השף עומרי זקהיים והשפית אביה פרנס. מקום הפועל בחלל קטן בשוק לוינסקי, ומוכר בעיקרו כריך בשם באן מי, כריך שנוצר בווייטנאם בסוף המאה ה-19, בזמן השלטון הצרפתי במדינה, לכן הוא מורכב משילוב של בגט צרפתי ובתוכו מילוי אסיאתי (בכללי במזרח פגשתי בשילובי תרבויות כאלה, בעיקר בלאוס).


אפשר למצוא בתפריט כריכים עם בקר/טופו/עוף, מרק פו עם בקר/טופו/עוף וגרסה של הכריך בסלט. אני ניסיתי חצי כריך של הבאן מי עוף עם פטה בקר, חמוצים של קולורבי, גזר ובצל סגול, נענע, בזיליקום תאילנדי, כוסברה, צ׳ילי ואיולי. כריך טעים מאוד, עם חריפות טובה, חמוצים מרעננים, עוף שספג את כל הטעמים ובגט קריספי וטעים.

החופשה הסתיימה בארוחת צהריים בבאן מי 13, של השף עומרי זקהיים והשפית אביה פרנס. מקום הפועל בחלל קטן בשוק לוינסקי, ומוכר בעיקרו כריך בשם באן מי, כריך שנוצר בווייטנאם בסוף המאה ה-19, בזמן השלטון הצרפתי במדינה, לכן הוא מורכב משילוב של בגט צרפתי ובתוכו מילוי אסיאתי (בכללי במזרח פגשתי בשילובי תרבויות כאלה, בעיקר בלאוס).  אפשר למצוא בתפריט כריכים עם בקר/טופו/עוף, מרק פו עם בקר/טופו/עוף וגרסה של הכריך בסלט. אני ניסיתי חצי כריך של הבאן מי עוף עם פטה בקר, חמוצים של קולורבי, גזר ובצל סגול, נענע, בזיליקום תאילנדי, כוסברה, צ׳ילי ואיולי. כריך טעים מאוד, עם חריפות טובה, חמוצים מרעננים, עוף שספג את כל הטעמים ובגט קריספי וטעים.תל אביב. TEL AVIV. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

טעמתי גם מרק פו ויאטנמי מוקטן, על בסיס ציר בקר עם חתיכות בקר (אפשר במקום טופו/עוף), נבטים, בצל לבן, כוסברה, בזיליקום תאילנדי, נענע, אטריות אורז, צ׳ילי אדום ופלח ליים. אני ומרקים זה סיפור אהבה, במיוחד מרקי אטריות שעשויים כל כך טוב. האטריות היו מעולות ונגיסות, הציר היה חמים, עמוק ומנחם, חתיכות הבקר היו דקות וספוגות בטעמים וכל התוספות והצ׳ילי היו נהדרים בצלחת.

טעמתי גם מרק פו ויאטנמי מוקטן, על בסיס ציר בקר עם חתיכות בקר (אפשר במקום טופו/עוף), נבטים, בצל לבן, כוסברה, בזיליקום תאילנדי, נענע, אטריות אורז, צ׳ילי אדום ופלח ליים. אני ומרקים זה סיפור אהבה, במיוחד מרקי אטריות שעשויים כל כך טוב. האטריות היו מעולות ונגיסות, הציר היה חמים, עמוק ומנחם, חתיכות הבקר היו דקות וספוגות בטעמים וכל התוספות והצ׳ילי היו נהדרים בצלחת. תל אביב. TEL AVIV. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אסכם את המיני חופשה בטפיחה קלה לעצמי על השכם. מרגישה שהכל היה בול בזמן ובול במקום, וכל בחירה הייתה מדויקת והתאימה לתמהיל שקיוויתי לפגוש בלילה קצר בתל אביב.


להמלצות קולינריות נוספות בתל אביב היכנסו לקטגוריה באתר >> לחצו כאן כדי להגיע אליה

300 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page