top of page

אומה | UMA

אחרי המון המלצות שהתקבלו מכל עבר, הגענו אני ודולב לארוחה באומה, בר מסעדה אסיאתי כשר בזיכרון יעקב. הוא ממוקם ממש בסמוך למדרחוב העתיק (מי שעדיין לא ביקר באזור או רוצה להיזכר בקצת היסטוריה לכמה רגעים יכול לגמרי לעשות זאת), כשהמקום עצמו כולל כמה חללי ישיבה להתפנק עליהם, כמו בר, חלל פנימי עם ישיבה נמוכה וגבוהה ואזורים חיצוניים מקורים.


התפריט מגוון ורחב מאוד, ממנות ראשונות, דרך באנים, מוקפצים ומבחר רולים של סושי. המחירים נגישים ונוחים, ויכולים לאפשר להעביר ערב נעים ולא יקר. באופן כללי אני אגדיר את המקום כרלוונטי עבור אלו הגרים באזור ומחפשים מקום קרוב, שיוכל לספק את אווירת הבר והיציאה הלילית. *שימו לב - המקום עמוס גם באמצע שבוע, אז לוודא שהזמנתם מקום.


הגענו זוג, והחלטנו להזמין 2 מנות ראשונות ו-2 רולים של סושי. בהסתכלות על החוויה הקולינרית הכוללת מרגיש שהכל היה כמעט, ושאפשר להדק יותר את הפן הקולינרי ולהרים יותר את המנות, לפחות את אלו שאנחנו ניסינו. המנות הראשונות אמנם היו יחסית טעימות, וסיימנו אותן, אבל הן לא עשו לנו חשק לעוד, והסושי היה נחמד, אבל מעט חלש בטעמים, יותר בכיוון ניו סטייל ופחות התחברתי לשילובי המרכיבים (למשל להוספת בוטנים מעל הרול).


סביצ׳ה דניס (54 ₪), עם שמן זית, לימון, בצל סגול, בצל ירוק, פלפל צ׳ילי, סלט אבוקדו ומלח אטלנטי. המנה מגיעה עם מעין טוסטונים, ועליהם יוצרים את הביס הרצוי של מריחת האבוקדו ומעליו הנחת הסביצ׳ה. בסה״כ טעמים טובים, אבל היה חסר כוח, איזה מרכיב שירענן יותר את הביס, אולי עוד מליחות או כמה ירוקים, הרגיש לי חסר. #yammmmm

אחרי המון המלצות שהתקבלו מכל עבר, הגענו אני ודולב לארוחה באומה, בר מסעדה אסיאתי כשר בזיכרון יעקב. הוא ממוקם ממש בסמוך למדרחוב העתיק (מי שעדיין לא ביקר באזור או רוצה להיזכר בקצת היסטוריה לכמה רגעים יכול לגמרי לעשות זאת), כשהמקום עצמו כולל כמה חללי ישיבה להתפנק עליהם, כמו בר, חלל פנימי עם ישיבה נמוכה וגבוהה ואזורים חיצוניים מקורים.  התפריט מגוון ורחב מאוד, ממנות ראשונות, דרך באנים, מוקפצים ומבחר רולים של סושי. המחירים נגישים ונוחים, ויכולים לאפשר להעביר ערב נעים ולא יקר. באופן כללי אני אגדיר את המקום כרלוונטי עבור אלו הגרים באזור ומחפשים מקום קרוב, שיוכל לספק את אווירת הבר והיציאה הלילית. *שימו לב - המקום עמוס גם באמצע שבוע, אז לוודא שהזמנתם מקום.  הגענו זוג, והחלטנו להזמין 2 מנות ראשונות ו-2 רולים של סושי. בהסתכלות על החוויה הקולינרית הכוללת מרגיש שהכל היה כמעט, ושאפשר להדק יותר את הפן הקולינרי ולהרים יותר את המנות, לפחות את אלו שאנחנו ניסינו. המנות הראשונות אמנם היו יחסית טעימות, וסיימנו אותן, אבל הן לא עשו לנו חשק לעוד, והסושי היה נחמד, אבל מעט חלש בטעמים, יותר בכיוון ניו סטייל ופחות התחברתי לשילובי המרכיבים (למשל להוספת בוטנים מעל הרול).  סביצ׳ה דניס (54 ₪), עם שמן זית, לימון, בצל סגול, בצל ירוק, פלפל צ׳ילי, סלט אבוקדו ומלח אטלנטי. המנה מגיעה עם מעין טוסטונים, ועליהם יוצרים את הביס הרצוי של מריחת האבוקדו ומעליו הנחת הסביצ׳ה. בסה״כ טעמים טובים, אבל היה חסר כוח, איזה מרכיב שירענן יותר את הביס, אולי עוד מליחות או כמה ירוקים, הרגיש לי חסר. אומה. UMA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

נאמס פרגית (54 ₪), מוגש עם חסה, פלפל צ׳ילי, מיקרו כוסברה ואיולי יוזו-כוסברה. התערובת בתוך דפי האורז הייתה נחמדה, אבל האיולי היה פחות רלוונטי לביס. באופן אישי אני מעדיפה לשלב במנת נאמס רוטב שהוא יותר נשפך לתוך החסה או לתוך התערובת ואז נמצא איתי בכל ביס. כיווני טעמים שיותר פוגשים טעמים אסיאתיים היו מרימים את המנה גבוה יותר. #yammmmm

נאמס פרגית (54 ₪), מוגש עם חסה, פלפל צ׳ילי, מיקרו כוסברה ואיולי יוזו-כוסברה. התערובת בתוך דפי האורז הייתה נחמדה, אבל האיולי היה פחות רלוונטי לביס. באופן אישי אני מעדיפה לשלב במנת נאמס רוטב שהוא יותר נשפך לתוך החסה או לתוך התערובת ואז נמצא איתי בכל ביס. כיווני טעמים שיותר פוגשים טעמים אסיאתיים היו מרימים את המנה גבוה יותר. אומה. UMA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

רול נועם (54 ₪), עם טונה אדומה, בצל ירוק, אבוקדו, שומשום, ספייסי מיונז ושברי בוטנים מקורמלים. טעם הבוטנים צירף מתיקות לרול, אבל דאגנו לנקות אותם בכל ביס כי פחות התחברנו לשילוב שלהם ברול. באופן כללי הדג היה זקוק לשידוך יותר סקסי ועוצמתי. #yammmmm

רול אהובה (58 ₪), עם סלמון, קנפיו, ואבוקדו, במעטפת סלמון צרוב, טריאקי, שומשום ובצל ירוק. הסלמון הצרוב קיבל טעם שרוף שפחות אהבתי, נכון שהוא מקבל חריכה מהברנר, אבל הטעם לוואי שהתקבל היה כזה שניתן היה להימנע ממנו (טעמתי רולים בסגנון במקומות אחרים), שוב, גם פה, מדובר ברול נחמד אבל לא מעבר. #yammmmm

רול נועם (54 ₪), עם טונה אדומה, בצל ירוק, אבוקדו, שומשום, ספייסי מיונז ושברי בוטנים מקורמלים. טעם הבוטנים צירף מתיקות לרול, אבל דאגנו לנקות אותם בכל ביס כי פחות התחברנו לשילוב שלהם ברול. באופן כללי הדג היה זקוק לשידוך יותר סקסי ועוצמתי. אומה. UMA. הבלוג של יובי עם כל מה שיאמ, היכנסו וגלו את המסעדות שיובי הכי אהבה ושכל יום בלעדיהן הוא יום מבוזבז, בלוג ביקורת מסעדות שף מפיה של לקוחה רעבה במיוחד. Yuvi Yam.

אני אהיה כנה ואגיד שכנראה לא אחזור לבדוק מנות נוספות, אבל המקום כן יכול להתאים למי שמחפש מקום כשר, קרוב, שנעים לשבת בו ולאכול על הדרך אוכל נחמד.


מדובר ב#yammmmm


174 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page